wygibas Zgłoś #341 Napisano 13 Października 2009 Widze Jacek ze masz taki sam motor, balem sie wlasnie o ten mokry filtr, ale jesli nic mu nie grozi to spokojniej doleje specyfiku do baku:) u mnie narazie na jalowym 0,7 jest, moze sie poprawi:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #342 Napisano 13 Października 2009 (edytowane) Mam nadzieję, że nie dolewacie tego tylko po to żeby mieć 0.6 zamiast 0.7 na jałowym Ja dolałem preparatu Liqui Moly Diesel SPULUNG i silnik w bardzo widoczny sposób przestał dymić (to nie znaczy, że jak się depnie to nie zadymi, ale się znacząco poprawiło). Nie wiem czy nie jest to też kwestia, że kopcił - bo po zakupie wozu zalałem chyba na trefnym STATOIL (kopcił i śmierdziało spalinami). Potem zalewałem lepszy ON z SHELL i dwa tankowania później zalałem DIESEL SPULUNG, ale co by nie było efekt był niemal po 50km od wlania specyfiku... Do STP jakoś nie mam zaufania ale widzę po Waszych postach, że też pomaga (Diesel Spulung jest droższy - 43zł / 0.5L - wystarcza na 70L paliwa) Zalecany co 5000km Edytowane 13 Października 2009 przez Barth Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin503 Zgłoś #343 Napisano 2 Listopada 2009 moge ten STP spokojnie stosowac do mojego silnika?? ( pompowtryski) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #344 Napisano 2 Listopada 2009 moge ten STP spokojnie stosowac do mojego silnika?? ( pompowtryski) Spokojnie możesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxpasek2.5tdi Zgłoś #345 Napisano 5 Listopada 2009 w dieselkach ten specyfik daje rade,sam mamie wlalem do punta jtd plus verva do pelna bo tylko orlen byl pod reka i autko ciszej chodzi,lepiej sie zbiera i mniej pali.od 6 lat nim czasem jezdze i widac poprawe i to po jednym uzyciu.z kolei do silnikow benzynowych to badziewie i nie polecam.w vectrze 2.0 136km po nalaniu zero poprawy,a mnie podkusilo i wlalem to dziadostwo do AHL-a.wczesniej jezdzony tylko na niemieckim paliwie.po wlaniu stp stracil moc(malo i tak ma,ale na szczescie odzyskal),obroty zaczely minimalnie falowac,a doslownie przed wlaniem bylo ok i teraz na wolnych czuc jak wibruje silnik(bylo na forum,wtryski do czyszczenia),a wczesniej gladko i cichutko chodzil.jednak tankuje teraz tylko na shellu i czesto 98.silnik powoli odzyskuje sprawnosc.rada na przypadlosci AHL-dobre paliwo.co do stp swietne do klekotow,ale nie lejcie tego do silnikow benzynowych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #346 Napisano 5 Listopada 2009 SHIFT Ci się nie zaciął, bo AHL napisałeś. Popraw pisownię. Dzięki z góry... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #347 Napisano 7 Stycznia 2010 Koledzy czy taki preparat można w lać do silnika BMR Passat B6? Czy ktos go z powodzeniem stosował w tych silnikach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiJ Zgłoś #348 Napisano 7 Stycznia 2010 Ja polecam stp we wszystkich klekotach używam i działa raz na 10 baków wszytko działa jak trzeba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #349 Napisano 7 Stycznia 2010 nie odczulem na swoim klekocie zadnej roznicy wiec chyba bylo ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ad3k Zgłoś #350 Napisano 10 Lutego 2010 witam mam trochę nietypowy problem.. przez przypadek kupiłem STP do czyszczenia wtryskiwaczy BENZYNY zamiast diesla dopiero przez wlaniem zauwazylem... Czy bardzo różnią się składem? Czy zaszkodzi jak wleje go do baku? czy moze postarać się wymienić? (co może być trudne) pytanie do ludzi co maja jakieś pojęcie na ten temat pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #351 Napisano 10 Lutego 2010 witam mam trochę nietypowy problem.. przez przypadek kupiłem STP do czyszczenia wtryskiwaczy BENZYNY zamiast diesla dopiero przez wlaniem zauwazylem...Czy bardzo różnią się składem? Czy zaszkodzi jak wleje go do baku? czy moze postarać się wymienić? (co może być trudne) pytanie do ludzi co maja jakieś pojęcie na ten temat pozdro już ktoś podobnie przekombinował kiedyś... nic się nie stanie! sprawdzone info Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #352 Napisano 10 Lutego 2010 Śmiało jechać-nic sie nie stanie:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ad3k Zgłoś #353 Napisano 11 Lutego 2010 Nic zlego sie nie stanie a dobrego? jest sens to wlewać mimo wszystko? Bo tak wlać tylko żeby się tego pozbyć i nie mieć z tego korzyści dla samochodu to bez sensu.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #354 Napisano 11 Lutego 2010 jest sens to wlewać mimo wszystko? Bo tak wlać tylko żeby się tego pozbyć i nie mieć z tego korzyści dla samochodu to bez sensu.. 18 stron czytania się kłania, później kilka chwil refleksji i na pewno wyciągniesz jakieś wnioski... pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1 Zgłoś #355 Napisano 12 Lutego 2010 Witam zalewalem produkt Liqui Moly poniewaz zatankowalem auto na przydroznym cpn i dostalem po przejechaniu 15km migajaca ikonke silnika praca silnika falujaca;poniewaz byl wekend brak dostepu do komp (bylem w trasie ) na kolejnym cpn zakupilem i zastosowalem ten produkt(pomyslalem ze lipne paliwo i problem z wtryskami) zmian zadnych nie zaobserwowalem a blad musialem wykasowac za pomoca komp ---------- Post added at 18:55 ---------- Previous post was at 18:44 ---------- Sprostowanie nie jestem pewny co do marki produktu moze pomylilem zaqkupilem go na Orlenie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ad3k Zgłoś #356 Napisano 13 Lutego 2010 18 stron czytania się kłania, później kilka chwil refleksji i na pewno wyciągniesz jakieś wnioski... pozdro Przeczytalem od deski do deski i odpowiedzi nie znalazlem wiem tylko, ze nie zaszkodzi mi wlanie stp przeznaczonego do benzyniakó... A wnioski wyciąnalem - wlewał nie będę, kupię drugą buteleczkę (tym razem przeczytam uważnie co biorę z pułki) a tamtą zostawię, może kiedyś komuś odstąpię. Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remiczek13 Zgłoś #357 Napisano 18 Lutego 2010 Ja zrobiłem lepszy numer...kupiłem palifko ze źródła niewiadomego pochodzenia i teraz moje pompowtryski chodzą głośno i twardo jak cholera. Silnik i cała buda drży że nie idzie wysiedzieć. Ta ropka to śmierdzi raczej jak benzyna tak jak by było wymieszane poł na pół. Jutro zalewam STP i bak do pełna na jakiejś dobrej stacji i zobaczymy co będzie. Zastanawiam się tylko jakie paliwko lepsze , czy shell vi power czy bp ultimate Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #358 Napisano 19 Lutego 2010 czy shell vi power czy bp ultimate zalej zwykłym ON i dolej STP Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remiczek13 Zgłoś #359 Napisano 19 Lutego 2010 No i chyba tak zrobię że zaleję normalnym bo vi power czy ultimate czy verva są droższe ze względu na to że prawdopodobnie już maja w sobie jakieś dodatki ( uszlachetniacze). Zaleję zwykły ON co by silnik a zwłaszcza pompowtryskiwacze z którymi mam problem nie dostały nagle szoku od nadmieru dodatków i STP:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #360 Napisano 20 Lutego 2010 uż maja w sobie jakieś dodatki Takie po ktorych passek mi zawsze wiecej pali . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach