Awariall Zgłoś #101 Napisano 30 Grudnia 2010 wywalasz komputer od skrzyni i wszystko jest ok. przynajmnije u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2-ba Zgłoś #102 Napisano 30 Grudnia 2010 Mozliwe bo masz inny silnik. Tak bylo zrobione u mnie w afn Innej opcji nie bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #103 Napisano 30 Grudnia 2010 Jesli chodzi o wsteczny to wczoraj bylem z tym u elektryka i tak .Kostka(czujnik) od automata musi byc wpieta bo inaczej nie odpalimy samochodu. Elektryk odcial kable przy lampach od wstecznego i puscil nowy kabel przez caly samochod do lamp. Niewiem z kad wzial sygnal...... Wiem jedno innej opcji nie znalazl bo albo byl wsteczny albo samochod nie odpalal. Wzial za robote 40 zl a czas spedzony u niego to 2-3 godziny elektryk poszedł bez sensu na około i zamiast zmostkować przekaźnik ciągnął przewody przez całe auto do świateł wstecznych. wystarczyło zmostkować przekaźnik i podpiąć się czujnikiem wstecznego światła pod jedną z kostek od automatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #104 Napisano 1 Stycznia 2011 Mam problem ze znalezieniem kodowania silnika do APR dla automatu to 04251. zastanawiam się czy nie będzie jak w dieslu, że 1 na końcu zamieniamy na 2 i tak bylo by wtedy 04252, po przekodowaniu nie podbija obrotów, ale wróciłem do 04251. Co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #105 Napisano 1 Stycznia 2011 nie jestem pewien ale spróbuj tak 04211 # xxx?x: Transmission * 1 = 6-Speed Manual Transmission * 5 = 5-Speed Automatic Transmission (01V) głowy sobie ściąć nie dam, ale ja bym tak spróbował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #106 Napisano 2 Stycznia 2011 (edytowane) Juz wszystko wiem i oczywiście masz racje . pierwsze dwie ??xxx oznaczaja miejsce przeznaczenia 02 poza unia europejską 04 w uni 06 usa 08 chiny 25 japonia kolejna xx?xx rodzaj napędu 1 przód 2 4x4 dalej to co nas interesuje xxx?x 0 manual 5 biegów 1 manual 6 biegów 3 automat 5 automat 6 automat i w koncu xxxx? rodzaj nadwozia 1 A4, passat 2 A6 Kodowanie w barmce CAN zmienione na 00001 w dół (z 00005 na 00004) dzięki czemu licznik nie wywala błedu komunikacji ze skrzynią i z FIS zniknęła kreska która odzielała wyświetlanie biegów Edytowane 4 Stycznia 2011 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #107 Napisano 6 Stycznia 2011 (edytowane) Ja też mam problem z tym kodowaniem, kod został zmieniony, ale obroty wolno spadają. Będę chyba musiał poszukać kogoś, kto mi przekoduje kompa tak by było wszystko ok. Zastanawiam się czy oprócz zmiany tego miękkiego kodu trzeba jeszcze coś zmienić? Miałem kod 04031 zmienilem na 04001 Edytowane 6 Stycznia 2011 przez szewos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #108 Napisano 6 Stycznia 2011 Cytat:Napisał 2-ba Zobacz post Jesli chodzi o wsteczny to wczoraj bylem z tym u elektryka i tak . Kostka(czujnik) od automata musi byc wpieta bo inaczej nie odpalimy samochodu. Elektryk odcial kable przy lampach od wstecznego i puscil nowy kabel przez caly samochod do lamp. Niewiem z kad wzial sygnal...... Wiem jedno innej opcji nie znalazl bo albo byl wsteczny albo samochod nie odpalal. Wzial za robote 40 zl a czas spedzony u niego to 2-3 godziny elektryk poszedł bez sensu na około i zamiast zmostkować przekaźnik ciągnął przewody przez całe auto do świateł wstecznych. wystarczyło zmostkować przekaźnik i podpiąć się czujnikiem wstecznego światła pod jedną z kostek od automatu. Jeżeli chodzi o AFN to robi sie mostek na przekaźniku nr. nie pamietam a wsteczny to trzeba tez zrobic mostek ale pod skrzynią i potem juz tylko lac paliwo mniej od 1,5 do 2 litry na 100km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #109 Napisano 6 Stycznia 2011 Kolego Awariall, mam kilka pytan do Ciebie poniewaz tez mam V6 w automacie... Ile autko Ci palilo w automacie a ile pali w manualu? I ile kosztuje taka operacja zmiany skrzyni i wszystkiego co potrzebne do tej wymiany. Moj automat sprawoje sie ok ale te spalanie wieksze i strata w przyspieszeniu caly czas mnie zachecaja do wtawienia manuala... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #110 Napisano 7 Stycznia 2011 Jeżeli chodzi o spalanie to jest wyraźna różnica zwłaszcza w mieście. Ja mam dość ciężką nogę i passacik po mieście w automacie palił 18-20l teraz w manualu 15-16l w trasie spalanie spadlo z 12 na 10. O przyśpieszeniu, jest NIESAMOWITA różnica 2,5s to na praawdę dużo. Ja kupiłem całego passata z niemiec stukniętego w tył a koszt robocizny to 800zl. Niestety będziesz miał problem z przekładką bo masz ośkę a takich passatów dużo nie było z 2.8. Chyba, że skrzynia od superb podpasuje. Może lepiej sprzedać i kupić z manualem? Aha i koniecznie skrzynie 6tke bo w TipT przy 180km/h jest okolo 3200obr/min a w 5tce przy 120km/h 3000obr/min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #111 Napisano 7 Stycznia 2011 A mogl bys napisac cos wiecej o tym jakie moge miec problemy z przekladka z powodu tej oski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #112 Napisano 7 Stycznia 2011 jeżeli chcesz zostać przy ośce to jedynym problemem będzie znalezienie skrzyni nie quattro ale pasuje od A4 A6 to coś znajdziesz. Natomiast jeżeli chciał byś 4x4 to niestety nie jest jak w A4 P&P. W passacie uniemożliwia to profil podłogi i musiał byś też zmieniać zawieche z tyłu. Jeszcze jedno, moim zdaniem 193km na przednią oś to za dużo Dlatego lepiej sprzedaj póki skrzynia działa i kup manuala 4x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #113 Napisano 7 Stycznia 2011 Dzieki kolego za te informacje... Bede musial sie dobrze nad tym wszystkim zastanowic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #114 Napisano 7 Stycznia 2011 Niestety będziesz miał problem z przekładką bo masz ośkę Ja widzę, że kolega Torreto ma 4x4: B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AQD) 4x4 Rok prod: 2001 Zarejestrowany: sie 2009 Miasto: Ostrołęka Wiek: 28 Posty: 174 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #115 Napisano 7 Stycznia 2011 kolega Torreto ma ATQ "ośke" który jest tak żadko spotykany, że nie ma go nawet w naszej liście :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #116 Napisano 7 Stycznia 2011 No to skoro fizycznie kolega ma takiego, to powinien zwrócić się do władz forumowych z prośbą wprowadzenia go do listy, bo taki opis to tylko w błąd wprowadza-jak mnie przed chwilą:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2-ba Zgłoś #117 Napisano 7 Stycznia 2011 Cytat:Napisał golab21 Cytat: Napisał 2-ba Zobacz post Jesli chodzi o wsteczny to wczoraj bylem z tym u elektryka i tak . Kostka(czujnik) od automata musi byc wpieta bo inaczej nie odpalimy samochodu. Elektryk odcial kable przy lampach od wstecznego i puscil nowy kabel przez caly samochod do lamp. Niewiem z kad wzial sygnal...... Wiem jedno innej opcji nie znalazl bo albo byl wsteczny albo samochod nie odpalal. Wzial za robote 40 zl a czas spedzony u niego to 2-3 godziny elektryk poszedł bez sensu na około i zamiast zmostkować przekaźnik ciągnął przewody przez całe auto do świateł wstecznych. wystarczyło zmostkować przekaźnik i podpiąć się czujnikiem wstecznego światła pod jedną z kostek od automatu. Jeżeli chodzi o AFN to robi sie mostek na przekaźniku nr. nie pamietam a wsteczny to trzeba tez zrobic mostek ale pod skrzynią i potem juz tylko lac paliwo mniej od 1,5 do 2 litry na 100km. Ja z jego pracy jestem zadowolony bo to co chcialem to zrobil tzn mam teraz swiatlo wstecznego. A co masz na myli mowiaz ze lac mniej paliwa? Przy jezdzie w miescie i dosc ciezkiej nodze (przezwyczajenia z benzyny) wyszlo mi spalanie 7.3 litra... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #118 Napisano 7 Stycznia 2011 No to skoro fizycznie kolega ma takiego, to powinien zwrócić się do władz forumowych z prośbą wprowadzenia go do listy, bo taki opis to tylko w błąd wprowadza-jak mnie przed chwilą I wlasnie dlatego w podpisie napisalem co i jak... A nie wiem czy na prosbe jednej osoby by na liste wrzucili ATQ wiec nie smialem prosic A chcialem wyrzucic te dane o silniku i zostawic podpis ale nie dalo rady ich wyrzucic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #119 Napisano 7 Stycznia 2011 Faktycznie masz w podpisie, ale ja np automatycznie patrzę pod avatar co kto ma, bo w podpisie to przeważnie ile koni, niutonów i takie tam. W każdym razie skoro taki pasek jak Twój istnieje, a nie ma go w bazie danych, to jest to nie ścisłość i jak najbardziej możesz to zgłosić i na pewno to zmienią. Tu najlepszy przykład tego: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1106476#post1106476 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #120 Napisano 8 Stycznia 2011 dokładnie tym bardziej, że na forum są dwa takie passaty przynajmniej aj wiem o 2 może jest więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach