Skocz do zawartości

mrbart

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mrbart

  • Urodziny 03.04.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Bart
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Cumbria

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. ja niestety skonczylen na wymianie calego przodu, czyli komp i wtryski ... z tego g...wna co mi zalozyli na staga4 i czerwone wtryski magic, od tego czasu latam jak wiewiorka po kawie. Filtry w moim przypadku sie nie zmienily, zalozone byly nowe ale takie same. Filtr fazy cieklej okazuje sie jest w reduktorze ktory zostal ten sam. Komputer ktory mialem wczesniej to lecho sec ... KAZDY KTO SIE POKUSI O ZAKUP TEGO BADZIEWIA POWINIEN DOSTAC LISCIA I ZA TO PODZIEKOWAC, POJSC DO KAZOWNIKA, LISC DLA NIEGO I ZALOZYC COS CO DZIALA ... LECHO SEC TO NAJGORSZY STEROWNIK JAKI MIALEM W ZYCIU
  2. Ooooo, to mi brzmi znajomo. Faktycznie jest tam filtr Czaja i nie był jakiś czas wymieniany. Co jeszcze ciekawsze, szukałem uparcie filtra fazy ciekłej i nie mogę go znaleźć. Wygląda na to, że nie występuje w moim samochodzie. Zamówię oba i zobaczę co z tego będzie. Wielkie dzięki. Dam znać jak tylko je wymienię.
  3. Dzięki za odpowiedź. Sprawdzałem już tego typu ustawienia, nawet wyższe temperatury i obroty. Sprawdzałem też czy podgrzewanie wtryskiwaczy pomaga i nic. Wygląda na to, że zacząć zabawę muszę rozwiązania problemu ciśnienia, które jest za niskie. Niestety oznacza to wymianę reduktora. Muszę poszperać na forum za jakimiś sprawdzonymi. Tym razem sam to dobiorę. Teraz już wiem, że ufać znaczy kontrolować
  4. Witam, w końcu znalazłem ludzi z podobnymi problemami. Mój Pasek tez się czasami na Pb sam przełącza. Towarzyszy temu koncert bipera, serenady mi wali od dwóch do kilkunastu bipnieć w serii, tak przez jakiś czas sobie pogada, potem dwa szybkie jeden długi i już na benzynkę. Sprawdzałem czujnik ciśnienia, filtry itp, ale ponieważ jak już jedzie to jedzie nie patrzyłem na ciśnienie gazu na reduktorze, które wynosi w trakcie pracy 1,1, a powinno być przy Lecho SECU 1,4. Reduktor mam Unigas UN-07. Nie mogę do niego nic znaleźć, ale wiem że montują to do silników większych niż mój (ja mam 2.0 16v). W żaden sposób nie mogę podnieść ciśnienia na reduktorze powyżej 1,1. Do tego jak postoi dłużej jest problem z przełączeniem na gaz. Spada z obrotów i gaśnie. Muszę się poruszać i to na bieg żeby si przełączyć. Jak już się przełączę to jedzie normalnie, no chyba, że od czasu do czasu znowu mu się na dyskusje włączy opisane wyżej. Jeśli ktoś się z czymś takim wcześniej spotkał, albo ma jakieś sugestie to walcie śmiało... pleeeeease.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności