tomascor Zgłoś #41 Napisano 16 Lutego 2012 Szczerze raczej gdzieś bark kontaktu , bo są momenty że pokazuje wszystkie "segmenty" , rozbierałem licznik i co zauważyłem : pod gumkami są czarne pola ( czy takie mają być?? czy to jest rodzaj warstwy przewodzącej?? ) , gumki powinny być przyklejone do ekranu np.zegarka?? czy jest to część niezależna ?? ... Z góry dzięki za wszelkie sugestie , bo zastanawiam się nad zakupem zegarów w których ekrany działają . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #42 Napisano 16 Lutego 2012 Szczerze raczej gdzieś bark kontaktu , bo są momenty że pokazuje wszystkie "segmenty" , rozbierałem licznik i co zauważyłem : pod gumkami są czarne pola ( czy takie mają być?? czy to jest rodzaj warstwy przewodzącej?? ) , gumki powinny być przyklejone do ekranu np.zegarka?? czy jest to część niezależna ?? ... Z góry dzięki za wszelkie sugestie , bo zastanawiam się nad zakupem zegarów w których ekrany działają . A masz może HIDy? Jeżeli chodzi o te czarne pola to tak ma być, a gumki są częścią oddzielną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #43 Napisano 16 Lutego 2012 Raczej fabryka VW , nie widzę żeby była jakaś dłubanina . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodziojano Zgłoś #44 Napisano 16 Lutego 2012 witam koledzy to forum to jedyna kopalnia wiedzy mam mały albo duży problem z zakodowaniem 2 kluczyka po wyciągnięciu pinu i logowaniu vcds lite kod niby przyjmuje ale w adaptacji kanał 21 read w polu pokazuje 2 klucze ale nie mogę wykasować ich a nawet nie przyjmuje żadnej wartości oprucz 2 czym to może być spowodowane licznik immo 3 1J0 920 806 E KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11 rok 2002 próbowałem dodać klucz vag+k can comander 1.4 pin odczytałem nim wsad licznika wyciągnołem i sprawdziłem vag eeprom programer zgadza sie pin zgadza sie z ecu ale comanderem 1.4 też nie poszło wogule nie zapala się kontrolka immo choć na chwilę przy programowaniu za pomoc będę wdzieczny i prosze o odpowiedz bo wiem że tu są fachowcy i z góry dziękuję i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #45 Napisano 16 Lutego 2012 (edytowane) Foto zegarów dokładnie widać o co chodzi. Edytowane 16 Lutego 2012 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #46 Napisano 17 Lutego 2012 Czy ktoś poratuje mnie z tym moim wyświetlaczem , bo nie wiem czy jest sens kupowania nowego zestawu tylko dla ekranów , bo jeśli nie to będę szukał 1/2fis lub full Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Noochybanie Zgłoś #47 Napisano 20 Lutego 2012 Witam, to mój pierwszy post tutaj. Podepnę się tutaj, bo nie mogę założyć nowego tematu. Otóż, mam problem. Po wyjęciu kluczyka powinno wyłączyć się radio i zniknąć przebieg, a dzisiaj, po 2h przejażdżce, tak nie jest. Radio gra dalej, przebieg dalej jest wyświetlony. W dodatku, oś kluczyka tak jakby się przesunęła. Kiedy wkładam kluczyk do stacyjki, sam przekręca się trochę do przodu, o jakieś 40 stopni. A kiedy chcę go wyjąć, muszę o te 40 stopni do siebie przekręcić kluczyk, inaczej go nie wyjmę. W dodatku przestał działać pilocik od centralnego (ma tak co jakiś czas na dzień-dwa). Co robić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #48 Napisano 20 Lutego 2012 Czy ktoś poratuje mnie z tym moim wyświetlaczem , bo nie wiem czy jest sens kupowania nowego zestawu tylko dla ekranów , bo jeśli nie to będę szukał 1/2fis lub fullja to bym szukał od razu full fis na twoim miejscu bo jak na mnie to raczej zabawa z tymi wyświetlaczami to może być naprawdę nieopłacalna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #49 Napisano 20 Lutego 2012 Co robić ? Na początek wymienić kostkę stacyjki :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Noochybanie Zgłoś #50 Napisano 23 Lutego 2012 Dzięki za poradę. Teraz wszystko jest OK. Stara kostka się popsuła i nie przepuszczała prądu, dlatego pewne elektryczne elementy nie działały. A kluczyk teraz pięknie się kręci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach