Jericho Zgłoś #21 Napisano 9 Lutego 2014 Pompa wspomagania ci siadaW jednym i drugim passku wspomaganie dzialalo tak samo. Z biegiem kilometrow roznicy w dzialaniu nie zauwazylem. Jeden to byl Tdi z kreconym licznikiem z ok 300kkm przebiegu, a drugi to 1.8T z realnym przebiegiem 240kkm (mam go od 210kkm). Jutro sprawdze, jak u kumpla dziala. ---------- Dodano o 16:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:59 ---------- Na twoim miejscu bym tylko dolał syntetyku i tyle.Tez tak zamierzam zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #22 Napisano 9 Lutego 2014 W jednym i drugim passku wspomaganie dzialalo tak samo. Tzn że co? Jak tak samo działało, to ma nadal tak działać? I jak ma paść, to w obu mniej więcej równocześnie? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #23 Napisano 9 Lutego 2014 Tzn że co? Jak tak samo działało, to ma nadal tak działać? I jak ma paść, to w obu mniej więcej równocześnie?Tzn, ze passek tak ma, slabsze wspomaganie niz A6 C5. Wg mnie Raczej maloprawdopodbne, abym w dwoch passkach mial walnieta pompe, tym bardziej ze nie dawaly o sobie znac - brak ubytku plynu i niepokojacych dzwiekow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pkarbownik85 Zgłoś #24 Napisano 12 Lutego 2014 Najlepiej FEBI M6162, ale slyszalem tez opinie ze jak jest magiel regenerowany powinno sie zalewac plyn czerwony ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #25 Napisano 13 Lutego 2014 (edytowane) Zalalem SWAG 6161. Weszlo niecale 4 nakretki i juz jest max. W zwiazku z tym, ze zostalo mi ponad 900ml to po trasie odciagne na maxa ile sie da i zaleje swiezym. Po kolejnej trasie zabieg powtorze. Edytowane 13 Lutego 2014 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #26 Napisano 11 Stycznia 2015 Koledzy podepne sie pod temat bo juz nie wiem jaki płyn do wspomagania dolac sprawdzałem u siebie aktualnie zalany jest zółty chociaz zbiorniczek jest zielony passat taki jak w profilu... Chciał bym dolac po prostu tego płynu i nie wiem teraz jaki kupic czytajac forum zołty to syntetyk zielony mienralny rozumiem ze sie nie miesza wszysc polecaja mineralny czli co spuszczac płyn ten i zalewac mineralny ?? czy kupic zółty bo juz na prawde nie wiem ... bo nie doleje raczej do niego zielonego tego Febiego czy z ASO. Jest to normalne zeby od nowosci czy ogolnie latał na zoltym syntetyku ?? chociaz nic sie nie dzieje pompy nie słycahc... Doradzcie Koledzy pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #27 Napisano 11 Stycznia 2015 Ja u siebie w 2 passkach w rocznik jak w profilu mam syntetyk i tak samo potwierdziło mi ASO . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #28 Napisano 11 Stycznia 2015 Czyli kolego masz zółty tak ?? i dobrze sie to sprawuje u Ciebie nie ma zadnych problemów jakie przebiegi ?? Na dolewke tez kupowałes zółty?? Syntetyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #29 Napisano 12 Stycznia 2015 Jesli masz zolty to lej zolty. Na zbiorniczku albo na nakretce powinna byc norma albo okreslenie oleju (syntetyk albo mineral). U mnie byl zolty, w sklepie dostalem zielony a przy wymianie maglownicy zalecili czerwony i na takim smigam od roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firol Zgłoś #30 Napisano 13 Stycznia 2015 Wyjaśni Wam trochę, żeby nie było pytań i wątpliwości. OLEJ ZÓŁTY - to syntetyk z ASO. Mineralny w ASO niedostępny (wycofany). OLEJ ZIELONY (Febi 6162) - mineralny OLEJ ZIELONY (Febi 6161) - syntetyk OLEJ CZERWONY (Orlen Hipoll ATF II D) - mineralny Poniżej oleje uniwersalne i mieszalne zarówno z mineralnymi jak i syntetykami. OLEJ ZÓŁTY (STP) - uniwersalny na dolewkę OLEJ BIAŁY- przezroczysty (Prestone) - uniwersalny na dolewkę. Zasada prosta jak wyżej. Kolor nie ma znaczenia (możemy przypuszczać tylko jaki olej odpowiada danemu kolorowi), ale to nie jest wyznacznik: 1. Jeżeli wiemy jaki mamy olej zalany to odpowiedni wybieramy na dolewkę. 2. Jeżeli nie wiemy jaki mamy zalany olej to spuszczamy cały z układu i zalewamy nowym odpowiednim lub używamy na dolewkę oleju uniwersalnego. Myślę, ze wielu osobom to pomoże. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #31 Napisano 3 Lutego 2015 Obiło mi się o uszy że w ASO też już nie zalewają mineralnym tylko syntetykiem bo mniej niszczy magiel a że czeka mnie regeneracja magla to trzeba będzie pompę przepłukać i zalać syntetykiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #32 Napisano 3 Lutego 2015 dobrze slyszales, mineral juz nawet nie do kupienia u nich, wszedzie syntetyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaszuba Zgłoś #33 Napisano 18 Kwietnia 2015 Dzisiaj, 18 kwietnia 2015, kupiłem w ASO Skoda 1 litr, cytuję" oleju hydraulicznego (G 004000M2) do ukladu wspomagania kierownicy. Środek nabłyszczający i poślizgowy stosowany m.in. w układach wspomagania kierownicy. Made in Germany. Distributed by VW AG, Wolfsburg" Nakrętka zielona, płyn jasna zieleń, ważny do listopada 2019. Koszt 46,85 pln/ litr. Pan mi to dał po sprawdzeniu VIN. Korek zbiorniczka mojego auta też jest zielony, ale gdy zamoczyłem do zbiorniczka białą chustkę do nosa, to nie wiem jaki to jest kolor. Jasny brąz ? Naczytałem się tutaj, jakie to spustoszenie może zrobić mieszanie, zalanie nie tym kolorem, że obecnie sam mam obawy, co robić. Chyba zapytam w ASO, bo na tym forum dostałem "pomieszania". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu28 Zgłoś #34 Napisano 25 Października 2016 Witam. Wystąpił u mnie problem z płynem do wspomagania kierownicy a mianowicie z jego malejącą ilością. Nie potrafię stwierdzić ile tego płynu ubywa i na jakim dystansie przejechanych kilometrów. Byłem z tym dzisiaj u mechanika zapytać jaki płyn mogę użyć na dolewkę. Dodam że na zbiorniku nie jest napisane jakiego płynu użyć a nigdy nie był on wymieniany przynajmniej odkąd auto jest w moim posiadaniu. Powiedział że mogę użyć MAXXUS ZHS-SERVO. Moje auto to VW Passat B5 FL 130 KM rok produkcji 2002. Czy ktoś z Was może używał tego płynu i mógłby podzielić się opiniami na jego temat. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #35 Napisano 25 Października 2016 A nie mozesz normalnie dolac tego co jest zalecenay do twojego VW czyli OLEJ ZIELONY (Febi 6161) lub SWAG Syntetyk zielony taki powinien w nim byc zalany kup taki dolej i po sprawie po co kombinujesz z innymi olejami?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #36 Napisano 25 Października 2016 Lej płyn VW G004000M2. Nie baw się w inne czy zamienniki typu SWAG / FEBI tylko lej oryginał VW bo cena prawie taka sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #37 Napisano 26 Października 2016 Ja mam wlany czerwony MObil ATF 220 od roku i nic się nie dzieje złego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #38 Napisano 11 Listopada 2018 Włożyłem patyczek do uszu do zbiorniczka i mam jakiś taki brązowy kolor tego oleju. To jaki mam zastosować? Potrzebuje uzupełnić bo już mam na minimum jego stan. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #39 Napisano 11 Listopada 2018 Wymień cały bo brązowy to on się zrobił ze starości i zużycia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sengas Zgłoś #40 Napisano 7 Grudnia 2019 (edytowane) Pilna sprawa. Zobaczyłem dzisiaj pod samochodem parę tłustych plamek. Zajrzałem pod maskę a tam na dole mokro i wąż ze zbiornika od wspomagania mokry. Płynu albo wcale nie ma, albo jakieś małe ilości. Dodatkowo samochód zaczął hałasować przy skręcaniu kół (co oczywiste skoro płynu prawie nie ma). Chcę pilnie pojechać do mechanika, ale boję się zatrzeć pompę. I tu moje pytanie: jaki płyn kupić na dolewkę? W niedzielę mam otwartą mam tylko stację benzynową Orlen (mają tu Hipol) więc nie będzie dużego wyboru. Samochód to Passat 1.8 125 ADR benzyna z 1997 roku Edytowane 7 Grudnia 2019 przez sengas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach