Skocz do zawartości
zydek-z1

jazda na gazie-duże spalanie benzyny??? b4 2.8 vr6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem, którego nie mogę zrozumieć. passat 2.8 vr6, instalacja gazowa sekwencyjna z komputerem stag 200, próg przełączania na gaz: temperatura silnika ustawione 30 stopni, przełączanie przy 600obr/min ustawione więc na gaz przełącza szybko. problem jest taki że przy jeździe na gazie tak jakby pobiera jakąś dawkę paliwa, jeżdżąc dziennie 30km w ciągu tygodnia muszę wlać około 6l paliwa, na miesiąc tak średnio około 100-130zł wydaje na benzynkę jeżdżąc na gazie. Gdy paliwo w zbiorniku kończy się jest to odczuwalne przy jeździe na gazie (takie dziwne szarpnięcie przy około 3000obr/min na każdym biegu, tak jakby takie przydławienie przez sekundę. Spalanie gazu o.k między 12,5l-16l. Czy ktoś może mi to wytłumaczyć co z tym zrobić??

DSC02542 [640x480].JPG

DSC02543 [640x480].JPG

DSC02544 [640x480].JPG

Edytowane przez zydek-z1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej reduktor nie wyrabia i przełącza na Pb przy większym obciążeniu.Najlepiej podjechać do gaziarzy i podłączyć pod kompa sprawdzić jak spada ciśnienie pod obciążeniem.

Edytowane przez karol27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki reduktor przecież to sekwencja nie ma żadnego reduktora a instalacja ma niecałe 2 miesiące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki reduktor przecież to sekwencja nie ma żadnego reduktora

 

No jak może nie być kolego. Takie okrągłe i wygląda jak jeż bo do niego idą przewody wodne i gazowe + elektrozawór i zapewne jakiś czujnik temp.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale on chodzi cały czas na gazie i nie przełącza na benzynę bo jak by przełączył to pika w tej centralce i miga dioda a u mnie cały czas świeci. ale bywa tak że jak już naprawdę sucho w zbiorniku, co żadko się zdaża to wtedy przy wyższych obrotach właśnie piuknie i przełącza na pb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale on chodzi cały czas na gazie i nie przełącza na benzynę bo jak by przełączył to pika w tej centralce

Nie wiem jak jest w stagu 200, ale stag300 podpiera się benzyną bez wiedzy użytkownika gdy braknie ciśnienia w reduktorze. W twoim przypadku może przełączać na pb przy 3000obr/min

Edytowane przez monter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaznacz opcję'' wyłącz przy pierwszym'' i pb będzie pobierał tylko do rozruchu i rozgrzania do zaprogramowanej temp:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja czegoś tu nie rozumiem . Czy pisząc posty w dziale gazowym nie można napisać co ma się zamontowane ??

 

Skąd niby mamy wiedzieć kto co ma ? Do stag200 można dorzucić dokładnie wszystko .

Jak ktoś nie wie co ma to niech fotki wstawi , to sobie zgadniemy.

Można w ciemno zgadnąć że kolega ma czerwone valteki albo niebieskie raile i alaskę do "170KM" i niby jak to ma działać.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego jest "wyłącz przy pierwszym" . mam nadzieję że problem z głowy. zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli reduktor czy wtryski nie wyrabiaja obciazenia to albo wymiana na większe albo wspomaganie benzyna co wyłączyłes:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko a jaki ustawić czas błedu ciśniena???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety problem nie będzie z głowy,jedynie będziesz świadom że jedziesz na Pb.Co tam masz pod machą oprócz staga.Ustaw 300 ms.

Edytowane przez karol27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o.k wszystko chodzi mam nadzieję że nie będzie pił paliwa tak dużo. przy bucie ciśnienie spadało do 0,6-0,5 a ustawione minimalne było 0,98 i dlatego połykał paliwo. tak mi się na logikę wydaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli reduktor do wymiany,nie ma prawa spaść aż tak nisko,choć w KME to norma-a niby ma do 230KM silver.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim vr6 zamontowałem zeta S, to jest minimum do tego silnika.

 

---------- Post added at 08:09 ---------- Previous post was at 08:01 ----------

 

Daj foto komory silnika, tak żeby było widać jak masz zamontowany reduktor, vr6 ma jedno słabe miejsce pod które gazownicy lubią podłączać ogrzewanie reduktora, tzn że może masz dobry reduktor ale źle podłączony

Edytowane przez monter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy bucie ciśnienie spadało do 0,6-0,5 a ustawione minimalne było 0,98

jak mozna to cisnienie sprawdzic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz mieć interfejs i laptopa, no i program - zależy jaki masz komputer sterujący gazem bo program może inny niż mój

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach widać błąd "drut teamu",kto zgadnie jaki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na zdjęciach widać błąd "drut teamu",kto zgadnie jaki?

 

Centralkę kompa za blisko parownika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że chodzi o czujnik pomiarowy przed filtrem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności