Skocz do zawartości

zydek-z1

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zydek-z1

  • Urodziny 15.09.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    rawa maz

Samochód

  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1994
  1. korek wymieniony nie pomogło auto w warsztacie:636:
  2. nie ale właśnie miałem pisać bo czytałem o tym na forum tutaj jutro wymienię, silnik o.k pracuje chodzi tak jak wcześniej tylko para ze zbiorniczka,zaparowane szybki przy 110-120 stopni a zawsze max to było 106 H.JNIA
  3. witam. mam bardzo duży problem z którym nie mogę się uporać tak więc opiszę sytuację od początku problemu. 1. przeciekająca obudowa termostatu (wymieniłem) 2. rura od pompy wodnej do termostatu (wymieniłem) 3. nagrzewnica uszkodziła się para buchała do środka auta nagrzewnica (wymieniona), ale rurki narazie złączone bałem się ryzykować żeby podłączyć trochę dużo z tym było roboty więc szkoda jak ma buchnąć znowu problem to temperatura która dochodzi nawet do 120 stopni i para ze zbiorniczka wyrównawczego. proszę o pomoc NIGDY NIE MIAŁEM Z TYM AUTKIEM PROBLEMÓW ZAWSZE BYŁO PIESZCZONE NAWET NA GAZIKU KTÓRY ZAŁOŻONY BYŁ 4 M-CE TEMU CHODZIŁ O.K.Co się stało, gdy tylko wystawiłem go an allegro to takie cuda, aż płakać mi się chce jak "PARÓJE". POMÓŻCIE, PODPOWIEDZCIE COŚ PROSZĘ, sprzedaje go tylko dlatego, że dotację dostałem z urzędu pracy i auto kupiłem na firmę.
  4. ubyło do tego stopnia że zaświeciła się kontrolka
  5. na pewno? mechanik mi tłumaczy że pewnie uszczelka pod głowicą
  6. koledzy mam problem w moim pasku po przejechaniu ooło 20km bucha nagle z nawiewu para, normalnie siwo się robi temp 100 stopni, nie ma szans żeby pojechać dalej wszystko mokre. co to może być. Pomocy bo zimno a do pracy trzeba dojeżdżać a bryka stoi. od czego zacząć
  7. Wielkie podziękowania dla KAROL27, oby więcej takich użytkowników VW, bardzo dobry kontakt i cierpliwość - DUŻY PLUS. PROBLEM ZLIKWIDOWANY
  8. maksymalne obroty na gazie ustawione pewnie na 5500obr/min albo na 6000 trzeba w programie przestawić do 7000obr/min i będzie o.k gazownicy niektórzy nawet nie zwracają na to uwagi mi tak ustawili, podłączyłem kompa zmieniłem i jest o.k PISAŁEM TO TYLKO DO "BOZY_KOVKA"
  9. musisz mieć interfejs i laptopa, no i program - zależy jaki masz komputer sterujący gazem bo program może inny niż mój
  10. o.k wszystko chodzi mam nadzieję że nie będzie pił paliwa tak dużo. przy bucie ciśnienie spadało do 0,6-0,5 a ustawione minimalne było 0,98 i dlatego połykał paliwo. tak mi się na logikę wydaje
  11. mam pytanko a jaki ustawić czas błedu ciśniena???
  12. dzięki kolego jest "wyłącz przy pierwszym" . mam nadzieję że problem z głowy. zobaczymy
  13. ale on chodzi cały czas na gazie i nie przełącza na benzynę bo jak by przełączył to pika w tej centralce i miga dioda a u mnie cały czas świeci. ale bywa tak że jak już naprawdę sucho w zbiorniku, co żadko się zdaża to wtedy przy wyższych obrotach właśnie piuknie i przełącza na pb.
  14. jaki reduktor przecież to sekwencja nie ma żadnego reduktora a instalacja ma niecałe 2 miesiące.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności