Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

witam a gdzie znajduje sie ten zawor w pompie mozna go wymienic samemu???jaki jest koszt??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam dokladnie to samo jak wolf13, takze prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ponawiam pytanie i dołączam filmik

A próbowałeś wydłużyć czas grzania siec żarowych vagiem

w blokach adaptacji silnika.

skoro piszesz ze pare minut farelki przy wtryskach pomaga to znaczy ze rozgrzewa wytryski i ogrzewa wtryskiwane paliwo,to samo ma za zadanie świeca żarowa która pomimo że kontrolka zgaśnie dalej dogrzewa jakiś czas i ten czas sie ustawia noi wypadałoby sprawdzic wtyski tez vagiem.

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam dokladnie to samo jak wolf13, takze prosze o pomoc

Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej nie trzyma ciśnienia .

Jest to tzw "holenderek " na pompie wtryskowej w miejscu gdzie są przewody nadmiaru paliwa.

noi mozna tez sprawdzić świece zarowe oraz czas grzania.

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mógłbyś wytłumaczyć jak mogę to sprawdzić i gdzie to się znajduje? świece żarowe grzane po 3 razy i dość długo nim zniknęła kontrolka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zauważyłem jedną rzecz, mianowicie, nie słysze charakterystycznego przelewania po przekręceniu zapłonu przy odpalaniu rano samochodu. Minusowa temp ma na to wpływ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej nie trzyma ciśnienia .

Jest to tzw "holenderek " na pompie wtryskowej w miejscu gdzie są przewody nadmiaru paliwa.

noi mozna tez sprawdzić świece zarowe oraz czas grzania.

 

tak mam wydłuzone działanie swiec i dawke startową tez mam podniesioną a i na pych zapala bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podłączam sie pod posta. mam również problemy z odpalaniem mojego paszczaka 1.8 (125KM) nie az w takim stopniu żeby długo go kręcić ale "po chwili" zapala. jest w nim założona instalacja gazowa, ma już 2lata wymieniany był filtr gazu rok temu, ale przeciez odpalam go na benzynce. Jeśli już owy taki temat był poruszany podeślijcie linke :)) pozdrooo!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mógłbyś wytłumaczyć jak mogę to sprawdzić i gdzie to się znajduje? świece żarowe grzane po 3 razy i dość długo nim zniknęła kontrolka.

 

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270253

 

tu jest dokładny opis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak mam wydłuzone działanie swiec i dawke startową tez mam podniesioną a i na pych zapala bez problemu

 

A spróbuj wypiąć czujnik temperatury na złączce i odpal wtedy ,czy jest różnica potem zepnij z powrotem ,

No i dobrze by było sprawdzić ciśnienie cylindrów na zimnym silniku.

A przyczyn może byc wiele od rozrusznika zaczynając po przez uszczelkę głowicy (,cisnienie)

a na pompie kończąc.

 

Ps.

U kolegi coś dziwnie starter pracuje.

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A spróbuj wypiąć czujnik temperatury na złączce i odpal wtedy ,czy jest różnica potem zepnij z powrotem ,

No i dobrze by było sprawdzić ciśnienie cylindrów na zimnym silniku.

A przyczyn może byc wiele od rozrusznika zaczynając po przez uszczelkę głowicy (,cisnienie)

a na pompie kończąc.

 

Ps.

U kolegi coś dziwnie starter pracuje.

 

prubowałem tez odpinac czujnik i nic nie dało a co do cisnienia na celindrach to jutro odstawiam do mechanika to sprawdza ale nie bieze mi oleju wienc powinno byc dobre cisnienie tak mi sie wydaje tak samo borygo zawsze w normie jest nie dolewam wogule osadu w zbiorniczku tez nie mam no ale zobaczymy co mechanik powie moze jemu sie uda cos zdziałac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prubowałem tez odpinac czujnik i nic nie dało a co do cisnienia na celindrach to jutro odstawiam do mechanika to sprawdza ale nie bieze mi oleju wienc powinno byc dobre cisnienie tak mi sie wydaje tak samo borygo zawsze w normie jest nie dolewam wogule osadu w zbiorniczku tez nie mam no ale zobaczymy co mechanik powie moze jemu sie uda cos zdziałac

 

 

O ciśnienie pytam bo czasami tak jest jeśli była kiedyś uszczelka wymieniana pod głowicą(czasami uszczelka może być grubsza a głowica nie planowana) i wtedy mamy większą komorę sprężania a co za tym idzie niższe ciśnieni i problem z odpaleniem na zimnym silniku szczególnie,ale ta jak napisałem wcześniej przyczyn może być wiele i trzeba sprawdzić wszystko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój atj tez rewelacyjnie nie pali :( na dodatek mam problem z immo poprzedni właściciel musiał chyba je wyłączył bo zmieniał stacyjkę a ja nie bardzo wiem jak je ponownie aktywować

wczoraj było u mnie -12,5 a oto filmik z odpalania :http://www.youtube.com/watch?v=GT7GSnrqL5Y&feature=youtu.be

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:( na dodatek mam problem z immo poprzedni właściciel musiał chyba je wyłączył bo zmieniał stacyjkę a ja nie bardzo wiem jak je ponownie aktywować

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3B)_Immobilizer

 

stronki wrzucić w translator google i otworzy sie w PL i poczytać

:D

Jak masz kabelek Vag k+can Commander nie jestem pewien co do wersji, ale v2.5 daje rade.

Jest specjalna funkcja do załącz – wyłącz immo dostępna z menu

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym immo mecze sie od samego zakupu wszystko w aucie robię sam ale tego trochę boję się ruszyć poprzedni właściciel wymienił stacyjkę i jakiś kowal po prostu wyłączył immo i tyle tak jeździli ale mnie wkurza ten wyskakujący komunikat

kabel mam programy też ale jak by mnie ktoś pokierował krok po kroku był bym wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o "Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej nie trzyma ciśnienia .

Jest to tzw "holenderek " na pompie wtryskowej w miejscu gdzie są przewody nadmiaru paliwa."

Może źle sprecyzowałem pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodziło mi o "Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej nie trzyma ciśnienia .

..Może źle sprecyzowałem pytanie.

 

zaworek to ta "śruba "(holenderek ) którą przykręcona jest do pompy rurka odprowadzenia nadmiaru paliwa i do tego tez wpięty jest nadmiar z wtrysków.W środku tej "śruby" znajduje się sprężynka z śrutem która puszcza paliwo tylko w jedną stronę,jesli ten zawór nie trzyma to paliwo sie cofa .

Zwany jest tez zaworkiem przelewowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

wiem, że to może trochę głupie pytanie - ale co zrobić w takiej sytuacji? Dołożyć jakiś zaworek czy można go wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

wiem, że to może trochę głupie pytanie - ale co zrobić w takiej sytuacji? Dołożyć jakiś zaworek czy można go wymienić?

 

można go wykręcić i ewentualnie przemyć, przedmuchać,jest nie rozbieralny ale najczęstszym jego defektem jest po prostu wyrobienie sie i puszcza wiec wymiana na nowy ,założyć dodatkowego tam nie ma gdzie bo on jest wkręcany do pompy bezpośrednio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mogę zmrożony po nocy silnik delikatnie podmuchać opalarką ? Czy to coś da i czy przy okazji nic nie strzeli od wysokiej temperatury ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności