Skocz do zawartości

bozy_kovka

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    xxx
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    xxx

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. witam u mnie diś standardowo cięzko było zamknąć dzwi ,jakoś sobie poradziłem ale wystąpił inny problem mam centralny i mi się dzwigienka odryglowuje w efekcie nie mogę zamknąć drzwi kierowcy. proszę o rady . może cos uszkodziłem w nerwach?
  2. witam dzis przejechałęm przez dużą kałuże znaczy sie autko mi staneło. udało mi sie dopchać na ląd. zcholowałem autko. próbowałem odpalać i odpali tylko że po dodaniu gazu gasnie.wyciągnołem filtr był cały mokry(były jeszcze miejsca suche). moje pytanie czy po wyniamie filtra na nowy i suchy powinno być ok ?? czy czekają mnie dodatkowe wydatki?? z nowym filtrem próbować odpalać czy wymaga to specjalnego suszenia. wydaje mi sie ze dużo nie zassało z góry dzieki
  3. dzis juz 3 godziną próbuje wymienic dwa paski . z alternatorem poluzowaniem nie ma problemów natomiast zdjęcie paska wspomagania sprawia mi niezłą przeszkodę.próbowałem sciskać żabką po odkreceniu srób ale marnie idzie.odkreciłem prawie wszystkie sróby by pooluzowac i nic. macie może jakies rady próbowałem również odkrecić sróby imbusowe na szajbie ale są ostro dokręcone nie chce ukręcic. proszę o pomoc mam silnik 2e
  4. witam Panowie odświerzę temat otóż mam podobny problem. wydaje mi sie że coś sie stało z dwoma zaciskami z przodu. zawsze gdy przejadę jakiś oscinek np 10km tarcze są gorące nie da sie dotknąć ich palcem. pedał hamowania jest twardy(ostatnio odpowietzrałem z kolegą cały układ). przy dojezdzie do skrzyrzowania czuję jak coś trze w przednich kołach. pytanie - czy coś mi np tłoczeki nie odbijają ? jak to sprawdzić - bronię sie przed rozbieraniem bo nie chce niczego zepsuć.
  5. witam mam ten sam problem co kolega neon064 kupiłem zegary od tego samego silnika co posiadam czyli 2E skala ta sama do 240, wtyczka ta sama wszystko ładnie pasuje. ten sam problem kontrolka od płunu mruga sobie . jak stane zgaszę to problem ustaje ,po przejechaniu paru metrów znów zaczyna mrugac( nawet przy odłączonym czujniku). nie wiem gdzie szukać przyczyny. zimne luty raczej odpadają. mam auto z 91 a licznik jest z 93roku obecnie założyłem stare zegary i wszystko ok. macie moze jakieś propozycje ?? z góry dziekuję
  6. witam ja mam ten sam problem z moją sekwencją jak mocno przygazuję tak powyzej 5500 obrotów to przełancza sie na benzynkę . jak obroty spadają sam sie przełancza na gaz. co moze byc tego przyczyną?? czyżby chłopaki od gazu mnie troszke oszukali i załozyli instalke do 100 koni ??
  7. mi tez sie podoba przekonałem sie. mam juz dosc syfu w okolicach progów.(oby nie było jak w polonezie ze te miejsca miałem totalnie skorodowane:D:D) ładny passat pozdro
  8. też chwile myslałem nad chlapaczami. po dłuższej opserwacjii uznałem ze zepsuje mi to wygląd . zresztą mało kto ma chlapacze w b3
  9. po analizie i przejechaniu 1200km wychodzi ze pali ok 12-13 litrów w cyklu miejskim. czyba goscie zmascili regulacje. troszke czasmi jak mu docisne to sie dławi. miałem tez sytuacje ze mi cos strzeliło( odgłos pochodził z okolicy środkowego tłumika) miał ktoś taki przypadek ??
  10. bozy_kovka

    Zmiana licznika

    ok Panowie a czy jest jakaś róznica w VDO A MotoMeter?? mysle o takiej samej skali na predkosciomierzu i strzałkach na górze
  11. do b3 bedzie pasowało ?? taką mam nadzieje nie kosztuje to majątek a problem z głowy.
  12. jeszcze nie wiem ile pali. autko sprawuje sie niesamowicie.nie odczuwam żadnej różnicy jak narazie w mocy. (troszke falują obroty 810-820 na wolnych obrotach - miałem juz tak na benzynie) polecam sekwencję-warto zainwestować
  13. witam dziekuje za podpowiedzi jednak zdecydowałem sie na sekwencje reduktor:tomasetto układ sterujący:stag-4 listwa wtryskowa:magic jet butla 43 litry w koło zapasowe koszt:2150 mam nadzieje ze bedzie działać sprawnie(ehhh dzis jak pierwszy raz tankowałem to mi tylko wbiło 15 litrów :-8 . gosc powiedział ze nowe to sie mógł zawór przyblokowac teraz mam pytanie: jakie świece polecacie i przewody zapłonowe ?? chetnie bym wymienił na nowe bo nie wiem ile mają lat te co posiadam pozdrawiam
  14. dzieki sedecznie juz sie nauczyłem programować(dokładnie jak napisałeś) wpiołem przekaznik 42 (którego nie było jak kupiłem)- otóż zauważyłem ze jest różnica(tak mi sie wydaje) temeratura jest troszke wyższa. natomiast bez przekaznika 10 stopni niżej. czy wiecie jak to działa ? z czy bez przekaznika?
  15. witam kupiłem sobie brakujące przekazniki 42,36,99 . buzzer mi nie działa mam problem z programowaniem wycieraczek, jak to sie robi?? potrzeba specjalny przełącznik??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności