Camelo Zgłoś #121 Napisano 21 Czerwca 2009 Heh nie mam alarmu a pozostałe krancówki są ok dzis jednak po konsultacji i obdukcji przez mojego kuzyna mechanika doszliśmy wspólnie do wniosku ze któryś z kabli jest naderwany w wiązce w drzwiach i jutro być może rozbiorę to setny raz i posprawdzam wszystkie przewodziki. Mniejmy nadzieje ze diagnoza bedzie słuszna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #122 Napisano 21 Czerwca 2009 No kable poprzerywane pomiędzy słupkiem a drzwiami to standard... No nic,powodzenia życzę! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1216 Zgłoś #123 Napisano 23 Czerwca 2009 Witam. Jak przełożyć wkładkę zamka z prawej na lewa stronę. Trzeba kombinować z modułem komfortu czy raczej to prosta sprawa? Kupiłem Passata 1,9tdi po przekładce i tylko ten zamek mnie wkurza bo nie przełożyli:( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #124 Napisano 23 Czerwca 2009 Witam. Jak przełożyć wkładkę zamka z prawej na lewa stronę. Trzeba kombinować z modułem komfortu czy raczej to prosta sprawa? Kupiłem Passata 1,9tdi po przekładce i tylko ten zamek mnie wkurza bo nie przełożyli Nie wiem czy czasem nie palnę głupoty,ale wydaje mi się ,ze powinna być taka możliwość.Trzeba spróbowac przełożyć wkładkę razem z obudową,a demontyje się ja w banalny sposób: z tyłu drzwi masz zaślepkę pod która ukryta jest śruba typu TORX T-20.Odkręć ją równocześnie drugą ręką wyciągaj delikanie wkładkę.Uważaj żeby za bardzo nie wykręcić śrubki bo to powoduje konieczność rozbierania całych drzwi!!!I nie do końca łatwo się naprawia ten błąd!!!Po załozeniu srubkę dokręć równiez z wyczuciem do momenty zablokowania się wkładki na dobre. To tyle... Nie jestem niestety pewien czy da się je wymieniać stronami:( Pozdrawiam i daj znac jak poszło! P.S. Zdjęcia zapożyczyłem ze znanej na tym forum stronki... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #125 Napisano 23 Czerwca 2009 kamil1216 napisał: Witam. Jak przełożyć wkładkę zamka z prawej na lewa stronę. Trzeba kombinować z modułem komfortu czy raczej to prosta sprawa? Wkładkę przekładasz bez problemów z lewej na prawą i z prawej na lewą stronę. Niema znaczenia strona na której jest zamontowana, stąd nie widzę takiej potrzeby zamieniać wkładki stronami. ten zamek mnie wkurza bo nie przełożyliMasz problem z zamkiem czy z wkładką ???Co cię wkurza? Buszmen napisał: Uważaj żeby za bardzo nie wykręcić śrubki bo to powoduje konieczność rozbierania całych drzwi!!!Śruba blokująca wkładkę w drzwiach posiada ogranicznik max wykręcenia, wobec tego niema fizycznej możliwości wykręcenia jest tak aby wpadła do wnętrza drzwi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #126 Napisano 23 Czerwca 2009 Śruba blokująca wkładkę w drzwiach posiada ogranicznik max wykręcenia, wobec tego niema fizycznej możliwości wykręcenia jest tak aby wpadła do wnętrza drzwi. Może nie ma takiej możliwości,ale mi wpadła... I nie śrubka a pierścień odpowiedzialny za blokowanie wkładki!Bo sama śruba nie blokuje wkładki tylko obraca w/w pierścień który ma odpowiednio wyprofilowane brzegi i obracając się blokuje wkładkę w drzwiach! A gdzies na forum czytałem zdaje się ,że komuś pękł dla odmiany! I gwarantuję Ci ,ze beznadziejnie się go zakłada(chyba ,ze ja coś nie tak robiłem,ale uprzedzam ,nie wyciągałem klamki do tego celu!) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #127 Napisano 23 Czerwca 2009 Buszmen: I nie śrubka a pierścień odpowiedzialny za blokowanie wkładki!Bo sama śruba nie blokuje wkładki tylko obraca w/w pierścień który ma odpowiednio wyprofilowane brzegi i obracając się blokuje wkładkę w drzwiach! Owszem nie śruba ale pierścień utrzymuje wkładkę we właściwym miejscu, użyłem tylko Twego skrótu myślowego z twej poprzedniej wypowiedzi Może nie ma takiej możliwości,ale mi wpadła... w części dolnej ścianki śruby, patrząc przez otwór jest żabek który ma za zadanie nie pozwolić na wysunięcie się jej, być może u Ciebie jest go brak...rozbierałem w swoim pasku 4 drzwi i w każde były zapatrzone w ten ogranicznik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf1026 Zgłoś #128 Napisano 23 Czerwca 2009 Witam, mam passka b5 z 96r posiada centralny zamek lecz sterowany ze zwykłego pilota (firma weaco), niestety bardzo często nie działa mi zamykanie czy otwieranie z pilota i nic nie daje tu wymiana baterii.Mam więc pytanie czy jest w moim aucie moduł komfortu, czy mogę kupić ory scyzoryk i go zaprogramować, jeśli nie to czy opłaca się kupić zestawy modułów centralnego zamka z pilotem typu scyzoryk na allegro? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin27 Zgłoś #129 Napisano 29 Sierpnia 2009 Panowie nie działa mi przednia lewa szyba a mam do wymiany zamek jest jakiś sposób żeby ja opuścić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #130 Napisano 30 Sierpnia 2009 Panowie nie działa mi przednia lewa szyba a mam do wymiany zamek jest jakiś sposób żeby ja opuścić? ten post powinien Ci pomóc link : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=562557#post562557 . PozdraVWiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin27 Zgłoś #131 Napisano 30 Sierpnia 2009 Dzięki Janek punkcik się należy.W tygodniu robię drugie podejście do wymiany zamka:629: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #132 Napisano 24 Września 2009 witam a mógł by ktoś naświetlić sprawe co chodzi o demontaż tapicerki w b 5 - iątce w prawych przednich drzwiach byłbym bardzo wdzięczny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #133 Napisano 24 Września 2009 (edytowane) witam a mógł by ktoś naświetlić sprawe co chodzi o demontaż tapicerki w b 5 - iątce w prawych przednich drzwiach byłbym bardzo wdzięczny Proszę uprzejmie. Otwórz pierwszy post w temacie. Tam są linki jak rozebrać drzwi lewe, ale to chyba bez różnicy prawe czy lewe. No może mniej elektryki do rozpinania. Ale jeszcze dodam ci link do strony z rozbiórki prawych tylnych drzwi, może to też będzie pomocne klik Edytowane 24 Września 2009 przez J@ceq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efsx Zgłoś #134 Napisano 24 Września 2009 http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #135 Napisano 15 Października 2009 niech mi ktos powie...szukam zamka lewego przedniego do B5 FL 03/04 i nie moge znalezc na alledrogo. Wiekszosc zamkow jest do modeli 1997-2002. Tutaj moje pytanie, czy po 2002 roku zamki byly jakies inne? 3B1 837 015 AK - czy to jest dobry numer czesci oraz czy byly tez inne? nie wiem jaki w koncu kupic.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guguś Zgłoś #136 Napisano 15 Października 2009 (edytowane) Numer jest poprawny http://www.allegro.pl/item749850357_749850357.html Następca 3B1 837 015 AS Edytowane 15 Października 2009 przez Guguś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #137 Napisano 16 Października 2009 zamowilem wczoraj zamek z krakowa, dzieki za pomoc kolego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hekri Zgłoś #138 Napisano 16 Października 2009 Poczytałem pocztytałem ale pewny nie jestem. Wiem jak rozebrać boczek, dojść do zamka itd według opisu i poprawić zimne luty. Ale pojawiają się posty o mikrostykach o co chodzi? Mój objaw, jadę sobie a naglę Drzwi pasażera otwarte (po angielsku) zapala światło. Pukam w drzwi za chwile drzwi zamknięte na kompie i światło gaśnie. Czy to mikro styki czy zimne luty? Bo nie wiem czy mam się szykować na kopno mikrostyków i dopiero rozbierać zamek?? Z góry dzięki za rozjaśnienie w mojej głowie co jest do czego... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #139 Napisano 16 Października 2009 (edytowane) Mój objaw, jadę sobie a naglę Drzwi pasażera otwarte (po angielsku) zapala światło. Pukam w drzwi za chwile drzwi zamknięte na kompie i światło gaśnie. Czy to mikro styki czy zimne luty? Bo nie wiem czy mam się szykować na kopno mikrostyków i dopiero rozbierać zamek?? He,he mogą być również zimne luty mikrostyków... Popraw luty i zobacz co to dało! 95% to jest przyczyna,szczególnie ,ze Ci się to dzieje np.w trakcie jazdy! Na zdjęciu po prawej stronie widać czerwony i niebieski przewód.Są to przewody od tzw. krańcówki która odpowiada za sygnał czy drzwi są otwarte.Możesz ją sprawdzić miernikiem czy "styka" ale zacznij od przelutowania całej płytki drukowanej! Aha ,i zerknij też tutaj może to Ci pomoże w "zabawie": http://forum.vw-passat.pl/showthread...793#post512793 Pozdrawiam Edytowane 16 Października 2009 przez Buszmen Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galileo Zgłoś #140 Napisano 17 Października 2009 (edytowane) Zablokowały się komuś drzwi na amen? Otwierały się i zamykały ale centralny ich nie blokował.Na drugi dzień kiedy zdjąłem poszycie i zamknąłem już nie otworzyłem. Ani z zewnątrz ai z wewnątrz. Plus jest taki że nie założyłem jeszcze obicia to mogłem od wewnątrz prowadnicę szyby zdjąć ale nawet tak nie mogę drzwi otworzyć. Coś w środku zamka się zablokowało... Kurde a dziś już mi się drzwi od pasażera nie chcą otworzyć. Miał ktoś taki przypadek? To wina centralnego,że coś blokuje przecież przy zamku od pasażera nie grzebałem. Możliwe jest żeby ten moduł przy silniku otwierania okien padł?Nie mogę bardzo kabli sprawdzić bo drzwi są zamknięte przez co ruchy i widoczność ogarniczone. Bezpieczniki tylko sprawdziłem i ok. Czy ktoś wie czy po wymianie modułu przy silniczku zniknie błąd 01331 i zamki się otworzą? Albo gdzieś zapodać napięcie i się otworzy teraz jest chyba w pozycji ''safe lock''. Edytowane 19 Października 2009 przez galileo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach