Skocz do zawartości

remiczek13

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O remiczek13

  • Urodziny 14.02.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Remik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żagań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. A jeżeli już mowa o wahaczach to czy przy wymianie dolnego tylnego banana sworzeń wahacza wysuwa się razem z tą wprasowaną tuleją ? Mi wylazło wszystko razem z wkładem. Zamontowałem na próbę wahacz dachsteina ale w komplecie nakrętka była bez kołnierza...wiecie że na przejeździe kolejowym wahacz mi wypadł razem z tą tuleją na felgę ? Nakrętka przeleciała przez zwrotnicę i komplet skręcony oparł się na feldze...taki numer !!!
  2. No i chyba tak zrobię że zaleję normalnym bo vi power czy ultimate czy verva są droższe ze względu na to że prawdopodobnie już maja w sobie jakieś dodatki ( uszlachetniacze). Zaleję zwykły ON co by silnik a zwłaszcza pompowtryskiwacze z którymi mam problem nie dostały nagle szoku od nadmieru dodatków i STP:)
  3. Ja zrobiłem lepszy numer...kupiłem palifko ze źródła niewiadomego pochodzenia i teraz moje pompowtryski chodzą głośno i twardo jak cholera. Silnik i cała buda drży że nie idzie wysiedzieć. Ta ropka to śmierdzi raczej jak benzyna tak jak by było wymieszane poł na pół. Jutro zalewam STP i bak do pełna na jakiejś dobrej stacji i zobaczymy co będzie. Zastanawiam się tylko jakie paliwko lepsze , czy shell vi power czy bp ultimate
  4. Luki... to, że załączasz klimę i zaczyna piszczeć niczego nie dowodzi a już na pewno nie to że dzieje się coś z klimą. Przy załączeniu klimy obciążasz silnik i wtedy piszczy prawda a jak wyłączysz to jest cacy prawda ?? Załącz jeszcze ogrzewanie tylnej szyby i włącz światła a zobaczysz jak dopiero piszczy. Mam identycznie w swoim. Szykuję się właśnie na wymianę napinacza alternatora lub sprzęgiełka (koło pasowe) alternatora-najczęstsza przyczyna popiskiwania zwłaszcza rano na zimnym silniku
  5. Ostatnio to tak go złapało, że bardzo mocno zaświszczało aż światła przygasły na moment. Po ok 2 sek. już tylko świergoliło lekko. Czyli sprzęgiełko jak nic !!!
  6. Daj znać jak będziesz po wymianie bo chyba mam ten sam problem co ty. Rano na zimnym silniku świergoli i to ładnie im większy pobór prądu tym mocniej. Jak się rozgrzeje jest ok. Na mojej rolce napinacza wyczuwam znaczny luz więc też jest do wymiany, ale chyba kupię samą rolkę za 90 zł. A może mi ktoś odpowiedzieć jak w prosty sposób sprawdzić to sprzęgiełko alternatora? Na forum wyczytałem, że w lewo w ogóle nie powinienem go ruszyć-prawda to ?. Ma chodzić tylko w jedną stronę w prawo. Jak zrzuciłem pasek wielorowkowy to kręcę kołem i w lewo i w prawo. Ale w prawo jak zakręcę energicznie i natychmiast przytrzymam to słyszę przez moment jak coś się w środku obraca ale dosyć głośno i z lekkim tarciem ...czyżby sprzęgiełko się kończyło
  7. ok dzięki śliczne....teraz już wiem na czym stoję , pozdro
  8. witam...od 2 dni jestem szczęśliwym posiadaczem paska z 2002 r. Z tego co zauważyłem w aucie i wyczytałem na forum mam navi MCD. Gość dorzucił mi oryginalną płytę Blaupunkta "Europe EX 2008 " Travel pilot EX-V ... twierdzi że navi chodziła na takiej samej bo ma jeszcze jedną (niestety nie wpadłem na pomysł żeby sprawdzić to na miejscu)...moja niestety nie działa. Albo mi się wydaje albo format tej płyty jest zły, bo czytałem coś o płytach DX. Ta blaupunkta po włożeniu chwilę myśli po czym wyskakuje informacja "cd error has occurred" . Proszę was o pomoc, a jeżeli ktoś się orientuje to za ile to pogonić żeby w zamian kupić normalną która będzie działać...pozdro:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności