byczek821 Zgłoś #521 Napisano 4 Stycznia 2013 dzieki stary okazalo sie ze to rozrusznik byl tzn luz na tulejkach i szczotkotrzymacz do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.wwl Zgłoś #522 Napisano 7 Stycznia 2013 Witam. od wczoraj jest problem z odpalanieniem passata na zimnym silniku, świece sprawdzone grzeja prąd do świec dochodzi, przy dłuższym kręceniu załapuje, jakby mu paliwa brakowało, jak go zapale i zgasze znowu odpalam i normalnie odpala, jakię mogą być przyczyny tego zajścia?? cofanie się paliwa nie szczelny układ czy może jakiś czujnik temp?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #523 Napisano 7 Stycznia 2013 Może być to spowodowane złym ustawieniem pompy paliwa po wymianie rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alxxx Zgłoś #524 Napisano 7 Stycznia 2013 piotrek.wwl tak jak napisał robert zmieniałeś rozrząd? Paliwo może się cofać - trzeba to sprawdzić, ale warto też sprawdzić statyczny kąt wtrysku na pompie i tak jak napisałeś nie zaszkodzi też sprawdzić vagiem wskazania temp czujników temp. przed porannym odpaleniem (porównać) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.wwl Zgłoś #525 Napisano 7 Stycznia 2013 rozrząd nie ruszany, stało się to z dnia na dzień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #526 Napisano 7 Stycznia 2013 Pisałem Ci na sb,wypnij czujnik g62 i spróbuj odpalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #527 Napisano 7 Stycznia 2013 Jeszcze zostaja wtryski, czy nie leją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.wwl Zgłoś #528 Napisano 7 Stycznia 2013 co to za czujnik ?? ---------- Dodano o 23:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:25 ---------- wtryski nie leją, odpowietrzałem i ładnie wtryskuja paliwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #529 Napisano 7 Stycznia 2013 rozrząd nie ruszany, stało się to z dnia na dzień hej ja bym stawiał na świece ostatnio u siebie miałem podobny problem świece sprawdzałem bez wykręcania miernikiem i na kabelki- iskrzenie niby ok ale decyzja zapadła wymieniłem stare świece na nowe i teraz wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.wwl Zgłoś #530 Napisano 7 Stycznia 2013 czujnik g62- to czujnik temp płynu chłodzącego w chłodnicy?? jeżeli go wypne to pasek powinien szybciej odpalić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #531 Napisano 7 Stycznia 2013 czujnik g62- to czujnik temp płynu chłodzącego w chłodnicy?? jeżeli go wypne to pasek powinien szybciej odpalić?? nie w chłodnicy tylko z tyłu silnika. czy odpali bez problemu tego nie wiem.Ale jeśli masz lub sadzisz że masz z nim problem to najpierw sprawdź VAG-iem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.wwl Zgłoś #532 Napisano 7 Stycznia 2013 bodajże zielony czujnik w przepływomierzu, podam jeszcze raz dokładne objawy. Passat zimny trzeba długo kręcić żeby odpalił, dziś w południe tak długo kręciłem rozrusznikiem aż zaczeła mrygać i piszczeć kontrolka od oleju, passat wreszcie odpalił, po chwili go zgasiłem, i ponownie odpalam i odrazu mniejszy problem z rozruchem . dodam ze dwa dni wcześniej rozładował mi się aku, naładowałem go i passat norlanie odpalał jeszcze, dopiero na drugi dzien były takie objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinekw1 Zgłoś #533 Napisano 8 Stycznia 2013 proponuje na poczatek jezeli to jest na mrozie wymienic filtr paliwa przejrzec swiece cy są sprawne no a jezeli to nie to to szukac przyczyny w pompie wtryskach lub sprobowac do elektryka vagiem podpiac niech sprawdzi stan wtryskow i czy nie ma jakiegos bledu typu z mieszankla paliwa itp bo to jest dosc ważne przy zimowej aurze. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #534 Napisano 26 Marca 2013 Witam. W końcu za drugim podejściem dorwałem się do uszczelnienia tandemu i do sprawdzenia tego zaworka zwrotnego w nim, za pierwszym razem autko było zmrożone i urwałem sobie bagnet przez przypadek:D. Zauważyłem poprawę w zapalaniu, wydaję mi się, że już się nie zapowietrza bo już nie mam takich problemów z zapaleniem go, nie męczę już tak rozrusznika. Zaznaczę , że wymieniłem wszystkie 4 świece bo 2 były padnięte. Powiem szczerze nie jest taka straszna rozbiórka tego tandemu tylko wyjęcie jej jest kłopotliwe. Zaworek w pompie praktycznie nic nie trzymał, przepuszczał w obydwie strony. Pozwoliłem sobie za eksperymentować i wyciągnąłem ten króciec z zaworkiem i rozebrałem na czynniki pierwsze. Wsadziłem mocniejszą sprężynę i na razie wszystko gra, powiedziałbym nawet, że kulturka pracy na biegu jałowym się poprawiła. Tylko jeszcze martwię się jednym tym, że chyba mi wtryski padają bo przy ostatnich mrozach co u mnie były -18, -19 zapalił na dyk pomijając mój już słaby akumulator, po paru minutach jak ruszyłem zaczęło go szarpać tak jakby jeden cylinder w ogóle nie pracował ,ale silnik nie gasł. Nie sprawdziłem jeszcze złączek pod pokrywą zaworów i złącza na głowicy, ale sprawdziłem sobie wtryski VAG-iem po paru godzinkach później w grupie 23 i wartości mam od 35 do 80 (na nie rozgrzanym silniku), a czytałem tam gdzieś, że wartości w tej grupie +/- 30 jest ok , +/- 60 problemy a przy 127 wyskakuje błąd i tryb awaryjny. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #535 Napisano 26 Marca 2013 sądzimy tak samo ale poodginaj konektorki pierw może pomóc ale nie musi. Póki jeździ to bym się nie przejmował. Padnie to się robić będzie bo to kosztowna zabawa ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #536 Napisano 27 Marca 2013 A jeszcze mam dwa pytanka: 1. Czy za duży stan oleju będzie miał jakiś nie korzystny wpływ na silnik? 2. Czy ta nie równa praca może też być spowodowana walniętymi oringami na tych pompo wtryskiwaczach? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #537 Napisano 27 Marca 2013 (edytowane) ad.1 zależy co rozumiesz za duży jak mieści się w przedziałce to ok, jak ponad to ja osobiście bym już "upuścił" bo nie po to producent wymyślił podziałkę by się jej nie trzymać... no chyba że silnik ma sobie ten olej spapać czy gorsza wydmuchać jak ktoś nieźle przesadzi ad.2 możliwe ale to raczej wątpliwe- jest to bardziej odpowiedzialne za odpalanie auta i by paliwo z olejem się nie pomieszało/ jak i odwrotnie Edytowane 27 Marca 2013 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #538 Napisano 27 Marca 2013 Witam ja mam problem taki (wymieniłem 4 świecie na świece Beru bo 3 były spalone), że przy silniku jak jest 0-5 stopni (narazie przy wyższej nie udało mi się sprawdzić, przy niższych to samo) po nocy albo po np. 8h stania ciężko dosyć odpala i się dławi (udaje się za pierwszym razem ale..). Do tego sporo białego dymu przy odpalaniu. Później jak się silnik lekko rozgrzeje to jest ok i odpala od dotyku. Dodatkowo przy odpaleniu pierwszym rano, bądź po dłuższym staniu silnik przez 5-10 sekund faluje dosyć mocno o około 50-100 . Wydaje mi się, że później w trakcie jazdy również lekko faluje (delikatnie o 10-20), więc nie wiem czy tym się przejmować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #539 Napisano 27 Marca 2013 nie wiem czy tym się przejmować.Trudności z uruchomieniem silnika wskazują na brak odpowiedniego ciśnienia sprężania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #540 Napisano 27 Marca 2013 Trudności z uruchomieniem silnika wskazują na brak odpowiedniego ciśnienia sprężania. nie do końca prawda, wskazują także na zapowietrzony układ, wadliwa pompa podwójna, niewłaściwe paliwo,niewłaściwa praca wtryskiwaczy/pd itd więc przyczyn jest sporo do sprawdzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach