Skocz do zawartości

Ad3k

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ad3k

  • Urodziny 20.12.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpackie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Postaram się zrobić jakieś zdjęcia - lampy planuje przekładać dopiero w sobotę. Mam jeszcze pytanie. Muszę jakieś specjalne żarówki LED kupić do tych oringów czy to są zwykłe LED postojowe? (w zestawie nie ma żadnych żarówek) np. takie http://allegro.pl/zarowka-postojowka-led-w5w-t10-super-cena-i1566267852.html widzę, że są różne kształty, nie mam pojecia jakie wybrać Ad3k
  2. Tak jak pisałem w poprzednim poście, zamówiłem te: http://allegro.pl/show_item.php?item=1557142200 Teraz czekam z niecierpliwością aż przyjdą. Zamówiłem do nich 4x osram night breaker H7 i mam nadzieje, że będzie duża różnica stare lampy nadają się, co najwyżej, do jazdy w dzień Dzięki za rady, pozdro:)
  3. Aha, czyli Depo lepsze i pod wzgledem jakosci wykonania i pod wzgledem wygladu. A Kolego mozesz jeszcze powiedzieć które lepiej świecą? [edit] zamowilem te: http://allegro.pl/show_item.php?item=1557142200
  4. Witam Jako że w moim paski standardowe lampy ledwo świecą i coraz ciężej mi sie jeździ nocą, zastanawiam się nad ich wymianą. Czytałem ten wątek od początku i z tego co widzę, najbardziej polecane są lampy firmy DEPO. Znalazłem też opinie, że firmy Sonar bywają całkiem niezłe (chociaż była też opinia, że są bardzo badziewne i szybko tracą swoje wlasciwości swietlne). Osobiście podobają mi się bardziej te drugie - sonary. Sonar: http://allegro.pl/lampy-angel-eyes-vw-passat-b5-96-00r-ringi-chrom-i1539025749.html Depo: http://allegro.pl/reflektory-depo-vw-passat-b5-3b-96-00-angel-eyes-i1552439483.html Sonary fajnie (?), że są zespolone z kierunkowskazami. Pozatym w ogole wydają się ładniejsze (patrząc na zdjęcia). Jednakze, bardziej niż na wyglądzie zalezy mi zeby nie zmatiowiały szybko i swieciły jak najlepiej. Druga sprawa, zastanawiam się jak sprawują się te oringi, które robią za postojówki. Czy to jest na jakichś diodach? zdarza się ze się wypalają? - co wtedy, czy można je wymienić? Może lepiej inne - bez tych "angel eyes"? Ani w tym ani w poprzednim samochodzie nigdy nie zmienialem lamp na inne niż oryginalne więc jestem w tym temacie zielony. Co radzicie? Proszę o opinie pozdro Ad3k
  5. Witam Czytam ten temat i widze ze wiekszosc fomurowiczów ma problem podczas małej predkości. Ja mam troche inna sytuacje. Jakis czas temu wymienialem łożysko przedniego prawego koła. Od tamtej pory podczas jazdy przy wyższch predkosciach (120 - 140 km/h) nagle wlacza mi sie bład ABS i zaswiecaja sie kontrolki ABS i ASR. Jesli jezdze wolniej - po miescie - jest wszystko OK. Bylem kilkakrotnie u mechanika który wymieniał mi łozysko i twierdzi ze problem jest w ustawieniu odpowiedniej odległosci czujnika od czegoś tam. Tyle ze tak jak pisalem wyzej - problem wystepuje przy wiekszych predkosciach i nie moge po każdej małej korekcie tej odległości jechać sie przewieźć.. Przez to trwa to już dość długo (jezdze do niego raz na jakis czas) i mimo kilku przestawień odleglosci ciągle to samo. Czy mechanik ma racje, że wystarczy ustawić czujnik na odpowiednią odległość? A może to jest problem z mechanicznym uszkodzeniem czujnika czy kabla? passat 1.9 TDI AJM 1999 115KM
  6. Tak podpinałem. Żadnych ważnych błędów (związanych z silnikiem) nie ma. Logi statyczne i dynamiczne wyszły w miarę dobrze. Były troche odchylenia na pompowtryskach ale wszystko mieściło się w normie dynamiczne Grupy: 003,010 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4775.html Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4776.html Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4777.html Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4779.html Grupy: 008 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4781.html statyczne: Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4600.html Grupy: 007 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4601.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4602.html Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4603.html Grupy: 023 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4604.html Grupy: 018 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4605.html Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4606.html Grupy: 014 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4607.html Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/agrochmal_4608.html logi robione już jakiś czas temu i zamieszczane na forum. Nic podejrzanego nie widać. Może wypowiedzą się fachowcy? Wiem ze dział nie jest odpowiedni do wklejania logów ale moim zdaniem logi są tylko dodatkiem do znalezienia przyczyny. Może ktoś miał już taka sytuacje?
  7. no wlaśnie szukałem ale podobnego przypadku nie spotkałem. Obroty nie spadają mi poniżej obrotów biegu jałowego, ani nie falują wiec link który podałęs niewiele pomożę. Obroty po prostu zbyt szybko spadają do tych 900 obr/min. Umiem jeździć płynnie ale nie będę przytrzymywał gazu w czasie zmiany biegu, obroty powinny na tyle wolno opadać żeby moznabylo spokojnie zmienić bieg bez tego zwolnienia. Silnik nie szarpie, sprzegło staram sie puszczać w miare 'gładko' ale zawsze jest tak ze zanim wrzuce nastepny bieg to obroty sa już 900... Przez to trace predkośc przy zmianach biegu. Samochod prowadzi się dobrze, ale troche obniża to komfort jazdy. Gdybym miał silnik na pompie to zwiększyłbym VAGiem dawkę paliwa biegu jałowego i pewnie by pomogło ale chyba w moim przypadku nie ma takiej możliwości? A.
  8. Witam Mam troche nietypowy problem. Otóż, szczególnie na zimnych silniku, przy zmianie biegów (czy gazowaniu na postoju) bardzo szybko obroty silnika spadają do ~900rpm. Ledwo wcisnę sprzęgło i już obroty spadają do obrótów biegu jałowego Szczególnie przeszkadza to w jeździe po mieście - po każdej zmianie biegu nastepuje denerwujące hamowanie silnikiem przez co jazda nie jest płynna. Co może być problemem? w listopadzie wymienialem rozrząd a wydaje mi się ze wcześniej nie było takich problemów. Może to być problem z rozrządem? Jeśli bedzie trzeba dodam logi.
  9. Przeczytalem od deski do deski i odpowiedzi nie znalazlem wiem tylko, ze nie zaszkodzi mi wlanie stp przeznaczonego do benzyniakó... A wnioski wyciąnalem - wlewał nie będę, kupię drugą buteleczkę (tym razem przeczytam uważnie co biorę z pułki) a tamtą zostawię, może kiedyś komuś odstąpię. Pozdro
  10. Ad3k

    Drżenie wydechu

    Wiadomo, że najlepiej byłoby wymienić wydech na nowy ale proponuje wyregulować (zwiększyć lub delikatnie zmniejszyć) obroty silnika na biegu jałowym (VAGiem). Na 95% wyddech drży tylko przy określonych obrotach. Zwiększenie o minimum powinno znacząco pomóc. Na forum można znaleźć informacje jak to się robi: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3373 i tu http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/passatb5.html
  11. Nic zlego sie nie stanie a dobrego? jest sens to wlewać mimo wszystko? Bo tak wlać tylko żeby się tego pozbyć i nie mieć z tego korzyści dla samochodu to bez sensu..
  12. witam mam trochę nietypowy problem.. przez przypadek kupiłem STP do czyszczenia wtryskiwaczy BENZYNY zamiast diesla dopiero przez wlaniem zauwazylem... Czy bardzo różnią się składem? Czy zaszkodzi jak wleje go do baku? czy moze postarać się wymienić? (co może być trudne) pytanie do ludzi co maja jakieś pojęcie na ten temat pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności