GURAL Zgłoś #21 Napisano 4 Lutego 2010 czy mozna to naprawic czy trzeba wymienic wyswietlac komptera pokladowego jesli ktos wymienial juz wyswietlacz to prosze napisac czy pomoglo. Zerknij tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=36549&highlight=fis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #22 Napisano 4 Lutego 2010 Witam.Mam passata z 2001 r 1.9 TDI 100km 3BG,czy ta wersja ma komputer?Bo mi nic nie wyświetla.Wygląda tak ze górna połowa to kontrolki a dolna połówka nic nie pokazuje! ta wersja ma komputer. Masz taki sam problem jak jest opisany w tym temacie, musisz wymienić wyświetlacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #23 Napisano 4 Lutego 2010 wymiana dużego FIS-a 500-600zł Mi padł wyświetlacz całkiem ,kupiłem na allegro używany (nie kompletny) licznik za 120zł i przelutowałem wyświetlacz Nie mam kilku lini,ale przynajmniej działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waluspolska Zgłoś #24 Napisano 5 Lutego 2010 U mnie występuje dokładnie ten sam problem - w zimnym aucie (jak jest również zimno na dworze) wyświetla się wszystko na FISie, jak pojeżdżę z godzinę, auto się nagrzewa i wyświetlacz znika. Latem przy upałach po kilku minutach nie widzę kompletnie nic na FISie. Rozmawiałem z szefem serwisu ASO oraz kilkoma niezależnymi mechanikami - to przypadłość B5 bardzo często występująca. Można wymienić albo całe zegary (koszt w ASO w Łodzi około 2000-2500 PLN), ale podobno gdzieś w okolicach Częstochowy jest elektronik, który naprawia te wyświetlacze (wymienia je lub naprawia) - tak słyszałem. W wolnej chwili popytam innych magików, czy gdzieś bliżej Łodzi nie bawią się z czymś takim. Jakby ktoś miał info na ten temat to bardzo proszę na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #25 Napisano 5 Lutego 2010 Ja byłbym zainteresowany magikiem z Częstochowy, jeżeli ktoś ma jakieś info to proszę pisać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olo82 Zgłoś #26 Napisano 5 Lutego 2010 dlugiiii możesz napisać cos więcej o tym przelutowaniu czy bylo ciezko na co trzeba uwazac itd Mam zamiar tez przeprowadzic taka operacje tylko kupie licznik z angola na allegro (jakies 50zl) wiec jak mozesz daj jakies wskazowki jak zlorzyles juz samochod wszystko dzialalo ok czy trzeba bylo jechac na komputer cos przeprogramowywac? dlaczego nie masz kilku lini myslisz ze to wina wyswietlacza czy cos nie wyszlo przy lutowaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DIABLO Zgłoś #27 Napisano 5 Lutego 2010 Witam panowie (wiem na pewno) że całych zegarów nie da się zamienić każdy samochód ma swoje kody immobilizera i auto po wymianie nie odpali. Mój wyświetlacz po prostu się(wylał) świeci się na czerwono,na próbę kupie używkę rozbiorę postaram się wymienić będę robił zdjęcia i wstawię jeżeli wszystko będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #28 Napisano 5 Lutego 2010 (wiem na pewno) że całych zegarów nie da się zamienić każdy samochód ma swoje kody immobilizera i auto po wymianie nie odpali. Żebyś się nie pomylił. Da się wymienić całe zegary i nawet kluczyków nie trzeba kodować. wystarczy tylko odpowiedni kabelek, i wszystko będzie na liczniku tak jak przed wymianą nawet z takim samym kodem immobilisera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #29 Napisano 5 Lutego 2010 Witam panowie (wiem na pewno) że całych zegarów nie da się zamienić każdy samochód ma swoje kody immobilizera i auto po wymianie nie odpali wszystko sie da - jest nawet temat na forum o wymianie licznikow na pelny fis, jezeli ktos nawet takowego nie ma. droga taka sama - nowy licznik - pin - kodowanie - i po wszystkim ja mam to juz za soba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #30 Napisano 6 Lutego 2010 (edytowane) Wymiana FISkusa dla mnie nie było trudne,bo elektroniką zamuję się od małego Wyświetlacz posiada tasiemkę plastikową która jest łaczona w połowie i koło wyświetlacza(nie lutowana) co jest powodem przerwanych lini lub w ogóle nie sprawnego FISa.Z wyświetlaczem należy obsługiwać się jak z jajkiem(napewno używanym). 1)Przelutowanie wyświetlacza zacząłem od odlutowania starej tasiemki za pomocą HOT AIR'a czyli lutownicą z gorącym powietrzem. 2)Należy dokładnie oczyścić tasiemkę używanego wyświetlacza z cyny który chcemy wlutować .Tak samo robimy z powierzchnią płytki drukowanej 3)Przylutowanie tasiemki do płytki.Ja to robiłem lutownicą ze stacji z cienkim grotem ,zwykłącyną i pastą do lutowania. Po przelutowaniu kilka lini nie działa,ale całkiem możliwe,że już taki wyświetlacz kupiłem(przed przelutowaniem niestety nie sprawdziłem czy jest w 100% sprawny FISkus). Nie trzeba nic programować,ustawiać,ponieważ nie ingerujemy w żaden modół tylko wymieniamy element wyświetlający.Najbardziej trzeba uważać na tasiemkę podczas lutowania,bo lutując źle możemy przepalić lub pourywać paseczki przewodzące w tej taśmie Edytowane 6 Lutego 2010 przez dlugiiii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olo82 Zgłoś #31 Napisano 14 Lutego 2010 Dzięki dlugiiii Twoja porada na pewno się przyda Będę musiał się w końcu wziąć za swój wyświetlacz Może DIABLO wrzuci jeszcze jakieś foty tez by pomogło bo przyznam ze trochę narobiłeś mi strachu pisząc ze to takie delikatne, ale powinno dać rade Aha czy da rade jakoś sprawdzić nowy wyświetlacz czy nie ma niedziałających linii chodzi mi o samego FISa juz po odlutowaniu od licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #32 Napisano 14 Lutego 2010 Jak nie wlutujesz to się nie dowiesz ,bo niby jak Nie przemierzysz ,bo : a) po drodze masz driver sterujący b) od strony wyświetlacza nie dojdziesz niczym,bo łączone jest to taśmą z napylonymi ścieżkami na szkle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popson1981 Zgłoś #33 Napisano 23 Maja 2010 Witam. Mam pytanie. Gdyż mam podobny problem, jak moi poprzednicy. Otóż przy wysokiej temperaturze na zewnątrz (od 10-20 stopni w górę) zanika lub jest bardzo nieczytelni wyświetlacz między zegarami (fis). Gdy wnętrze autka ochłodzi się (np. przy pomocy klimy) wyświetlacz (a raczej jego wskazania) pojawia się ponownie. Czy to oznacz, że wyświetlacz jest już na 100% do wymiany, czy może jakaś renowacja/czyszczenie kabli/taśm wystarczy? Z góry wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #34 Napisano 9 Września 2011 Ta firma pomoże wszystkim borykającym się z uszkodzonym LCD w licznikach http://www.aceef.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lucyferius Zgłoś #35 Napisano 30 Października 2011 Witam. Ja tez mam problem z wyświetlaczem ale trochę inny niż tutaj opisane a mianowicie jak kopiłem samochód to wyświetlacz nie działał wcale a teraz zaczął mi migać czyli gaśnie na kilka sekund i po chwili znowu się zaświeca a odstępy nie są regularne i wszystkie linie działają prawidłowo. Po podpięciu do komputera nie pokazuje mi żadnych błędów. Zastanawiam się czy to może być jakaś poluzowana wtyczka albo coś w tym rodzaju. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #36 Napisano 31 Października 2011 wyświetlacz nie działał wcale a teraz zaczął mi migaćmoże to oznaczać przetarcie kabla w okolicach licznika ,przynajmniej takie jest moje zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #37 Napisano 31 Października 2011 jak kopiłem samochód to wyświetlacz nie działał wcale a teraz zaczął mi migać jest poprawa, jest coraz lepiej, jeszcze trochę pojeździsz i będzie ok ... :lol3no nie mogłem ... sorki za OT. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #38 Napisano 14 Lutego 2012 (edytowane) Witam , co by nie zakładać nowego tematu , od jakiegoś czasu pojawił mi się problem ze znikającym przebiegiem oraz komputerem w zegarku w sumie nie zauważyłem jakiegoś schematu kiedy znika kiedy jest "ok" ( ok mam na myśli że wyświetlają się wszystkie segmenty na ekranie ) Edytowane 14 Lutego 2012 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #39 Napisano 15 Lutego 2012 Widzę że nie ma chętnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gentelman Zgłoś #40 Napisano 15 Lutego 2012 Tzn jest już "wypalony" czy przerywa/nie świeci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach