Skocz do zawartości
Gość s.l.o.w.i.k

[B5] Zamarzające serwo, pedał twardy/miękki

Rekomendowane odpowiedzi

napiszcie w dwóch zdaniach jak wymienić serwo- od czego zacząć i o czym nie zapomnieć

u mnie jak wcisne gaz to hamulec mięknie, na wolnych obrotach dość wysoko i twardy- a do tego kontrolka z błędem -podcisnienia, co prawda pisze że na EGR. ale jak rurkę od EGR zamknę, żadnej różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem podobnie ale dopiero wymiana serwo pomogła

Moje było tak dziadowe pordzewiale woda go załatwiła i dorwalem lux używke z zaworem zwrotnym i pompka hamulca całość z literka "P"

Mechanik wymienił i nareszcie jest ok

A tez zmianialem płyn regeneracja zacisku nowe tarcze klocki vacu usprawnione kruciec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z używanym servem to jest chybił trafił bo z zewnątrz wyglądaja zazwyczaj jak nowe a w środku kupa rdzy.Podwójne servo ma dwie membrany gdy sie tylna rozszczelni to wystepuje efekt blokowania kół po nagrzaniu.Nowe w sklepie trw to jakieś 400 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak...

Zgadza sie nowe ok 400...

Pompka rożnie od wersji od 200 do nawet 600 zł

Zawór zwrotny jak ktoś ułamie podczas prób naprawy w serwisie razem z przewodem ok 200 zł

Ja mam ziomkow co maja klamoty i serwo w środku jak nowe bo przeciez da sie zajrzeć a jesCze jak sie ma na stole to uuuu

Pompka i ZZ razem za to wszystko 100 zł to

Chyba to dobra cena prawda ..???

 

A jak jeszcze po wymianie wsiadasz i jest GIT no to co tu dodać ...

Musisz widzieć co kupujesz i dotknąć wtedy warto używke ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moimi hamulcami otóż posiadam vw passat b5 1.9 tdi 110 km 98r produkcji obecnie w aucie wymienione klocki zregenerowane wszystkie zaciski wymieniona pompa vacum na nową wymienione przewody elastyczne do zacisków wszystkie 4 wymieniony płyn hamulcowy problem polega na blokowaniu się kół np. jeździłem po autostradzie jakieś 50 km i jak wruciłem do domu wszystko działało ok jak należy gdy postawiłem auto na jakieś 30 minut na słoncu to gdy wsiadłem do auta hamulec bardzo twardy i gdy ruszałem autem czułem że niechce jechać jak by go blokowało sprawdziłem serwo tak jak wyczytałem na forum że trzeba zapompować 3 razy aż stwardnieje pedał i odpalić auto i pedał opadł tak jak powinien nierozumiem w czym może być problem czy to padające serwo ? Czy może pompa abs komplikuje wszystko? Proszę o pomoc bardzo ale to bardzo przebywam w niemczech a tu naprawy są kolosalnie drogie !!!!!!!Dziś wruciłem odmechanika w niemczech za wymiane 4 wężyków zapłaciłem 180 euro :/ Proszę o pomoc

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

chyba nikt nie jest w stanie mi pomóc :(

Edytowane przez seba_ns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam problem z hamulcami a dokładnie dzieje się coś takiego:

tydzień temu gdy jechałem wyświetlał mi się komunikat że problem z hamulcami proszę się zatrzymać działo to się tylko na zakrętach więc stwierdziłem że jest mało płynu hamulcowego dolałem i pomogło komunikat zginał różnicy w hamowaniu nie było. Po 2 dniach problem powrócił więc stwierdziłem że ma nieszczelny układ dolałem dosłownie 25 ml i było ok a tu nagle wsiadam do samochodu na drugi dzień i nie ma hamulców nic a nic przejechałem się chwile hamulców nie ma dolałem płynu pojeździłem płyn hamulcowy nie ucieka jest stan a hamulców nie ma. Może ktoś z kolegów wie co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,mam powazny problem auto potrzebe a brah hamulców. Klocki tarcze nowe , niedawno miałe w grodzi duzo wody okazało sie ze miałem fabrycznie zaslepki na kanałach odpływowych, zdjałem waz od serwa wody brak.Pedał leci do samego dołu , chciałem odpowietrzyc ale to bez sensu brak cisnienia brak lecacego płynu i pedał ciagle do dołu. Szukac serwa z pompą czy najpierw sama pompę wymienic, dodam iz przy zapalonym silniku wąż zasysa powietrze z serwa. prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z hamulcami. A mianowicie wymienione zostały juz tarcze i kloczki oraaz nowa pompa hamulcowa i hamulce dalej sa "drewniane" tzn. naciskając pedał hamulca lekko hamuja a zeby konkretnie trzeba siłowo przydusić pedał. W warsztacie powiedzieli ze obstawiają serwo ale pewni nie są i nie chca decydowac gdyż to koszt 1200 zł ;/

co poradzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Servo albo vacum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Servo albo vacum.

 

czy jest jakaś możliwość aby to sprawdzić na 100% ? i czy Servo trzeba kupować bo nowe w warsztacie 1200 zł ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich .Od wczoraj gdy jechałem na wigilię zauważyłem że przy stałej jeżdzie około 100km/h blokuje lewe przednie koło .Jest takie szarpniecie jakby na chwile się koło zatrzymać chciało przy czym ściąga w lewo zapala sie trakcja po chwili puszcza i znowu jest dobrze .Dodatkowo występuje przy tym zblokowaniu tak jakby podparty hamulec i gdy go chce wcisnąć jest tak jakby strzał i przełamanie tak jakby o coś sie podparł i po chwili sie zwalnia .Hamulce hamują super zaciski swobodnie pracują tłoczki i kotwy chodzą ,płyn zmieniony ,przy odpowietrzaniu płyn mocno tryska z odpowietrzników ,ma ktoś jakąś sugestie co to może być ,a zapomniałem przy minimalnych prędkościach np dojeżdzie do świateł na chwile zadrży hamulec tak jakby załączył się abs ,ale nie jest ślisko sucho i koło nie sunie i mimo to abs zaczyna na chwile działać tak jakby coś przytrzymało na chwile i zaraz jest dobrze .Auto to passat b5 fl 2.5tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobij mlotkiem czujniki ABS. Tylko z wyczuciem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam ten sam problem. Jak tylko temperatura osiągnie ujemne wartości automatycznie pedał hamulca jest twardy jak skała. Dodam, że posiadam Passata b5 fl 1.9tdi 130km '02r. Po przeczytaniu całego forum już jestem pewny, że serwo jest zalane wodą. Pompę vakum wymieniłem (ciśnienie było słabe). Na początek chciałbym spróbować oddessać wodę, tylko jak wyciagnąć ten przewód od serwa (metalowa rurka na plastikowym kolanku). Nie znam się na fachowych oznaceniach. W każdym bądź razie chyba wiecie o co mi chodzi. Należy go przekręcić czy po prostu pociągnac ? Jesli to nie pomoże, to kupić nowe serwo czy uzywane ? I te otwory odprowadzające wodę, jeden pod akumulatorem, a drugi pod serwem zaślepiony gumową uszczelką (wyciagnąć ??) czym przepchać żeby udrożnić ? dzieki z gory za pomoc.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

czy jest jakaś możliwość aby to sprawdzić na 100% ? i czy Servo trzeba kupować bo nowe w warsztacie 1200 zł ;/

 

pompe wakum możesz sprawdzić sciagając przewód od pompy. Jeśli przyłożysz palca i będziesz czuł, że Ci przyssysa palca to znaczy, że jest dobra. Nawet jeśli sciagniesz to bedziesz słyszał powietrze. Przewód jest podłączony do takiego gumowego łącznika który jest w scianie grodziowej. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawor sie wyciaga po prostu, uwazaj zebys nie zgubil albo nie wcisnal uszczelki do srodka serwa bo ciezko ja wyciagnac. Wode odessac mozesz strzykawka z wezykiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

Przejrzałem cały temat jednak nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie ….

 

Niestety przez niedrożne odpływy dostała się woda do serwa i zamarzło….

Chciałbym kupić Nowe serwo i je wymienić, jednak mam mały problem z doborem części.

Aktualne serwo ma nr 8E0 612 105J

Z wątku jak i z ETKI wiem że zamienniki to 8E0 612 107J , A, C, E

Kiedy w katalog IC wpisuję nr …107J wyskakuje mi serwo TRW PSA743 jednak w opisie jest to serwo 8/9 cala natomiast etka mówi o serwie 7/8 cala - czyli wychodzi TRW PSA911.

 

Auto Passat Variant USA 2.8 4motion (silnik ATQ, skrzynia tiptronic) rocznik 2002

VIN: WVWXH63B22E370508

 

Bardzo proszę o pomoc w doborze odpowiedniego serwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Probowalem sciagnac ten przewod i za cho**re sie nie dalo o0 istnieje mozliwosc ze cos w srodku uszkodze jesli bede ciagnal z calych sil ? A druga rzecz jesli woda bedzie w tej tylnej komorze to wyssam wezykiem od strony tego przewodu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz śmiało ciagnąć nic tam w środku nie uszkodzisz. A jezeli woda bedzie w drugiej części to tędy i tak sie nie dostaniesz....

 

U mnie jest właśnie w tej drugiej części i z tego powodu chce kupic nowe serwo, jednak sam czekam na pomoc forumowiczów które mam kupić ... Jakoś nie czuł bym sie pewnie po regeneracji. Ten układ musi zatrzymać 1658kg

Edytowane przez matt.b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę o pomoc odnośnie wpisu 496

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem z zamarzającym serwem a własciwie jego dróga komorą( w pierwszej po wyjęciu zaworka nie było wody), pytanie mam następujące, czy mozna by było usunąć wodę z drugiej sekcji nie rozbierając serwa a np. nawiercajac obudowę i pózniej ja szczelnie np. zanitować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności