Skocz do zawartości

Pawliko

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pawliko

  • Urodziny 20.02.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin / Gryfice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  • Link do tematu o samochodzie
    138735

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 9,5x19" ET45 na 215/35/19 - wsadzę to? Mam gwint
  2. Ja na tym paliwie jeżdzę od ponad tygodnia. Wczoraj przejechałem po mieście z 7-8km, silnik ciepły i tak nagle padł. Ze pompy nie mam dopiero dziś się dowiedziałem
  3. Przepraszam za odgrzanie kotleta. Gdzie znajduje się przekaźnik i bezpiecznik do pompy paliwa? Mój AFN dzisiaj umarł podczas jazdy, kręci ale nie odpala. W dodatku zapaliła się kontrolka ładowania, nie wiem co ma do rzeczy. Ściągnąłem go na pobliski parking i stoi na drugim końcu miasta, jutro zabieram go do cieplejszego garażu, może paliwo zamarzło. Ponad pół baku z jednego dystrybutora tam mam. Pompy nie słychać po włączeniu zapłonu wg mnie. Koledzy straszą mnie że rozrząd, z tego co widziałem w ciemnościach to pasek nie pękł, ale czy ma zęby, nie wiem. Jakieś sugestie?
  4. Hyper, czy my się nie znamy przypadkiem?
  5. W 17" to na pewno nie będzie wyglądać. Na to pewnie wleci baloniasta opona, to już tymbardziej poler się nie nada wg mojego gustu
  6. Myślę, że jeszcze nie powinno świrować. W Astrze na monoblockach miałem 165/40/17 z przodu i chwilowo 195/45/17 z tyłu, ale to jest już baaaardzo widoczna różnica, to tak powyżej 120km/h zapalał się ABS.
  7. 235 na 7,5 cala? Ludzie, bez przesady Celowałbym w max 225. A jeszcze masz inną opcję, 205/50 np? Taka szerokość opony całkiem ładnie się rozkłada na 7,5", a nie 235 - toż to kartofel.
  8. 215/50 czy 45 też wg mnie będzie "bezpiecznie". Najlepiej weź kalkulator rozmiarów opon i porównaj sobie do seryjnego, nie wiem co Wam tam do B6 wkładali, 205/55/16? Żeby średnica była jak najbardziej zbliżona, co by licznik nie przekłamywał w żadną stronę i żebyś nie miał dziwnie dużych dziur w nadkolach.
  9. na 7,5" to ja bym normalnie 225/45 ładował, nie przewiduję że chcesz na to naciągać naleśnika 165? Zawias seria czy jakaś ziemia?
  10. Felga to nie jest któryś model firmy ASA? Chińsko to wygląda...
  11. Panowie, felgi 9" przód i 10" tył, średnica 19". ET45, do tego ok. 20mm dystans. Jaka na to opona żeby była szansa wcisnąć? Nie mam aira i na ten sezon nie przewiduję, chodzi o to żeby dało się to na gwincie pięknie spasować. 215/35/19 upchnę?
  12. Ja bym zrobił jedną prostą rzecz, poświęcił 30min i sprawdził Ile to spuścić belkę i springi z tyłu podmienić? Zaraz będziesz wiedział czy zwracać czy czekać na wiosnę.
  13. No koleżka miał MTSa w Golfie mk4 i było całkiem nieźle, ale teraz kupił nowe FK i różnica jest znaczna mimo, że FK to też nie jakieś cudo. Tak jak mówię, miałem u siebie TuningArt i tragedia w moich odczuciach, tył miękki a przód kompletny beton.
  14. Ja również wolałbym używany ale markowy gwint. No ale to już kwestia osobistego wyboru, ja kita w życiu nie kupił Szczególnie że są zawieszenia gwintowane na których na prawdę da się jeździć, a tego nie można powiedzieć np. jeśli ktoś właduje sobie tuning-arta. Miałem to (nie z własnego wyboru, taki już był) w Jettcie i nigdy więcej
  15. Proponowałbym kupić gwint AP, no jeśli nie to FK ostatecznie. Powiem szczerze że jazda na kicie to nic ciekawego, gwint wg mnie zdecydowanie lepszy. Szczególnie że na kicie może Ci się zrobić motorówka, a gwint zawsze da się wyregulować żeby buda stała ładnie w klinie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności