jacenty2828 Zgłoś #261 Napisano 14 Października 2015 U mie ogolnie nie pokazuje na wyświetlaczu wskazówka równo 90stopni. Stoi zawsze jedną kreskę przed 90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek.500 Zgłoś #262 Napisano 14 Października 2015 @Up Jeśli nigdy Ci temperatura nie dochodzi do 90*C nawet po przejechaniu wielu km, to termostat bądź czujnik temperatury do wymiany. Jeśli to termostat, to szkoda silnika, żeby cały czas jeździć na niedogrzanym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #263 Napisano 14 Października 2015 U mnie temp. na desce wynosiła 90 stopni a na VAGu pokazywał 70-75 w czasie jazdy. Wymieniłem termostat to w czasie spokojnej jazdy jest teraz 90 st. na vagu, a jak mu deptam tak 160-180km/h to łapie max. 98 i zaraz spada do 92. Normalne to, że łapie prawie 100 jak obciążony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #264 Napisano 14 Października 2015 Normalne to, że łapie prawie 100 jak obciążony?A ty jak szybciej biegniesz to sie nie pocisz? Normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jar091 Zgłoś #265 Napisano 14 Października 2015 Pytam tak ogólnie, bo przymierzam się do wymiany płynu i za jednym zamachem bym wymienił termostat wygląda na dobry w takim razie, jest 90*C no i jak pójdę przykładowo do sklepu i za godzinę wrócę przy temperaturze otoczenia 10*C przekręcę kluczyk to tak z 50-60*C pokaże, więc chyba wszystko w normie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty2828 Zgłoś #266 Napisano 16 Października 2015 @Up Jeśli nigdy Ci temperatura nie dochodzi do 90*C nawet po przejechaniu wielu km, to termostat bądź czujnik temperatury do wymiany. Jeśli to termostat, to szkoda silnika, żeby cały czas jeździć na niedogrzanym. Czujnik temp. wymieniony na nowy a temp. w dalszym ciągu jest jedną kreskę przed 90. Czy trudna jest wymiana termostatu w AHU? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #267 Napisano 17 Października 2015 W ahu to kalkanascie min roboty jesli to wczesniej robiles,godzina jesli bedziesz robil pierwszy raz.Jak dla mnie w pompie jest latwiej niz w pompowtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty2828 Zgłoś #268 Napisano 30 Października 2015 Nie robiłem tego wcześniej nigdy. Jedynie wyczaiłem że znajduje się na króćcu pod alternatorem. Czy uda mi się go wymontować bez wyciągania alternatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #269 Napisano 30 Października 2015 Pod alternatorem jest na pompowtrysku,a jesli ty masz auto jak w opisie masz go od spodu auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #270 Napisano 2 Stycznia 2016 Czy ktoś z forumowiczy nabył oryginalny termostat od tego sprzedawcy? http://allegro.pl/termostat-vw-passat-b5-fl-b6-oryginal-044121113-oe-i5836123149.html A może lepiej wziąć tego Behr-a? http://allegro.pl/behr-oe-termostat-vw-audi-seat-skoda-1-9tdi-i5688799376.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #271 Napisano 2 Stycznia 2016 Czy ktoś z forumowiczy nabył oryginalny termostat od tego sprzedawcy?http://allegro.pl/termostat-vw-passa...836123149.html A może lepiej wziąć tego Behr-a? http://allegro.pl/behr-oe-termostat-...688799376.html Ja bralem Behra tutaj:http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5887357289&reco_id=4fa48e72-b181-11e5-8686-027f8d968121&ars_rule_id=201 Wsadzilem zamiast Wahlera i w koncu jest tak jak powinno byc. Termostat zachwouje sie bardzo stabilnie i szybko reaguje na zmiane temp, tzn. na VAGu temp trzyma sie bardzo stabilnie nie zaleznie od obciazenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono_pl Zgłoś #272 Napisano 12 Stycznia 2016 Do 1,9 TDI AWX 2004 rok to jaki proponujecie termostat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #273 Napisano 12 Stycznia 2016 Wahler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono_pl Zgłoś #274 Napisano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Czyli np. ten http://allegro.pl/wahler-termostat-vw-passat-b5-golf-v-beetle-1-9td-i4992740341.html będzie OK? Mają u mnie w mieście na miejscu Wahlera za 35zł więc podjadę po pracy i kupię. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez simono_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jagoda0802 Zgłoś #275 Napisano 12 Stycznia 2016 Czyli np. ten http://allegro.pl/wahler-termostat-vw-passat-b5-golf-v-beetle-1-9td-i4992740341.html będzie OK?Mają u mnie w mieście na miejscu Wahlera za 35zł więc podjadę po pracy i kupię. Bedzie dobry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilku213 Zgłoś #276 Napisano 14 Stycznia 2016 warto pomyslec tez nad meylem.. solidna firma, bmw wsadza ta marke na pierwszy montaz i ja takie termostaty zakładam do a4 b5 i passka fl i nie ma problemow, Cena 35 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.Michz. Zgłoś #277 Napisano 23 Stycznia 2016 Mam pytanie wymieniłem termostat spuściłem wcześniej płyn i zalałem tym samym i teraz podczas jazdy autem słychać jak by się woda przewlewala gdzieś wczesnej nie było tego co to może być? Niby samo ma się odpowietrzyć miał ktoś podobnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #278 Napisano 23 Stycznia 2016 Mam pytanie wymieniłem termostat spuściłem wcześniej płyn i zalałem tym samym i teraz podczas jazdy autem słychać jak by się woda przewlewala gdzieś wczesnej nie było tego co to może być? Niby samo ma się odpowietrzyć miał ktoś podobnie?Wpisz w szukajke "kamyczki". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #279 Napisano 24 Stycznia 2016 Nie odpowietrzony, zagrzej go porządnie to przelewanie minie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzegoSI Zgłoś #280 Napisano 11 Sierpnia 2016 Nie odpowietrzony, zagrzej go porządnie to przelewanie minie. Jeśli chodzi o przelewanie i dziwne dźwięki jakby bąbelki, najbardziej słyszalne w środkowej kratce, to ja mam swoją teorię. Długo się z tym mierzyłem, kombinowałem na różne sposoby, szukałem, zaglądałem i zawsze miałem cichą nadzieję że to nic poważnego. Z czasem zaczął znikać płyn chłodniczy, ale było to zauważalne po dużych przebiegach z większymi prędkościami. Potem zniknęło mi ogrzewanie, a raczej zaczął dziwnie niedogrzewać kabiny. To co miało się wydarzyć w niedługim czasie po tych objawach aż mnie zagrzało. Miałem jechać ze znajomym na wypad do Niemiec, pod granicę z Luxemburgiem, ale coś mnie tchnęło i zostawiłem auto u znajomych pod granicą niemiecką, przesiadając się tym samym do innego auta. Po powrocie wsiadam do auta i ogień do domu, pech chciał w połowie drogi na autostradzie temperatura na max! Na desce choinka z kontrolek, szczęście w nieszczęściu że akuratnie był zjazd na stację benzynową na którą dotoczyłem się na luzie z otwartymi szybami i dmuchawą ustawioną na max temperaturę i moc dmuchawy! Temp. na zewnątrz ok. 5st.C, wyglądało to jakby przyjechał eskimos, który jeszcze się nie zaadoptował. Jak się okazało, wcześniejsze objawy to była zapowiedź ledwie zipiącej uszczelki pod głowicą! Niestety. Po planowaniu głowicy i wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. To tak dla informacji, nikogo nie strasząc, ale jeśli ktoś ma takie objawy to niech zacznie szukać w tym kierunku! Na pewno znajdą się osoby które będą mnie negować że bajki piszę, albo coś w tym kierunku. Ja zwyczajnie nie chcę tutaj niczego sprzedawać żeby opowiadać baje, tylko staram się opowiedzieć mój przypadek, który może kogoś naprowadzić. Też w to wcześniej nie wierzyłem, może inaczej, nie nie wierzyłem tylko miałem cichą nadzieję że to nie będzie objaw uszczelki. Dodam jeszcze że bardzo dużo kilometrów zrobiłem z tymi "bąbelkami","przelewającą się wodą" za nim to się stało. A jeżdżę bardzo dużo. Jeśli zacznie wam znikać płyn chłodniczy, a nigdzie nie będzie wyraźnego wycieku, czas przygotować się na spory wydatek. Chociaż nie jest to już aż takie drogie, ale kilka skrzynek dobrego browaru trzeba utopić w serwisie. Pozdrawiam _Grzegorz_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach