Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

a ma może ktoś rozpiskę kabli lub schemat które kable idą z modułu komfortu do zamka/zamków ? można sprawdzić miernikiem ich przepływ niż orać całą izolację być może na marne....
Przeciez nikt nie bedzie oral kabli bo chcesz sprawdzic. Kup tasme izolacyjna parciana i zaizolujesz wszystko sobie po tym jak odwiniesz tasme, z drzwi wychodzi wiazka kabli ktora wchodzi do kabiny rozwijasz tylko ta wiazke i sprawdzasz czy kable sa cale, jesli nie sa cale to dorabiasz i problem masz rozwiazany.
otwarte drzwi nie gaśnie i centralny tych drzwei nadal nie działa z panela
Mozliwe ze masz jakies zwarcie na plytce od szyb, wyciagnij ja z przednich drzwi i zerknij albo pomiez czy wszedzie prad dpchodzi. a jak nie to zerknij pod wykladzine do Modulu komfortu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sterowane panelem działa włącznie z centralnym ale te wadliwe drzwi po chwili się otwierają, więc to nie ma racji bytu co mówisz... Czy krańcówka powinna po wciśnięciu mieć rezystancję równą zwarciu czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy krańcówka powinna po wciśnięciu mieć rezystancję równą zwarciu czy nie?
Jezeli odskakuje Ci rygiel w drzwiach to wyciagnij modul komfortu i przelutuj tam plytke. czytalem w dziale z woda w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale jeśli krańcówki na płytce a nie ta w zamku nie mają przejścia tylko stawiają spory opór no to one chyba są przyczyną a nie komfort?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale jeśli krańcówki na płytce a nie ta w zamku nie mają przejścia tylko stawiają spory opór no to one chyba są przyczyną a nie komfort?
Dla pewnosci możesz rozbebeszyc drugie drzwi i sprawdzic jak sytuacja wyglada z drugiej strony np w przednich drzwiach, najszybszy demontaz .a jeslio nie bedzie to to zostaje Ci zerknac do modulu i tam przelutowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będę zaczepiał dobrych zamków, poczekamy może ktoś kiedyś mierzył microswitche :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mikrostyki - prosta budowa, jak włącznik do swiatła - Włączony - opór zerowy, wyłączony opór , czyli MAX. Więc wartości rzędu 1,8kΩ jest błędem. Tylko mikrostyki należy mierzyć wylutowane lub kiedy wtyczka jest odłączona:

[ATTACH=CONFIG]69783[/ATTACH]

najlepiej w takim stanie. więc pomierz wszystkie mikrostyki w tym zamku i napisz co wyszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no prosta sprawa że wylutowałem, więc mikrusy idą do wymiany ;) z resztą w myszce PC jest tak samo, więc w weekend wymiana microswitchów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozbierałem czyściłem itp .. ale niestety dalej do niczego. Znalazłem taki zamek

 

http://allegro.pl/zamek-drzwi-przod-lewy-vw-bora-golf-passat-b5-nowy-i1900657493.html

 

Pisze że ma 8 pinowe złącze, to do mojego podejdzie ... i najważniejsze, czy będzie działać otwieranie/domykanie szyb z kluczyka ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozbierałem czyściłem itp .. ale niestety dalej do niczego. Znalazłem taki zamek

 

http://allegro.pl/zamek-drzwi-przod-lewy-vw-bora-golf-passat-b5-nowy-i1900657493.html

 

Pisze że ma 8 pinowe złącze, to do mojego podejdzie ... i najważniejsze, czy będzie działać otwieranie/domykanie szyb z kluczyka ??

Pisze że jest to zamiennik fabrycznego 3B1837015A,więc teoretycznie powinno działać.A jak jest w praktyce to się przekonasz jak założysz,no chyba ze już ktoś to montował , ma z tym doświadczenie i się wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak patrzę na te płytki drukowane z zamków do 3B to tam wygląda jak by było tylko 6 pinów, może ktoś wie czym się różnią te 6 pinowe od 8 pinowych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden mikrostyk więcej, być może do fabrycznego alarmu, nie wiem. Niemniej jednak powinno to działać, krańcówki te co masz 2 to w tym są w innym miejscu ale zasada działania taka sama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może sklep z mirkostykami na necie ? Bardzo by mi był pomocny takowy link :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma ktoś może sklep z mirkostykami na necie ? Bardzo by mi był pomocny takowy link

 

Tutaj kolego masz 2 aukcje z mikroprzełacznikami

http://allegro.pl/mikroprzelacznik-mikrostyk-seat-audi-skoda-vw-saab-i1935528413.html

 

http://allegro.pl/mikrostyk-mikroprzelacznik-opel-vectra-b-vw-audi-i1943484528.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Żaden z tych mikroprzełączników nie pasuje, ma otwory nie w tych miejscach co trzeba. Można go co prawda przykleić ale trwałość takiego rozwiązania jest wątpliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a powiedzcie, czy przy zamykaniu samochodu z pilota zamki zamykają się tak jakby na 2 razy? Tzn w moim przypadku jest tak, że jeśli zamknę samochód pilotem to słyszalne jest takie dwukrotne domknięcie, tak jakby tył zamykał się pierwszy a po chwili przód, bądź odwrotnie... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest chyba zalaczanie funkcji dead lock. pierwsze "cykniecie" to zamkniecie zamkow a drugie to wlasnie dead lock. polega to na tym ze jak zamkniesz auto z pilota i zlodziej zbije szybe to ciagnac za klamke od wewnatrz nie otworzy auta bo klamki sa nieaktywne.

potestuj sobie - otworz okno i zamknij auto z pilota i sprobuj otworzyc je klamka od wewnatrz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jest chyba zalaczanie funkcji dead lock. pierwsze "cykniecie" to zamkniecie zamkow a drugie to wlasnie dead lock. polega to na tym ze jak zamkniesz auto z pilota i zlodziej zbije szybe to ciagnac za klamke od wewnatrz nie otworzy auta bo klamki sa nieaktywne.

potestuj sobie - otworz okno i zamknij auto z pilota i sprobuj otworzyc je klamka od wewnatrz

 

Byłem sprawdzić i fakt, to jest ta opcja, dzięki za informację, muszę tylko zawsze pamiętać, aby zamykać pilotem drzwi 2-3 razy dopóki nie mrugnie kierunkami, ale to już wina samego chyba zamka, ponieważ po pierwszym razie zamknie się, ale immobilizer nie zaskoczy(nie mrugnie) dopiero po 2-dwu lub 3-krotnym kliknięciu kluczyka zamknie się z immoblizerem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności