Patrick Zgłoś #81 Napisano 2 Grudnia 2011 ale będę obserwował zbiorniczek czy nie trzeba będzie jeszcze dolać Jak auto ostygnie to pewnie będzie w okolicach min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kodek1 Zgłoś #82 Napisano 12 Grudnia 2011 Witam Czy w 1.9 TDI AVF wymiana termostatu wymaga kanału czy można to z góry zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #83 Napisano 12 Grudnia 2011 Z kanału to raczej było by tylko gorzej-jak najbardziej od góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kodek1 Zgłoś #84 Napisano 12 Grudnia 2011 Z kanału to raczej było by tylko gorzej-jak najbardziej od góry. Dzięki. Tam jest mało miejsca czy coś trzeba zdemontować wcześniej? Ktoś na forum psiał że wyjmował alternator. Czy da radę bez demontażu podzespołów silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #85 Napisano 12 Grudnia 2011 Jedyne co trzeba zdemontować to osłonę silnika, a miejsca jest tyle, że warunki są wręcz komfortowe do tej roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiech Zgłoś #86 Napisano 12 Grudnia 2011 Tak bardzo komfortowo to nie jest. Trochę przeszkadzają gumowe wężyki. Ale po wypięciu z uchwytów i odsunięciu na boki jest niezły dostęp do termostatu. Wymieniałem chyba miesiąc temu i też mi się wydawało, że będzie ciasno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #87 Napisano 12 Grudnia 2011 Tak bardzo komfortowo to nie jest. Trochę przeszkadzają gumowe wężyki. Ale po wypięciu z uchwytów i odsunięciu na boki jest niezły dostęp do termostatu. Wymieniałem chyba miesiąc temu i też mi się wydawało, że będzie ciasno. W porównaniu do co poniektórych samochodów, w których dane było mi wymieniać termostat, to klekot 1.9 w pasku jest dla mnie komfortowy pod tym względem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nowis7 Zgłoś #88 Napisano 12 Grudnia 2011 witam, a moż ma ktos jakis schemat ze zdjęciami jak wymienic pompę wody w passacie 1999r, 1.8T APU, ale tak od początku razem ze zdjęciem zderzaka bo moja pompa wyprzędła, kupiłem juz nową ale niewiam jak to samemu zrobic???? pozdrawiam nowis7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michawar Zgłoś #89 Napisano 14 Grudnia 2011 Witam Podłączę się pod temat. Mam silnik 2.0 benzyna azm (115 koni) rocznik 2002. Mechanik stwierdził że do wymiany jest termostat i straszy mnie że w tym silniku jest dużo roboty aby dostać się do niego. Podobno trzeba zdemontować pompę wspomagania kierownicy. Czy to prawda czy mechanik chce mnie naciągnąć na koszty ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1979 Zgłoś #90 Napisano 26 Stycznia 2012 Witam Panowie mam pytanie odnośnie tej części http://allegro.pl/obudowa-termostatu-vw-passat-superb-1-9-tdi-130km-i2064327954.html Otóż miałem z niej wyciek płynu a właściwie jeszcze mam - było na niej mikro pękniecie ale nie mam pojęcia skąd mogło się wziąć. Trójnik został pospawany i przykręcony ale nadal cieknie być może jeszcze jest gdzieś naruszony bo gdy tylko silnik ostygnie wycieka płyn na skrzynie biegów. Spotkał się ktoś może z Was z taką awarią Zamówiłem już używkę powinna niebawem dojść ale wkurza mnie już po raz trzeci rozkręcanie (trudny dostęp). Z tego co poczytałem na forum termostat jest w innym miejscu w moim silniku więc jak według Etki ta część się nazywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #91 Napisano 26 Stycznia 2012 witam, a moż ma ktos jakis schemat ze zdjęciami jak wymienic pompę wody w passacie 1999r, 1.8T APU, ale tak od początku razem ze zdjęciem zderzaka bo moja pompa wyprzędła, kupiłem juz nową ale niewiam jak to samemu zrobic????pozdrawiam nowis7 Prujesz cały przód tak jak do rozrządu, zdejmujesz pompe wspomagania, napinacze, alternator, blachę czoła silnika, a co za tym idzie zdejmujesz koła rozrządu i Twoim oczom ukazuje się pompa wody. Wymieniasz ją i jedziesz dalej w przeciwnej kolejności. Jak chcesz robić to sam, upewnij się, że masz wszystkie klucze i cały dzień czasu. Niczego nie popsuj. Dasz radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziu 2710 Zgłoś #92 Napisano 29 Stycznia 2012 Na ten kranik w zderzaku trzeba uważać bo ja spuściłem płyn i teraz mi cały czas cieknie widocznie jakaś gumka puściła przy tym kraniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr1986 Zgłoś #93 Napisano 29 Stycznia 2012 Na pokrętle którym odkręcasz kranik jest gumowy oring który lubi się ściąć podczas odkręcania, wystarczy wyciągnąć pokrętełko i wymienić oring koszt bagatela jakieś 20gr. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gadek Zgłoś #94 Napisano 10 Lutego 2012 Witam. Moglby mi ktos powiedziec jak zlac plyn z chlodnicy w ATJ ?? Odkrecam ten kranik i nie leci mi plyn moze mam cos zatkane ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #95 Napisano 10 Lutego 2012 Odkrecam ten kranik i nie leci mi plyn moze mam cos zatkane ?? Chyba sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Oczywiście zakładam że odkręciłeś zbiorniczek wyrównawczy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #96 Napisano 10 Lutego 2012 Powiedzcie mi jak to jest z 2.0TDi BGW gdzie jest termostat i jak wygląda i czy jest to w tym samym miejscu i tak samo jak z 1.9TDI (130KM) ? dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gadek Zgłoś #97 Napisano 10 Lutego 2012 tak korek od zbiorniczka odkrecony i na dole tez ale nic nie leci. Pytam bo nie bylem pewny. Jutro spuszcze plyn przez weze i biore sie za wymiane termo pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szydloo Zgłoś #98 Napisano 10 Lutego 2012 ja przy wymianie plynu u siebie wymienilem przy okazji termostat ktory znajdowal sie na dole przy wezach , szybko sprawie i bez problemow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #99 Napisano 18 Lutego 2012 Mam silnik 2.0 benzyna azm (115 koni) rocznik 2002. Mechanik stwierdził że do wymiany jest termostat i straszy mnie że w tym silniku jest dużo roboty aby dostać się do niego. Podobno trzeba zdemontować pompę wspomagania kierownicy. To tak dla potomnych : termostat jest za alternatorem, żeby go wymienić zsuwamy pasek, zdejmujemy klemę masową, luzujemy dolną śrubę od alternatora, górną wykręcamy, odsuwamy alternator na bok, i bawimy się w ginekologa-amatora Dojście do dwóch śrub obudowy termostatu jest, lekko utrudnione, ale wystarczające. Całość roboty, to jakieś 30 min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek004 Zgłoś #100 Napisano 1 Marca 2012 Witam. Czy ma ktoś z was jakieś zdjęcia przedstawiające w którym miejscu w passacie 1.8t APU znajduje się termostat?? z góry dziękuję za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach