polonez15 Zgłoś #1601 Napisano 15 Września 2013 Przyłączam się do grona powracających do serii... Zbyt często zrywana dokładka przednia, zaczepianie spodem o drogę...Nie na nasze drogi taki zawias. Fakt faktem, że mój leży prawie 8 cm niżej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1602 Napisano 15 Września 2013 Przyłączam się do grona powracających do serii... Zbyt często zrywana dokładka przednia, zaczepianie spodem o drogę...Nie na nasze drogi taki zawias. Fakt faktem, że mój leży prawie 8 cm niżej... jak zrywasz przednią dokładkę to chyba nie umiesz jeździć niskim autem ja przez 2 lata urwałem raz zderzak bo za szybko wjechałem na parking. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1603 Napisano 15 Września 2013 trzeci rok latam na gwincie a nie mam za wysoko i też nic nie urwałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuszu Zgłoś #1604 Napisano 15 Września 2013 I tak zrób.Poszukaj ori "sport" sprężyn i będziesz zadowolony. Gegas znasz jakieś oznaczenie tych sprężyn obniżających o te 25mm. Dodam jeszcze że jutro chyba zamówię już amortyzatory sachs, zastanawiam się nad tymi sprężynami i przez myśl przeszły mi na chwilę sprężyny firmy jamex, gdyż mogę dostac je w mojej miejscowości w sklepie motoryzacyjnym. Co myślicie o tym zestawieniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1605 Napisano 16 Września 2013 Jamex'y nie mają dobrych opinii. Żeby dobrać kolory ori sport sprężyn dla Ciebie potrzebny jest kod Twojego zawieszenia,który jest na wlepie w bagażniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1606 Napisano 16 Września 2013 Hehe dobre nie umiem jeździć autem:) Hokej mam tylko wciśnięty w zderzak, nie przykręcony od dołu więc ma prawo zerwać go jak choćby minimalnie zahaczy o krawężnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1607 Napisano 16 Września 2013 Hokej mam tylko wciśnięty w zderzak, nie przykręcony od dołu więc ma prawo zerwać go jak choćby minimalnie zahaczy o krawężnik. dziwne że ja nie zrywam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #1608 Napisano 17 Września 2013 Że tak zapytam... Ile jest warte gwintowane zawieszenie KW Variant 2 firmy Koni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1609 Napisano 17 Września 2013 KW Variant 2 firmy Koni? Zależy w jakim stanie, ale myślę że jakieś 800-900zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #1610 Napisano 17 Września 2013 Zależy w jakim stanie, ale myślę że jakieś 800-900zł Nówka? uzywany kilka miesiecy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skoczek Zgłoś #1611 Napisano 17 Września 2013 kw v2 firmu koni? ciekawe polaczenie ale tak jak pisze Wojtas ze takie pieniądze chociaż jest z reg twardości to i tak dużo nie wezmie sie za to ja moje kw v1 rocznego z papirami od niemca kupilem za 400zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #1612 Napisano 7 Października 2013 Czy sprężyny 1be od 1.8t podejdą do 1.9tdi AVB? Dokładnie takie:http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1d4d310b9fac7bd7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #1613 Napisano 16 Października 2013 Witam Co wiecie lub sądzicie o zawieszeniu gwintowanym firmy FK Mam mozliwość kupić używki za 80f czyli około 400zł. Nowki chodzą około 190f i około 700-900zł. To jest link do aukcji http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/passata4-coilovers-and-5x112-spacers/1035214359 Potrzebował bym dobrej opini bo nie wiem czy warto to kupić czy nie pchać się w bagno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #1614 Napisano 16 Października 2013 Mogłby ktoś wypowiedzieć się w tym temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1615 Napisano 20 Października 2013 Panowie Passat b5 kombi 1.9 TDI sprężyny Eibach też od kombi 1.9TDI (podobno). Tył siadł te -30 jak miało być a przód nie ;/ zauważyłem że sprężyny są założone do góry nogami. Czy to może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #1616 Napisano 21 Października 2013 Witam panowie ,czy z przodu tez mozna pozbyc sie tych gum /podkladek spod springow zeby siadlo nizej bo motorowka mi sie zrobila po wymianie na kita ,dzieki i pozder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1617 Napisano 29 Października 2013 (edytowane) Panowie do wyboru są springi obniżające : H&R,Weitec,Eibach,AP, FK, Supersport i jakieś ori sport czerwone /VW046 VA /. Pomóżcie co wybrać do mojego kombika ? Czy takie sprężyny z Passka po lifcie mogę śmiało montować do mojego przed liftowego ?Pytam,bo jak zapodałem ori sport od lifta to zamiast w dół mój poszedł w górę. Niech mi ktoś doradzi,bo sie pogubiłem.Teraz mam na przodzie AP progresywne od A4 / 4,5 cm w dół/ a z tyłu ori sport /2,5 cm w dół/,ale chciałbym w końcu zapodać jakiś komplet dedykowany pod mojego Passka i mieć spokój. Jeżeli chodzi o twardość sprężyn to wiem,że najbardziej twardy jest H&R a co z resztą ??? Amorki mam "krótsze" czerwone "ori sport". Edytowane 30 Października 2013 przez Gegas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1618 Napisano 30 Października 2013 Grzesiek miałem h&r miałem również supersport i powiem Ci że jakoś tej twardości na nich nie odczułem No może troszkę twardziej od serii ale dla mnie praktycznie nie było to zauważalne. Jeździłem też na sprężynach eibach i tutaj komfort jest taki jak na ori zawiasie. Ogólnie to polecam założyć gwint, nie ma wtedy problemu że auto się obniży nie tak jak będziesz chciał...tylko sam sobie wyregulujesz jego wysokość względem potrzeb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1619 Napisano 30 Października 2013 Grzesiek miałem h&r miałem również supersport i powiem Ci że jakoś tej twardości na nich nie odczułem No może troszkę twardziej od serii ale dla mnie praktycznie nie było to zauważalne.Jeździłem też na sprężynach eibach i tutaj komfort jest taki jak na ori zawiasie. Ogólnie to polecam założyć gwint, nie ma wtedy problemu że auto się obniży nie tak jak będziesz chciał...tylko sam sobie wyregulujesz jego wysokość względem potrzeb. Troszkę mnie nachodzi na "gewinde farwerk" ale z tego co czytam na Forum to chcąc obniżać te 3-4 cm to gwintu ponoć się nie zakłada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1620 Napisano 30 Października 2013 Jeździłem też na sprężynach eibach i tutaj komfort jest taki jak na ori zawiasie. przed wprowadzeniem kogoś w błąd należałoby najpierw określić: jakie sprężyny, jakie amorki z tym były, jakie koła... ja po założeniu Sachs Performance Set (czerwone amorki z ori zawieszenia 1BE i sprężyny Eibach -30mm) i na kołach 18" z oponami 225/45 (wszystkie wachacze nowe Ruville) praktycznie nie mam komfortu jazdy - czuć wszystko po czym przejedziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach