marcin123q Zgłoś #881 Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Witam mam problemy z odpaleniem zimnego passata musze troche pokrecic zeby odpalił potem pali od strzala do momentu wychlodzenia .Wymieniłem swiece zarowe (dwie były spalone 2 mocno okopcone) ale po tym nic sie nie zmienilo a moze nawet na gorsze .Mam kabel vag moge podlaczyc na zimnym tylko powiedzcie co mam sprawdzic . Z góry dzieki za pomoc Edytowane 6 Grudnia 2014 przez rainman777 Przeniesiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
catrinees Zgłoś #882 Napisano 7 Grudnia 2014 Mnie przytrafiła się również podobna sytuacja dzisiaj rano. Mróz z -10 na dworze, przy zapalaniu kręcił chyba z dobrych 10 sek nim zaskoczył... tak jest codziennie z rana, potem jak już się silnik nagrzeje to odpala tak jak powinien. Jeżdżę z jedna przepaloną świecą, bo sprawdzałam i pewnie ma ona duże znaczenie w odpalaniu, a już zwłaszcza po 6 rano, ale to dłuuuuuuugie kręcenie z rana mnie przeraża Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #883 Napisano 7 Grudnia 2014 Musisz sprawdzić czujnik temperatury silnika na VAGu. Może przekłamuje, stąd kłopoty z odpalaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin123q Zgłoś #884 Napisano 7 Grudnia 2014 Musisz sprawdzić czujnik temperatury silnika na VAGu. Może przekłamuje, stąd kłopoty z odpalaniem. Gdzie to sprawdzic vagiem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #885 Napisano 7 Grudnia 2014 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Najlepiej odepnij od niego wtyczkę i zaobserwuj czy coś się zmienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin123q Zgłoś #886 Napisano 7 Grudnia 2014 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Najlepiej odepnij od niego wtyczkę i zaobserwuj czy coś się zmienia Gdzie jest ta wtyczka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #887 Napisano 7 Grudnia 2014 W tylnej części bloku silnika patrząc od przodu pojazdu.Zdejmij osłonę silnika,wtyczka jest zabezpieczona spinką,znajdziesz bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin123q Zgłoś #888 Napisano 7 Grudnia 2014 W grupie 007 temperatury przy zimnym silniku powinny byc zblizone do temperatury otoczenia ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #889 Napisano 7 Grudnia 2014 http://forum.vw-passat.pl/threads/2243-Czujnik-temperatury-cieczy-ch%C5%82odz%C4%85cej?highlight=czujnik+temperatury+cieczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin123q Zgłoś #890 Napisano 8 Grudnia 2014 Dodaje screeny z bloku 003 i 007 http://zapodaj.net/06f5ee70613bb.png.html http://zapodaj.net/0d484b1ebd339.png.html Dodam ze temperatura na desce wskazywała 0,5 stopnia samochod stal dzien i noc nie ruszany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #891 Napisano 8 Grudnia 2014 gra:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin123q Zgłoś #892 Napisano 8 Grudnia 2014 gra:ok Czyli co moze byc nie tak ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin123q Zgłoś #893 Napisano 19 Grudnia 2014 ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #894 Napisano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Siema , zaczne od tego ze przy -11 zaczeło mi auto gasnąć podczas jazdy , wpierw wymieniłem filtr paliwa , problem sie nie zmienił to przeczyściłem ssaka oraz przwody paliwowe , było lepiej do dzisiejszego dnia po całodniowym jezdzeniu autem gdzie nei bylo zadnego problem w pewnym momencie nie chciał odpalć kręcił kręcił a potem klekoczacym tonem odpalił .. co może być tego przyczyna?? w vagu błedów mi nie wyrzuca.. Edytowane 11 Stycznia 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #895 Napisano 11 Stycznia 2015 jaki masz filtr paliwa? wkrecany w glowiczke czy zwykly przelotowy jak wkrecany w glowiczke to moze glowiczka pekla wiec kup zwyklu z wlotem/wylotem rurkowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dom Zgłoś #896 Napisano 11 Stycznia 2015 Panowie pewnie głupie pytanie ale może paliwo ujowe jest i po pewnym czasie przytyka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #897 Napisano 11 Stycznia 2015 nie w tych temperaturach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dom Zgłoś #898 Napisano 11 Stycznia 2015 w sumie masz racje, ja to jeszcze bym sprawdził czy paliwo normalnie idzie do filtra i czy układ się nie zapowietrza, bo jakby rozrząd skoczył to problem byłby cały czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #899 Napisano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Może ci nastawnik klęka. Co prawda u mnie poświrował na odcinku 10km i auto już nie odpaliło. Zaczęło się od braku mocy późnij szarpania i bardzo ciężko było odpalić auto. (piszę o Audi a4 b5 z silnikiem 1z czyli prawie twoje AHU) Edytowane 11 Stycznia 2015 przez kbc85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #900 Napisano 11 Stycznia 2015 Zaczęło się od braku mocy późnij szarpania i bardzo ciężko było odpalić auto. (piszę o Audi a4 b5 z silnikiem 1z czyli prawie twoje AHU) Tego nie mam.. jaki masz filtr paliwa?wkrecany w glowiczke czy zwykly przelotowy jak wkrecany w glowiczke to moze glowiczka pekla wiec kup zwyklu z wlotem/wylotem rurkowym Wkręcany od dołu w głowiczkę .. na starym filtrze i nowym było to samo .. filtr manna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach