mirek309 Zgłoś #361 Napisano 29 Stycznia 2012 witam a gdzie znajduje sie ten zawor w pompie mozna go wymienic samemu???jaki jest koszt?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #362 Napisano 29 Stycznia 2012 mam dokladnie to samo jak wolf13, takze prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #363 Napisano 29 Stycznia 2012 (edytowane) ponawiam pytanie i dołączam filmik A próbowałeś wydłużyć czas grzania siec żarowych vagiem w blokach adaptacji silnika. skoro piszesz ze pare minut farelki przy wtryskach pomaga to znaczy ze rozgrzewa wytryski i ogrzewa wtryskiwane paliwo,to samo ma za zadanie świeca żarowa która pomimo że kontrolka zgaśnie dalej dogrzewa jakiś czas i ten czas sie ustawia noi wypadałoby sprawdzic wtyski tez vagiem. Edytowane 29 Stycznia 2012 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #364 Napisano 29 Stycznia 2012 (edytowane) mam dokladnie to samo jak wolf13, takze prosze o pomoc Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej nie trzyma ciśnienia . Jest to tzw "holenderek " na pompie wtryskowej w miejscu gdzie są przewody nadmiaru paliwa. noi mozna tez sprawdzić świece zarowe oraz czas grzania. Edytowane 29 Stycznia 2012 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf13 Zgłoś #365 Napisano 29 Stycznia 2012 a mógłbyś wytłumaczyć jak mogę to sprawdzić i gdzie to się znajduje? świece żarowe grzane po 3 razy i dość długo nim zniknęła kontrolka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #366 Napisano 29 Stycznia 2012 Witam Zauważyłem jedną rzecz, mianowicie, nie słysze charakterystycznego przelewania po przekręceniu zapłonu przy odpalaniu rano samochodu. Minusowa temp ma na to wpływ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #367 Napisano 29 Stycznia 2012 Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej nie trzyma ciśnienia .Jest to tzw "holenderek " na pompie wtryskowej w miejscu gdzie są przewody nadmiaru paliwa. noi mozna tez sprawdzić świece zarowe oraz czas grzania. tak mam wydłuzone działanie swiec i dawke startową tez mam podniesioną a i na pych zapala bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anzik Zgłoś #368 Napisano 29 Stycznia 2012 Witam, podłączam sie pod posta. mam również problemy z odpalaniem mojego paszczaka 1.8 (125KM) nie az w takim stopniu żeby długo go kręcić ale "po chwili" zapala. jest w nim założona instalacja gazowa, ma już 2lata wymieniany był filtr gazu rok temu, ale przeciez odpalam go na benzynce. Jeśli już owy taki temat był poruszany podeślijcie linke pozdrooo!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #369 Napisano 30 Stycznia 2012 a mógłbyś wytłumaczyć jak mogę to sprawdzić i gdzie to się znajduje? świece żarowe grzane po 3 razy i dość długo nim zniknęła kontrolka. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270253 tu jest dokładny opis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #370 Napisano 30 Stycznia 2012 (edytowane) tak mam wydłuzone działanie swiec i dawke startową tez mam podniesioną a i na pych zapala bez problemu A spróbuj wypiąć czujnik temperatury na złączce i odpal wtedy ,czy jest różnica potem zepnij z powrotem , No i dobrze by było sprawdzić ciśnienie cylindrów na zimnym silniku. A przyczyn może byc wiele od rozrusznika zaczynając po przez uszczelkę głowicy (,cisnienie) a na pompie kończąc. Ps. U kolegi coś dziwnie starter pracuje. Edytowane 30 Stycznia 2012 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #371 Napisano 30 Stycznia 2012 A spróbuj wypiąć czujnik temperatury na złączce i odpal wtedy ,czy jest różnica potem zepnij z powrotem ,No i dobrze by było sprawdzić ciśnienie cylindrów na zimnym silniku. A przyczyn może byc wiele od rozrusznika zaczynając po przez uszczelkę głowicy (,cisnienie) a na pompie kończąc. Ps. U kolegi coś dziwnie starter pracuje. prubowałem tez odpinac czujnik i nic nie dało a co do cisnienia na celindrach to jutro odstawiam do mechanika to sprawdza ale nie bieze mi oleju wienc powinno byc dobre cisnienie tak mi sie wydaje tak samo borygo zawsze w normie jest nie dolewam wogule osadu w zbiorniczku tez nie mam no ale zobaczymy co mechanik powie moze jemu sie uda cos zdziałac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #372 Napisano 30 Stycznia 2012 prubowałem tez odpinac czujnik i nic nie dało a co do cisnienia na celindrach to jutro odstawiam do mechanika to sprawdza ale nie bieze mi oleju wienc powinno byc dobre cisnienie tak mi sie wydaje tak samo borygo zawsze w normie jest nie dolewam wogule osadu w zbiorniczku tez nie mam no ale zobaczymy co mechanik powie moze jemu sie uda cos zdziałac O ciśnienie pytam bo czasami tak jest jeśli była kiedyś uszczelka wymieniana pod głowicą(czasami uszczelka może być grubsza a głowica nie planowana) i wtedy mamy większą komorę sprężania a co za tym idzie niższe ciśnieni i problem z odpaleniem na zimnym silniku szczególnie,ale ta jak napisałem wcześniej przyczyn może być wiele i trzeba sprawdzić wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #373 Napisano 30 Stycznia 2012 mój atj tez rewelacyjnie nie pali na dodatek mam problem z immo poprzedni właściciel musiał chyba je wyłączył bo zmieniał stacyjkę a ja nie bardzo wiem jak je ponownie aktywować wczoraj było u mnie -12,5 a oto filmik z odpalania :http://www.youtube.com/watch?v=GT7GSnrqL5Y&feature=youtu.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #374 Napisano 30 Stycznia 2012 (edytowane) na dodatek mam problem z immo poprzedni właściciel musiał chyba je wyłączył bo zmieniał stacyjkę a ja nie bardzo wiem jak je ponownie aktywować http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3B)_Immobilizer stronki wrzucić w translator google i otworzy sie w PL i poczytać Jak masz kabelek Vag k+can Commander nie jestem pewien co do wersji, ale v2.5 daje rade. Jest specjalna funkcja do załącz – wyłącz immo dostępna z menu Edytowane 30 Stycznia 2012 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #375 Napisano 30 Stycznia 2012 z tym immo mecze sie od samego zakupu wszystko w aucie robię sam ale tego trochę boję się ruszyć poprzedni właściciel wymienił stacyjkę i jakiś kowal po prostu wyłączył immo i tyle tak jeździli ale mnie wkurza ten wyskakujący komunikat kabel mam programy też ale jak by mnie ktoś pokierował krok po kroku był bym wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf13 Zgłoś #376 Napisano 30 Stycznia 2012 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270253 tu jest dokładny opis. Chodziło mi o "Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej nie trzyma ciśnienia . Jest to tzw "holenderek " na pompie wtryskowej w miejscu gdzie są przewody nadmiaru paliwa." Może źle sprecyzowałem pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #377 Napisano 30 Stycznia 2012 Chodziło mi o "Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej nie trzyma ciśnienia ...Może źle sprecyzowałem pytanie. zaworek to ta "śruba "(holenderek ) którą przykręcona jest do pompy rurka odprowadzenia nadmiaru paliwa i do tego tez wpięty jest nadmiar z wtrysków.W środku tej "śruby" znajduje się sprężynka z śrutem która puszcza paliwo tylko w jedną stronę,jesli ten zawór nie trzyma to paliwo sie cofa . Zwany jest tez zaworkiem przelewowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memory Zgłoś #378 Napisano 30 Stycznia 2012 Witam wiem, że to może trochę głupie pytanie - ale co zrobić w takiej sytuacji? Dołożyć jakiś zaworek czy można go wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #379 Napisano 30 Stycznia 2012 Witam wiem, że to może trochę głupie pytanie - ale co zrobić w takiej sytuacji? Dołożyć jakiś zaworek czy można go wymienić? można go wykręcić i ewentualnie przemyć, przedmuchać,jest nie rozbieralny ale najczęstszym jego defektem jest po prostu wyrobienie sie i puszcza wiec wymiana na nowy ,założyć dodatkowego tam nie ma gdzie bo on jest wkręcany do pompy bezpośrednio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyklonit Zgłoś #380 Napisano 31 Stycznia 2012 Czy mogę zmrożony po nocy silnik delikatnie podmuchać opalarką ? Czy to coś da i czy przy okazji nic nie strzeli od wysokiej temperatury ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach