Jump to content

panther2

  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About panther2

  • Birthday 05/17/1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprawdź linkę pomiędzy klamka a zamkiem, zbyt słabo napięta nie otworzy zamka, zbyt mocno napięta zablokuje mechanizm zamka...napięcie należy więć wyważyć metodą prób i błędów.
  2. Fakt w ETKA nie ma numeru, jedynie szrot został do odwiedzin lub zadzwoń do ASO i wytłumacz jaką śrubę poszukujesz.
  3. Jeśli olej jest wyrzucany poprzez rurkę bagnetu to masz przedmuchy z cylindrów do miski olejowej, lub masz zatkaną odmę olejową. Ostatni taki temat przerabiałem w ciężarówce...klient zamiast zmienić filtry w odmie, to wywiercił dziurę w korku wlewu oleju i tu zrobił odmę...pomysłowość mechaników nie zna granic .. A co do kupna diesla ...ponoć jak odpali się zimnego diesla, odkręci korek wlewu oleju a stamtąd czuć zapach spalin to silnik ponoć kaput...prawda czy fałsz :638: Z tymi kupującymi to są fajne przypadki, jeden gość kupował passta...zdjął osłonę bezpieczników....a tam goła blacha i spawy....i do sprzedającego że chce go oszukać bo samochód był po ostrym dzwonie... tylko nie wiedział że pasek tak ma Więc nie panikuj .....
  4. przyczyn dolegliwości którą zawarłeś w topic-u może być wiele. 1. przerwane / przełamane przewody w peszlu drzwi 2. uszkodzone zamki 3. utlenione przewody 4. zalany moduł komfortu Wszystkie powyższe punktu były poruszane na tym forum...poszukaj.
  5. Ciekawa interpretacja Kolego, aby wyjąć wkładkę należy mieć otwarte drzwi, a o ile się zorientowałem z Twoich wypowiedzi masz je zatrzaśnięte.Niestety w swej wypowiedzi się zapętliłeś, lub użyłeś jakiegoś niezrozumiałego skrótu myślowego. Moja rada, przejrzyj forum dokładnie i zapoznaj się z tematem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834 i tym http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51448 . Szukaj a otworzysz swoje drzwi
  6. Mateusz, sądzę iż swoje pytanie powinieneś umieścić w tym dziale http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=18 , tu jest B5
  7. Nic nie kombinuj tylko z jedna uszczelką, załóż dwie na szpilkę tak jak w książce pisze. I nie kupuj pierwszych lepszych uszczelek ponieważ zapłacisz 2 razy. Kup w ASO ponieważ pewne części kupuje się tylko tam, nr części- uszczelek to 028 103 533 góra i 028 103 533 A dół.
  8. kriss_l...kpisz czy o drogę pytasz??? mam nadzieję że to drugie... odpowiem jednak...sprawdzenie tylko na zimnym... na jak najbardziej poziomej powierzchni samochód...optymalny stan jest w połowie wytłoczenia....
  9. Proszę.... http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=7&Itemid=9
  10. Możesz jeszcze na krótko zamienić miejscami N18 z N75 i wówczas zobaczysz czy faktycznie to zawór, pododbnie możesz zrobić z przepływką (pożyczyć od kogoś na kilka minut). Zobacz czy przewody podciśnienia masz całe, może któryś (giętki) jest załamany...
  11. tomery u Ciebie przetwornik ciśnienia jest taki sam jak u mnie, nr 1H0 906 627 A, cena w-g sklepu gajos 409,36 netto do skody, o 30 zł drożej do VW. Cena powala z nóg.... Zrobiłem tak, kupiłem w skodzie przetwornik 1J0 906 627A, oraz oprawkę wtyku pasującego do przetwornika 1J0....ponieważ oryginalna ma wejście w kształcie prostokąta. Przełożyłem piny do nowej wtyczki (jedna strona półokrągła), założyłem nowy zawór ciśnienia (1J0....). Cały koszt tej operacji 235 zł brutto. A co do pytania odnośnie braku szmocy to może być i przepływomierz, podłącz się pod VAG i zobaczysz czy generuje błędy.
  12. zobacz nazwę " przetwornik podciśnienia "
  13. Nikogo nie zmuszam do kupna używanych rzeczy, zdanie jakie wyraziłem o trwałości zamienników znam z autopsji, szanuję decyzję każdego co do wyboru formy naprawy...w końcu nie moje pieniądze...kowalo pogratulować trafionego zamiennika Nieco dziwne że w 6-letnim samochodzie padły zamki od strony mechanicznej...krańcówkę można zawsze wymienić http://moto.allegro.pl/item806831303_mikrostyk_mikrowlacznik_vw_audi_uszczelniany.html ....smar jaki używam to smar miedziowy, najlepiej się nadaje do smarowania elementów ruchomych, można też użyć smaru grafitowego...
  14. Cześć, może te tematy ci pomogą....oby... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15960&highlight=spieniony http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=59741&highlight=p%B3yn+sitko
  15. Cześć, jak postawiłeś diagnozę o uszkodzonej krańcówce??? Może wystarczy przelutować płytkę. Przy okazji jak masz zamek na wierzchu to warto wyczyścić pędzlem mechanikę zamka i ją przesmarować. Zamki od strony mechanicznej po długim użytkowaniu są dość mocno zabrudzone niestety. Piszę tak ponieważ nic nie zastąpi oryginału, zamiennik zostanie zamiennikiem tylko. Jeśli uparłeś się na kupno, kup na szrocie lub znanym serwisie aukcyjnym oryginał, zapewne posłuży dłużej od nowego zamiennika.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy