-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marcinekw1
- Urodziny 02.02.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Chełm
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
-
Rok produkcji
1999
-
problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....
marcinekw1 odpowiedział olko25 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
proponuje na poczatek jezeli to jest na mrozie wymienic filtr paliwa przejrzec swiece cy są sprawne no a jezeli to nie to to szukac przyczyny w pompie wtryskach lub sprobowac do elektryka vagiem podpiac niech sprawdzi stan wtryskow i czy nie ma jakiegos bledu typu z mieszankla paliwa itp bo to jest dosc ważne przy zimowej aurze. pozdrawiam -
Rozmowy na każdy temat, bez pytan technicznych!!! Istnieje opcja "SZUKAJ"
marcinekw1 odpowiedział paput → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
witam wszystkich -
ok dzieki koledzy za pomoc zajme sie tym wieczorkiem i napisze efekt
-
proszę o poradę-kupno przepływomierza (marka, opinie)
marcinekw1 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nie kupujcie zamiennikow poniewaz długo nie pojezdzicie mialem to samo nie tak dawno temu nowy ale zamiennik i potrzyma miesiac. Elektryk mi powiedział zebym lepiej kupił z demontazu uzywany ale oryginalny wtedy mam pewnosc ze pojezdze na nim. Bo wiadomo zen owy kosztuje znacznie wiecej a używany oryginał 50-70zł Boscha Wiec polecam to będziecie miec niemalze 99% pewnosc niz zaminnik nowy -
Jaki olej do 1,8 T 150km z LPG?
marcinekw1 odpowiedział madziareta3 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
kolego jezeli wyskoczyłby Ci bład uszkodzenie wałka rozrządu to był by to napinacz 2 wałków rozrządu miałem ten problem w audi a3 20v 125KM i po wymianie było juz dobrze także dokładnie numeru błędu nie paimetam na vagu ale uszkodzenie wałk to jest od napinacza i będzie Ci szarpał ponieważ jeden wałek będzie luzniejszy na łancuchu i bedzie przestawiany kąt. Dodam że napinacz w intercarsie kosztuje 2000 a na allegro z roczną gwarancją 550-600zł ja wybrałem allegro i na nastepny dzien kurier dowiozl do domu. Lepsza opcja. Pozdrawiam a Jesli chodzi o olej to ja w swoim pasku wlewam 10w40 Castroltanszy od mobila a róznicy w jakosci nie ma. -
mam problem odnosnie tego ze jak włączam tylna wycieraczke to po przejsciu na druga strone i w powrotnej drodze sie tnie i co 5cm sie zacina na 2 sekundy i tak po 2 kursach sie wyłącza jak przełącze a jak trzymam na spryskiwaczu to lata szybko a jak na samoczynnym to sie zacina co moze być tego powodem?
-
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
marcinekw1 odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
alicjag3 jeśli chodzi o instalacje Staga posiadam u siebie w passacie 1.8 B 125KM 20V i jest rewelacja jak bys zakładała to popros gazowanika aby wgrał Ci nowy soft ponieważ przy rozgrzanym silniku będie Ci odpalac na gazie a nie na benzynie i nie musisz czekac na przełączenie. a to jest juz zmniejszenie ilosci spalania paliwa. Ogólnie za instalacje dałem 2500zł juz z lepszymi wtryskami i powiem że mam co 10tys km darmowa wymiane filtrow bez dodatkowych kosztów. Także Staga jak najbardziej polecam ponieważ gwarancja obejmuje w całym kraju wrazie usterki. Pozdrawiam wrazie pytan proszę pisać -
Witam. również mam ten problem z tylną wycieraczką jak ją włącze to raz przejrzie do konca i w powrocie zatrzyma sie po srodku a nastepni przerywanymi ruchami po 5cm wraca do poziomu i tak ze 3 kursy prawo lewo az w koncu sie wyłączy.. a jak przytrzymam na spryskiwacz to lata normalnie puszcze lanie płnu zeby samoczynnie chodziła to sie tnie. wiec w czym moze być problem. dodam że jak chce lac płyn do spryskiwaczy na tylna szybe to silniczek od pompki chodzi a płyn sie nie leje. proszę o pomoc
-
Vag-Comem sprawdziłem sobie przebieg...
marcinekw1 odpowiedział pogromca → na temat → Diagnostyka VAG
Witam jestem tutaj nowy i mam prośbe o pomoc i uzyskanie odpowiedzi. Od niedawna jestem posiadaczem passata b5 1.8b+g 125KM oraz dokupilem sobie kabelek diagnostyczny. Jakis miesiac temu bawiłem sie probgramem polski Vag 4.9 i chciałem adaptować przepustnice jak wszedłem na adaptacje to wziąłem 1 i adaptowałem. od tamtej pory mam problem ponieważ jak jeżdze na gazie to co chwile wyskakuje mi zbyt uboga dawka paliwa a jak skasuje ten błąd to samochód jest nie do jazdy do puki sie nie przelączy na gaz. gaśnie mi i brak siły do pewnego momentu obrotowego i sie dusi gdy chce wejsc na obroty. a jak juz jest na gazie to jezdzi normalnie do puki nie wyskoczy znow ten błąd bo jak jest juz a tym błędzie to i na benzynie chodzi ok tylko duzo pali wtedy ale nie ma tej mocy i smierdzi benzyna jak sie odpali zimny. Mógłby mi ktos pomóc co ja zaadoptowałem i jak przywrócić w adaptacji ustawienie fabryczne na jakim kanale mam zadoptować? Tj na zdjęciu wybrałem wtedy kanał 1 i zapisałem. wtedy poczułem przy pracy silnika delikatne poruszenie silnikiem i zejscie z obrótow i przy ruszaniu odczułem znaczny brak mocy. ale to tylko na benzynie. Proszę o pomoc jak z tego wybrnąć jesli jest taka mozliwosc zeby nie jechać do elektryka.