Skocz do zawartości
Sergiej

Słabe światła 3BG H7

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiej firmy żarówki najlepiej zastosować do Paska B5Fl lampy Hella ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadna zarowka nie da takiego efektu jak HID pospolity XENON z Allegro

ale co sie z tym wiaze można miec klopoty na diagnostyce ale to zalezy gdzie w tym, przypadku polskie prawo na każdej stacji diag jest inne wiem to z wlasnej autopsji ...... Jezeli masz soczewce wkładaj hid i na pewno juz nigdy ich nie zdejmiesz.

Tylko nie laszczyc sie na najtansze na Allegro brac z glowa wiadomo ze to wszystko chinczyk.Ale sa dobre i zle jak ze wszystkim .

Ja mam HID juz 3 lata i mialem raz problem na najbardziej luzackiej stacji mi nie puscili pojechalem na taka co wg opini tylko nowe z salonu przechodza przeglądy, poszlo bez problemu jescze mi ustawili swiatelka bo za nisko swiecily :mlask

Decyzja nalezy do ciebie .......w koncu tyle sie tego sprzedaje, wiec ludzie jezdza....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja poprawiłem jakość świateł w swoim pasku poprzez samodzielną regenerację. Koszt ok. 30 zł. A oto efekty:

przed i po.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pochwal się Kolego jak to zrobiłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja poprawiłem jakość świateł w swoim pasku poprzez samodzielną regenerację. Koszt ok. 30 zł. A oto efekty:

 

By efekty porównać musiałbyś robić zdjęcia na manualu z identycznym czasem naświetlania, identyczną przesłoną i balansem bieli na identycznym programie... No i mniej więcej o tej samej godzinie przy tych samych parametrach obiektu fotografowanego... Bo teraz widać, że na górnym foto aparat naświetlił więcej i dał balans bieli na ciepło, a na dole znów zimny balans bieli i krótszy czas (większa przesłona).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już odpowiadam...

 

Do regeneracji potrzebne są:

1. Po jednym arkuszu papieru ściernego wodnego o gradacji: 500, 1000, 1500, 2000, 2500 i 3000 - łącznie ok. 10 zł. (do kupienia w sklepach lakierniczych),

2. Pasta polerska lekkościerna Farecla G3 – ok. 15 zł,

3. Delikatna szmatka - 5 zł.

 

ewentualnie dla leniwych:

- nakładka do wiertarki gąbka lub/i futro polerskie (wszystko do kupienia w markecie budowlanym).

 

Co do metody.... ja to zrobiłem w takiej kolejności:

1. Najpierw wyczyściłem swoje zniszczone lampy z owadów i kurzu, podniosłem klapę silnika i okleiłem taśmą izolacyjną elementy karoserii (błotnik i zderzak) w miejscach znajdujących się obok lamp – tak żeby nie porysować lakieru, można też jakimiś starymi szmatami przykryć silnik, bo polerując lampy przy zastosowaniu wiertarki z futrem polerskim i gąbkę przy większych obrotach będzie chlapało;)),

2. Zacząłem ścieranie zniszczonych lamp od papieru o gradacji 500 cały czas spryskując lampy wodą (trzemy delikatnie i z wyczuciem, spryskujemy najlepiej buteleczką z aplikatorem po płynie do mycia szyb),

3. Po tym zabiegu wycieramy lampę (w tym momencie jest matowa i nie wygląda za dobrze - nie należy się tym martwić;))

4. Czynności z punktu 2 i 3 powtarzamy, aż dochodzimy do papieru o gradacji 3000 (lampa wygląda już wtedy lepiej).

5. Następnie po wytarciu lampy zaczynamy lekko wilgotną szmatką nakładać i docierać lampę pastą G3 (do momentu uzyskania zadowalającego efektu) - można tutaj już pokusić się o nakładkę na wiertarkę - ja zastosowałem tutaj futro polerskie - bo jest ostrzejsze od gąbki)... nieduże obroty na wiertarce tak żeby nie spalić lampy i jazda !!!

6. Ponownie wycieramy lampę... będzie już dużo gładsza i teraz nakładamy na nią mleczko regeneracyjne…ja już to mleczko miałem wcześniej więc nie liczyłem go do kosztów regeneracji ;) później podam Wam nazwę tego preparatu - ogólnie mleczko do polerowania lakieru, powierzchni plastikowych kupione w sklepie lakierniczym.

 

7. Ostatnią czynnością jest polerowanie lampy ww. mleczkiem przy użyciu wiertarki z nakładką, tym razem gąbką polerską (i znowu nieduże obroty z wyczuciem 3-4 minuty).

 

Aha ww. czynności dotyczą polerowania przednich lamp. Tylne przejechałem tylko lekko papierkiem 3000, później futro z pastą i mleczko…też wyszło super;)

 

 

Straciłem pół dnia, ale opłacało się;)

 

Jeszcze kilka słów o moich lampach. Moje lampy to oryginały Hella z 2001 roku… były już bardzo zniszczone tzn. miły wiele mikro uszkodzeń od pyłu i kamyków oraz częściowo zdartą powłokę chroniącą lampy przed promieniami UV…wyglądały tak jakby ktoś najpierw wysmarował je czymś lepkim, a potem dmuchnął w nie drobnym piaskiem…. i stąd te słabe światła, a co za tym idzie strasznie słaba widoczność w nocy i niemal zerowa przy drobnym deszczu. Dużo się naczytałem przed tym zabiegiem, a to że zedrę powłokę, a to że narobię smug, a to że lapy mi zżółkną… po miesiącu od regeneracji nic się nie dzieje. Oczywiście po każdym większym myciu lampy natłuszczam i poleruję (ręcznie) tym mleczkiem.

Poniżej przedstawiam inne zdjęcia dla niedowiarków (na górze macie prawą i lewą lampę przed regeneracją, na dole obje po zabiegu).

 

I oto cała historia… pozdrawiam

przed i po 2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj mi nazwe tego mleczka regenerancyjnego ;)

i biore sie na zakupy i jazda;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zregeneruj jeszcze odbłyśnik i wyczyść soczewkę i wtedy będzie git bo same czyszczenie klosza z zewnątrz to tylko pół sukcesu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podaj mi nazwe tego mleczka regenerancyjnego

i biore sie na zakupy i jazda;p

 

to jest ten preparat..polecam....ja wszystko tym czyszczę nawet plastikowe elementy: grill, listwy boczne, no i oczywiście lampy;)

balsam-mleczko.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

truskaw wielkie dzieki za ten poradnik ;) na pewno sie przyda, jednak lata swoje robia i lampy trzeba spolerowac :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam zamontowane hidy które świecą lepiej niż zwykłe żarówki ale i tak nie jestem zadowolony z efektu ich świecenia.Lampy wypolerowane.Zastanawiam się nad zainstalowaniem zestawu przetwornic helli, denso plus żarówki d2s.Może wtedy zacznie swiecić tak jak trzeba. Czy Ktoś posiada zdjęcie adaptera żarówki h7 na d2s bo nigdzie nie mogę takich dostać.Co o tym wszystkim sądzicie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co o tym wszystkim sądzicie??
Każdy kolejny post o hidach ostrzeżenie. Szukać panowie już tyle o hidach napisane na forum.
Ja bym na twoim miejscu edytował posta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

H7 na D2s to nie ma sensu. czy firmowe, czy nie firmowe, HIDy świecą podobnie. Przyczyną słabego świecenia jest wypalony odblask, zakopcona soczewka i szkło brudne od środka. Osobna kwestia to zasada dziaąłnie soczewki która powoduje, że H7 w soczewce bedzie zawsze świecic gorzej(mniej światła) niż reflektor FF H7. Jak chcecie dobre światła to musi byc nowy odblask, czysta soczewka i szkło i najlepiej hid wpakować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
H7 na D2s to nie ma sensu. czy firmowe, czy nie firmowe, HIDy świecą podobnie. Przyczyną słabego świecenia jest wypalony odblask, zakopcona soczewka i szkło brudne od środka. Osobna kwestia to zasada dziaąłnie soczewki która powoduje, że H7 w soczewce bedzie zawsze świecic gorzej(mniej światła) niż reflektor FF H7. Jak chcecie dobre światła to musi byc nowy odblask, czysta soczewka i szkło i najlepiej hid wpakować

 

mam, tzn miałem nowe oryginalne reflektory HELLA i też szału nie było, taki urok tych lampek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie Hella D2S nie są ostatnie, ale tuningowałem je:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedź.Zacznę od zregenerowania lamp i zobaczę jaki będzie efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję lekturę tego wątku RENOWACJA Kloszy Reflektorów Przednich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam po dłuższej przerwie.

Kupiłem przetwornice HELLA + żarniki OSRAM D2S+odpowiednie podładki dla Passata produkcji mojego kolegi

Zamontowałem - świecą super, ale nie założyłem osłony gumowej na lampe od tyłu, bo mi się nie mięsci - w związku z tym mam pytanie.

Co zrobić z zaślepką gumową?

 

Pozdrawiam

Sergiej

 

Chce wymienić hid'y bo zbyt wiele zakłóceń posiadam...

Szukam pomocy Jakie przetwornice kupic, jakie żarówki i kolega opisał tutaj coś o jakoś przystawkach...

Można pomóc bym wiedział na czym stoję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , kolego truskaw gdzie kupic te paste ze zdjecia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy do passata mozna montowac normalne hidy czy potrzebne sa przystosowane do can-bus??

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności