Skocz do zawartości
Gość system95

Kasowanie inspekcji passata

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli w ekstremalnej sytuacji nakaz wymiany oleju może nastąpić po przejechaniu np. 15000km.

 

W ekstremalnie prawidłowej... ;) A widziałem sytuacje, że zmalał nawet do 50%...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to już na pewno sobie przekoduję na 15000/rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wszystko robię co 15 kkm i tak też mam ustawione te wskazania.

 

Po ostatnim serwisie było tak

 

Zdjęcie0263.jpg

 

a dziś jest tak

 

Zdjęcie0830.jpg

 

Wnioski z tego takie:

- za 60 dni będzie 16.11.2012 czyli wychodzi mi rok i 7 dni... :hmm

- 120.649 - 106.472 = 14.177 czyli zostało 823 km. Odlicza co 100 km czyli jest ok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tymi dniami to ciekawe, wychodziłoby że albo zaokrągla (ale to bez sensu bo wiem że pokazuje co 1 dzień) albo że jakoś nie dolicza 31ego dnia w co drugim miesiącu, ale po kasowaniu inspekcji wyświetla prawidłową ilość dni - 365, więc w sumie nie wiem ocb, musiałby przeskoczyć o 7 dni - tylko jak? ;)

 

We wcześńiejszych postach jest kodowanie, że komuś w przypadku serwisu LL zamiast 730 dni każe wpisać 744, co daje 14 dni więcej - 7 dni na każdy rok. Tylko w którym momencie przeskakuje data, skoro po skasowaniu inspekcji pokazuje prawidłową wartość 365. Może jak wjeżdza się poniżej 1000km do serwisu to "licznik" automatycznie dodaje 7 dni.

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na liczniku premium3 przy ustawieniu na 15.000 km pokazuje LUB 367dni (czyli dodaje 2dni z automatu) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie na liczniku premium3 przy ustawieniu na 15.000 km pokazuje LUB 367dni (czyli dodaje 2dni z automatu)

Chyba, że rok przestępny, to tylko 1 dzień ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak sprawdzić ile jeszcze do serwisu gdy obok zegarków nie mam guziczka z kluczykiem. Jest tylko zerowanie i dziwne ze jak nacisne to się żerują km a jak wyłożenia kluczykiem to wraca do poprzedniego przebiegu. Mam białe zegary a chce sprawdzić ile do wymiany oleju bo 30tkm już pękło a on mnie

jeszcze nie wola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja patrzyłem, jako świeży własciciel, ostatnio w książkę serwisową poprzedniego właściciela i tam jest coś takiego, każdorazowo odznaczony w przeglądzie Longlife, ale do kolejnego przeglądu wpisany standard czyli 15k km lub rok... trochę zastanawiające...

olej do wymiany chyba idzie ten sam, czyżby lenistwo mechanika? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, moje auto też jeździło na serwisie LL, a wymiany oleju miało co 15000km. Licznik też wskazywał jak dla serwisu LL. Myślę że w 2008 r. mało kto wierzył, że olej silnikowy będzie zachowywał swoje właściwości przez 30000km i dla świętego spokoju, stara szkoła, wymieniał co 15000km.

 

Ja pojechałem na komputer, zarejestrowany był serwis LL, skasowaliśmy inspekcję ale nie do końca, bo na wyświetlaczu pojawiły się same kreski w momencie odczytu inspekcji (skasowaliśy chyba w sposób jak dla B5, nie znam się na tym stąd te reski (wiem że zmiana była tylko w kanale 42)). Przejazd paru km też nic nie dał. Zresetowałem za pomocą przycisków na desce i teraz pokazuje 15000/rok, czyli szczęśliwie nie mam "mixa" LL z normalnym tj. 15000/2lata.

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że kasuję dopiero wtedy gdy pojawi się napis ''service now''? Co będzie jeśli zrobię to wcześniej lub będę zwlekał z kasowaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie nic się nie dzieje poza gongiem przy odpalaniu i pulsującym kilka sekund kluczem (termin minął jakiś tydzień temu...) do przebiegowego brakuje jeszcze jakieś 7kkm... :) zamiarowuje dopiero w prezencie na święta wymienić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podlacze się pod temat, choć nie chodzi mi o skasowanie inspekcji, a o stan oleju. ;-) Pytanie moje jest takie ile litrów oleju znajduje się jeszcze w silniku, gdy zapali się na FISie żółta kontrolka "check oil level"? Silnik, jak w opisie.

Pomocna byłaby też dla mnie informacja jaka mniej więcej jest różnica w ilości oleju w litrach pomiędzy stanem Min., a Max. na bagnecie. :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(termin minął jakiś tydzień temu...) do przebiegowego brakuje jeszcze jakieś 7kkm...

 

To dlaczego nie wyzerujesz sobie teraz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie moje jest takie ile litrów oleju znajduje się jeszcze w silniku, gdy zapali się na FISie żółta kontrolka "check oil level"?

 

tego nigdy nie sprawdzałem :(

 

 

Pomocna byłaby też dla mnie informacja jaka mniej więcej jest różnica w ilości oleju w litrach pomiędzy stanem Min., a Max. na bagnecie. :-)

 

z reguły w Passacie jest ~ 1L

(najdokładniej, to przy wymianie nalej na min a później dolewaj do max i zapamiętaj :D )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To dlaczego nie wyzerujesz sobie teraz?

z przyczyn naturalnych leniwy jestem :) , a poza tym jak wsiadasz przed 5 rano do samochodu to pamiętanie o zerowaniu jest na ostatnim miejscu checklisty :) (skrócona: otworzyć, uruchomić, włączyć ogrzewanie minimum szyby i lusterek, otworzyć bagażnik, wrzucić torbe, zamknąć bagażnik, otworzyć brame, wyjechać, podjąć decyzję o pozostawieniu na uruchomionym silniku na ulicy lub wyłączyć, zamknąć bramę, znów wsiąść, odpowiednio, uruchomić lub odjechać bez uruchamiania, z każdym dniem lista się wydłuża, dwa skrobania szyb już były, tak, że gong nie jest obecnie żadnym problemem, wręcz przeciwnie, zmusza do spojrzenia spod na wpół zamkniętych powiek czy to tylko inspekcja się wyświetla, czy może coś jeszcze........ że o znajomości instrukcji nawet nie wspomne, chociaż faktycznie gdzieś już na temat kasowania czytałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tego nigdy nie sprawdzałem :(

 

Wiem, że to pytanie rodem z "Jeden z dziesięciu" :D Ale usiłuje obliczyć ileż to oleju wciąga mi mój Krwiopijca. ;-)

 

 

z reguły w Passacie jest ~ 1L

(najdokładniej, to przy wymianie nalej na min a później dolewaj do max i zapamiętaj :D )

 

No właśnie problem w tym, że raczej mnie nie będzie przy wymianie. Ale w sumie i tak istotniejsze jest pierwsze pytanie. ;-)

Mimo wszystko też mi się wydaje, że jest to około litra.

Edytowane przez Cronos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podlacze się pod temat, choć nie chodzi mi o skasowanie inspekcji, a o stan oleju. ;-) Pytanie moje jest takie ile litrów oleju znajduje się jeszcze w silniku, gdy zapali się na FISie żółta kontrolka "check oil level"? ...

nie wiem jak to jest w paskach ale mam coś podobnego w cytrynie i pokazanie na wyświetlaczu stanu minimalnego niekonieczne jest równoważne ze stanem faktycznym.... sam u siebie też tego kiedyś doświadczyłem, że wykazanie na wyświetlaczu stanu min. z komunikatem o potrzebie sprawdzenia w rzeczywistosci odpowiadało 1/3 stanu miedzy min. i max. na bagnecie...

na forum cytryny był kiedyś bardzo długi wątek o tym, z którego wynikało, że gdzieś tylko około 1/4, 1/5 komunikatów odpowiaqdało to stanowi rzeczywistemu, a próby wyjasnienia były wszelakie od sposobu pomiaru (patrz rodzaj czujnika) po rodzaj oleju, temp. silnika, pozycji pochylenia w jakiej stoi samochód itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem jak to jest w paskach ale mam coś podobnego w cytrynie i pokazanie na wyświetlaczu stanu minimalnego niekonieczne jest równoważne ze stanem faktycznym.... sam u siebie też tego kiedyś doświadczyłem, że wykazanie na wyświetlaczu stanu min. z komunikatem o potrzebie sprawdzenia w rzeczywistosci odpowiadało 1/3 stanu miedzy min. i max. na bagnecie...

 

U mnie to jest raczej miarodajne, bo jak mi się zapala ta kontrolka, to oleju mam tyle, że bagnet ledwie go dotyka. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podlacze się pod temat, choć nie chodzi mi o skasowanie inspekcji, a o stan oleju. Pytanie moje jest takie ile litrów oleju znajduje się jeszcze w silniku, gdy zapali się na FISie żółta kontrolka "check oil level"? Silnik, jak w opisie.

Pomocna byłaby też dla mnie informacja jaka mniej więcej jest różnica w ilości oleju w litrach pomiędzy stanem Min., a Max. na bagnecie. :-)

 

Ponawiam pytanie. Orientuje się ktoś? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok.1litra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności