WojtasTDI Zgłoś #1681 Napisano 14 Listopada 2013 Nie wiem jak z wytrzymałością gwintu MTS ale jak miałem kiedyś założony KIT w swoim (sprężyny supersporta) i właśnie amorki MTS-a to po sezonie były amory do wyrzucenia, później zdecydowałem się na gwint i zakupiłem KW z którego byłem bardzo zadowolony, po sezonie poszedł dalej do ludzi, i z tego co wiem dalej śmiga bez problemów tyle że w innym pasku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1682 Napisano 14 Listopada 2013 zawieszenie to loteria sa mtsy co jezdza bezawaryjnie 4 lataa a sa H&R za 5 tys co wracaja na reklamacje po 3 mies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #1683 Napisano 14 Listopada 2013 ahaaa ;/ Czyli najlepiej albo kupic nowe z roczną gwarancją- gwint mts Albo same spręzyny zmienić i jeździć, autko zejdzie w dół, a amorki orginał, nie dostaną tak po tyłku. W Irlandii ogólnie są piękne asfalty, wręcz dywany, to jeśli go obniżę to autko lepiej by się prezentowało wizualnie. na komforcie chciałbym nie stracić, bo na dziurach wygodnie się buja, nie puka nic i nie trzęsie, ale znowu chciałbym tak zrobić, żeby tył stał równo i na całości zszedł w dół około 3-4cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1684 Napisano 14 Listopada 2013 ahaaa ;/Czyli najlepiej albo kupic nowe z roczną gwarancją- gwint mts Albo same spręzyny zmienić i jeździć, autko zejdzie w dół, a amorki orginał, nie dostaną tak po tyłku. W Irlandii ogólnie są piękne asfalty, wręcz dywany, to jeśli go obniżę to autko lepiej by się prezentowało wizualnie. na komforcie chciałbym nie stracić, bo na dziurach wygodnie się buja, nie puka nic i nie trzęsie, ale znowu chciałbym tak zrobić, żeby tył stał równo i na całości zszedł w dół około 3-4cm. jak obniżysz go o 3-4 centy i zostawisz ori amorki to na pewno przyspieszysz ich zgon, kwestia czasu - oczywiście przez ładne drogi na pewno nie będzie to tak krótki okres jak np. w PL. Jeżeli nie chcesz eksperymentować z doborem sprężyn i wysokością auta - kup markowy gwint. Masz regulację góra/dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1685 Napisano 14 Listopada 2013 zawsze lepiej kupic nowe bo jest gwarancja w wiekszosci 2 lata a uzywane to loteria albo kupisz mega gwint i pociewszysz sie kilka lat i wtedy jest sweitnie albo sie wyleje po 2 mies i od nowa wkladanie kasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1686 Napisano 14 Listopada 2013 Ja na gwincie MTS od MAPET'a zrobiłem ok 12tyś km i na razie jest wszytko git. Jak chcesz ustawić auto równo, bez kombinowania kupuj gwint wg mnie tylko nowy z gwarancją.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #1687 Napisano 16 Listopada 2013 Ja mam uzywany gwint KW V2 uwazacie ze powinnien byc ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1688 Napisano 16 Listopada 2013 tak wlasnie uwzazamy albo nie wrecz odwrotnie sam nie wiem... a tak na powaznie skad mamy wiedziec co w nim siedzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #1689 Napisano 17 Listopada 2013 tak wlasnie uwzazamyalbo nie wrecz odwrotnie sam nie wiem... a tak na powaznie skad mamy wiedziec co w nim siedzi? A da się to jakoś sprawdzic przed zalozeniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1690 Napisano 17 Listopada 2013 tylko w 10% wizualnie reszta sie okaze po w ciagu najblizszego czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #1691 Napisano 27 Listopada 2013 Pomożecie panowie które zawieszenie wybrać? http://www.ebay.co.uk/itm/JOM-Height-Adjustable-Coilovers-VW-Passat-3BG-01-05-/281144110736?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41757eae90 http://www.ebay.co.uk/itm/COILOVER-VW-PASSAT-1-9TDI-B5-B5-5-3B-3BG-SALOON-ESATE-SUSPENSION-KIT-/251367635319?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a86adb977 http://www.ebay.co.uk/itm/FK-AK-STREET-Coilovers-VW-Passat-3BG-B5-5-2001-2005-/281140962988?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41754ea6ac jak sądzicie drodzy forumowicze?, które ma najlepsze mniemanie? Czy wszystkie są do d...py W pl MTS kupi za 200f za następne 17f je prześle tutaj, ale tu mam roczną gwarancje na nie... Warto kupić któreś z tych w/w czy lepiej dołożyć kilka dziesiąt funtów i kupić MTS-a Technik Proszę o mądrą podpowiedz, bo samemu to gapa jestem w tych klockach, pierwszy mój zakup takiej postaci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strumyk Zgłoś #1692 Napisano 30 Listopada 2013 (edytowane) Czesc koledzy, Ja mam troszkę pewnie laickie pytanie w tym wątku ale je zadam, trudno...najwyzej mnie "uświadomicie" Kupilem Paska na sprężynach Eibach'a (chyba -30mm). Szczerze mówiąc nie jestem entuzjastą sportowych zawieszeń i chyba je zmienie na standard, choć poza wyglądem auta wszystko jest ok tzn nie czuje utwardzenia samochodu. Pytanie jednak dotyczy tego jak sprawdzić czy amorki tez są zmienione -napisów na nich tak na szybko nie widziałem. Nie wiem czy szukac tylko sprężyn używek czy tez amorkow. Z góry dzięki. Edytowane 1 Grudnia 2013 przez strumyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conway87 Zgłoś #1693 Napisano 2 Grudnia 2013 Czy jest sens zakładać same sprężyny obniżające? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #1694 Napisano 26 Grudnia 2013 (edytowane) witam, ma ktoś doświadczenie z takim zestawem, to jest KIT -40mm przód i -30mm tył, chce kupić jakiegoś KITa do 1300PLN :ocochodzi http://www.ap-sportsuspensions.com/ap-sportfahrwerk-272.html jaka charakterystyka jest tej zawiechy, i ile rzeczywiście obniża pasiora:hmm czy może coś innego w tej cenie, nie interesuje mnie MTS, TA i FK Edytowane 26 Grudnia 2013 przez kapsun Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawliko Zgłoś #1695 Napisano 27 Grudnia 2013 Proponowałbym kupić gwint AP, no jeśli nie to FK ostatecznie. Powiem szczerze że jazda na kicie to nic ciekawego, gwint wg mnie zdecydowanie lepszy. Szczególnie że na kicie może Ci się zrobić motorówka, a gwint zawsze da się wyregulować żeby buda stała ładnie w klinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #1696 Napisano 27 Grudnia 2013 Proponowałbym kupić gwint AP, no jeśli nie to FK ostatecznie.Powiem szczerze że jazda na kicie to nic ciekawego, gwint wg mnie zdecydowanie lepszy. Szczególnie że na kicie może Ci się zrobić motorówka, a gwint zawsze da się wyregulować żeby buda stała ładnie w klinie zgadza sie ja jeździłem na kicie i tyl stal mi nierówno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JakiCMG Zgłoś #1697 Napisano 27 Grudnia 2013 a ja jezdzilem na kicie i mi tył stał równo. moze miales amory nierowno wydygane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1698 Napisano 27 Grudnia 2013 kit kitowi i passat passatowi nierowny... rozne wyposazenia dodatkowe opcje itp wiec wszystko jest mozliwe... i nie musza byc wywalone amory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #1699 Napisano 28 Grudnia 2013 (edytowane) Proponowałbym kupić gwint AP, no jeśli nie to FK ostatecznie.Powiem szczerze że jazda na kicie to nic ciekawego, gwint wg mnie zdecydowanie lepszy. Szczególnie że na kicie może Ci się zrobić motorówka, a gwint zawsze da się wyregulować żeby buda stała ładnie w klinie Bzdura! W naszych toczkach mówię tu o mnie i moim bratu tylko mieliśmy kity. I nie mówię żę gwint jest do d.py bo to też dobry rodzaj zawiechy jak nie lepszy. Poniżej jak u brata lezy kit h&r -60mm i -40mm spięty przód góra dół rozpórki i na żółtych poliuretanach. Chyba ze uzywaliscie jakis "no name kit". kazdy kit musi byc dobrany do wersji silnikowej oraz do max obciążenia osi. może dlatego w tak źle dobrane stoi jak motorówka. wydaję mi się że w 99% źle dobrany kit powoduje taki niefart z wyglądem a nie że jest to KIT [ATTACH]112024[/ATTACH] a ja jezdzilem na kicie i mi tył stał równo. moze miales amory nierowno wydygane popieram Pytanie do MAPET - AP to odłam KW?, widzę że masz w ofercie taki zestaw KIT, masz jakąś opinię na temat tego zestawu http://www.ap-sportsuspensions.com/ap-sportfahrwerk-272.html Edytowane 28 Grudnia 2013 przez kapsun Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #1700 Napisano 28 Grudnia 2013 A nie lepiej poszukac jakiejs uzywki np. Weiteca. Ja na takim gwincie jezdze juz rok i nie moge narzekac, a udalo mi sie go wyrwac za 500 zlociszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach