Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

No to są w takim razie 6 nietypowe a myślałem, że one własnie mają 5

Kufa zaraz zobaczę w garażu:-D

 

:lol Jeszcze są z dziurką:haha

 

Są z dziurką :haha

Dobra,kończmy :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma ktos pomysly na zapieczone i zjechane sruby mocowania zamka(te schowane z boku drzwi do ktorych nie ma dostepu innego jak od gory i nie idzie ich podwarzac albo dawac na zegi)... ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma ktos pomysly na zapieczone i zjechane sruby mocowania zamka(te schowane z boku drzwi do ktorych nie ma dostepu innego jak od gory i nie idzie ich podwarzac albo dawac na zegi)... ???
wiertarka i do roboty innej drogi nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w takim razie musze to odozyc na pozniej, mam pytanie jeszcze jedno

 

w lampkach podswietlania progow w tylnich wrzwiach jest napiecie(nie mam woltomierza ale mam probowke i daje na mase i styk), napiecie przychodzi z jednej strony, jak jest wsadzona rzarowka to przechodzi ja druga strone ale zarowka nie swieci mimo iz jest dobra, dlaczego tak sie dzieje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w takim razie musze to odozyc na pozniej, mam pytanie jeszcze jedno

 

w lampkach podswietlania progow w tylnich wrzwiach jest napiecie(nie mam woltomierza ale mam probowke i daje na mase i styk), napiecie przychodzi z jednej strony, jak jest wsadzona rzarowka to przechodzi ja druga strone ale zarowka nie swieci mimo iz jest dobra, dlaczego tak sie dzieje??

 

Zmierz napięcie jakie masz na zaciskach (blaszkach) i dowiesz się czemu ;)

LED by zaświecił,ale to osobny temat już opisywany w odpowiednim wątku.Wina-zamek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak by ktos jescze nie wiedzial jaka jest roznica pomiedzy torxem a gwazdka/sloneczkiem to zalaczam fotki

po lewej gwiazdka do odkrecania zamka - CR-V M8 i po prawej torx CR-V T45

SAM_0282.JPG

SAM_0283.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już jestem po naprawie lewe przednie i tylne drzwi rozebrane polutowane złożone w sumie od godz 15 do 20 mi tak zeszło ale opis jest dokładny więc nie było problemów. I już centralny wciskając w środku zamyka te drzwi :) a nie jak wcześniej zamykał i zaraz otwierał no i mam oświetlenie działa i pierwszy raz usłyszałem piszczyk przy zapalonych światłach. Mordka mi się cieszy że udało się i wszystko działa. Teraz czeka mnie kilka innych dłubań takich jak wymiana oświetlenia nawiewów bo nie działają :( wymiana radia na jakieś z usb itd.....

Super że są opisy można dzięki nim naprawdę sporo porobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie czy jeśli problem pojawia się w drzwiach tylnych od pasażera to należy sprawdzić i ewentualnie poprawić luty w drzwiach kierowcy, czy w tych drzwiach gdzie problem występuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam takie pytanie czy jeśli problem pojawia się w drzwiach tylnych od pasażera to należy sprawdzić i ewentualnie poprawić luty w drzwiach kierowcy, czy w tych drzwiach gdzie problem występuje?

W drzwiach gdzie problem występuje zacznij naprawę, nie zaszkodzi poprawić luty we wszystkich drzwiach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nic

Witam

Czy ktoś z Was miał przypadek uszkodzenia zamka, nie można otworzyć drzwi ani z wewnątrz, ani z zewnątrz. Rozebrałem drzwi ale nie mogę namierzyć zapadki ani nic co by mi pomogło otworzyć. Co zrobić? Z góry Dzięki za pomoc.

Wiktor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

puknij ok 3cm od klamki w strone maski nie mocno ale pewnie pomoze, mialem tak za kazdym razem gdy zamykalem drzwi od srodka ;/ i odziwo pomoglo ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem wielki sie zrobil. Oczywiscie standardowo problem z zamkiem od strony kierowy w B5FL.Wszystko zdjalem lacznie z szyba.Ale chyba ktos wczesniej tam grzebal gdyz wewnetrzny pierscien mocujacy wklad znalazlem na dnie drzwi.I teraz jest najwiekszy problem gdyz nie moge wyjac wkladki zamka po czym klamki.Co zrobic.Wszystko odkrecone a wkladka nie chce wyjsc na zewnatrz.

 

---------- Post added at 09:32 ---------- Previous post was at 08:33 ----------

 

Po wielkich bojach udalo sie.Jakis poprzednik-majster wykrecil i wyciagnal srube obracajaca pierscien, po czym pierscien wypadl i spadl na dno drzwi i tak zostalo.Ale pewnie nie mogl po zlozeniu zablokowac wkladki aby sie nie wysuwala na zewnatrz.Wiec co zrobil.Wyjal wkladke oblal klejem na goraco i wcisnal wkladke do klamki.Klej zastygl i wkladka juz sie nie wysuwala (siedziala sztywno).Udalo sie malymi ruchami wybic delikatnie wkladke.Teraz zabieram sie za skladanie tak jak powinno byc z pierscieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Musze wymienic linke zamka drzwi przednich pasażera. Z tego co tutaj wyczytalem to musze zrobic tak - zdejmuje tapicerke drzwi, potem tą blachę całą na drzwiach i podpinam nową linke pod zamek, potem blachę zakładam i na końcu podpinam drugi koniec linki pod klamkę wewnętrzną w tapicerce. Czy to wszystko? Zrozumialem ze nie trzeba wyciągać z drzwi zamka?

Czy jak zdejmę tę blachę - http://www.taligentx.com/passat/images/large/dlm_10_skinmounted.jpg - to czy od razu pod nią mam dostęp do zamka żeby podpiąć linke, czy jeszcze coś muszę robić pod blachą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Musze wymienic linke zamka drzwi przednich pasażera. Z tego co tutaj wyczytalem to musze zrobic tak - zdejmuje tapicerke drzwi, potem tą blachę całą na drzwiach i podpinam nową linke pod zamek, potem blachę zakładam i na końcu podpinam drugi koniec linki pod klamkę wewnętrzną w tapicerce. Czy to wszystko? Zrozumialem ze nie trzeba wyciągać z drzwi zamka?

Czy jak zdejmę tę blachę - http://www.taligentx.com/passat/imag...kinmounted.jpg - to czy od razu pod nią mam dostęp do zamka żeby podpiąć linke, czy jeszcze coś muszę robić pod blachą?

przed zjeciem blachy musisz wyjac szybe bo nie da rady zdjac blachy bez tego.

najlepiej jeszcze "odlaczyc" zamek od blachy bo jak tego nie zrobisz to bedziesz mial malo miesca i ciezki dostep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pewien problem który dotyczy tylnych prawych drzwi:

czasem się otwierają z pilota a czasem nie. Przypuszczałem że to zimne luty bo jak na zewnątrz wilgotno to działały a jak upał i susza to klapa :( .

dzisiaj rozebrałem zamek i przelutowałem płytkę wewnątrz - i nadal nic - ma ktoś z szanownych forumowiczów pomysł co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

mam pewien problem który dotyczy tylnych prawych drzwi:

czasem się otwierają z pilota a czasem nie. Przypuszczałem że to zimne luty bo jak na zewnątrz wilgotno to działały a jak upał i susza to klapa :( .

dzisiaj rozebrałem zamek i przelutowałem płytkę wewnątrz - i nadal nic - ma ktoś z szanownych forumowiczów pomysł co może być przyczyną?

mikrostyk wymień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie upieram się ale mikro styki oglądałem i wyglądają ok - gumki ok i wydają się sprawne - może to wina silniczka co drzwi otwiera albo kabli ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie upieram się ale mikro styki oglądałem i wyglądają ok - gumki ok i wydają się sprawne - może to wina silniczka co drzwi otwiera albo kabli ?

moga byc kable moze byc mikro. niestety kolego musisz kombinowac metoda prob i bledow.

jak masz miernik to mozesz cos tam pomierzyc - ale jezeli jet tak jak pisze ze raz otwiera a raz nie to trudno cokolwiek jednoznacznego zasugerowac. a bledy na vagu?

ja bym szukal problemu w kablach ale to nie latwe zadanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na vagu pokazuje :

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-00 - Implausible Signal

 

wezmę miernik i sprawdzę te kable jeszcze.

Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc w następującej sprawie:

Problem z otwarcie drzwi lewych tylnych w b5fl kombi.

Na początku było do wytrzymania. Rygielek odskakiwał dopiero po 2-3 wciśnięciu otwierania z pilota. Ale teraz praktycznie w ogóle nie mogę otworzyć drzwi. po wciśnięciu otwierania na pilocie słychać że coś tam pracuje, nawet rygielek lekko się rusza ale nie idzie do góry. Jak pociągnę klamkę od środka to trochę pójdzie do góry ale jak puszczę to wraca do zamknięcia a drzwi są nadal zamknięte.

Czy mam rozkręcać już drzwi i patrzeć na styki/silniczki/linki, czy na początku proponujecie coś mniej radykalnego (jakieś sprawdzenie kostkę/ styków itd?.

Uprzedzam, że udało mi się przeczytać jedynie pierwsze 5 stron wątku i jeśli podobny problem został opisany wcześniej to bije się w pierś i proszę o podlinkowanie rozwiązania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności