Skocz do zawartości
Gość baxter007

centralny zamek bez pilota... jak dorobic pilota

Rekomendowane odpowiedzi

Odgrzeję kotleta, ponieważ i ja biję się z myślami który sterownik wybrać. Mam na oku takie zestawy:

1. Sterownik tylko z pilotami. generalnie nie potrzebuję pilota scyzoryka, ale... jeżeli pozycja nr 2 to rzeczywiście ori kluczyki VW to może jednak.

http://allegro.pl/sterownik-vw-polo-golf-bora-passat-t4-t5-inne-i2483923459.html

2. Wspomniany wyżej zestaw z pilotami scyzorykami.

http://allegro.pl/sterownik-zamka-orginalny-scyzoryk-grupy-vw-logo-i2486557259.html

3. I tu jakiś jeszcze jeden zestaw z pilotami scyzorykami tylko za mniejsze pieniądze i mógłbym odebrać osobiście

http://allegro.pl/sterownik-zamka-vw-bora-golf-passat-polo-t4-t5-hit-i2513542647.html

 

Może ktoś spotkał się z tymi zestawami? Ewentualnie może macie jakąś inną propozycję z ori kluczykami-scyzorykami VW za "normalne" pieniądze?

Dodam że pacjent to B5 jak w moim podpisie z ori centralnym z kluczyka oraz szybkami komfort.

 

Z góry dzięki za info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja brałbym 2. Kupowałem u tego sprzedawcy kilka alarmów, sterowników, zabezpieczeń i z żadnym nie było problemów.

Dodatkowym atutem jest możliwość sterowania szybami z pilota. Zazwyczaj tanie sterowniki mają tak, ze jak zamykasz auto a masz podłączony komfort to zamyka Ci szyby i nie możesz tego zatrzymać (chyba, że otworzysz zamki). Aby zostawić auto z uchyloną szybą trzeba zamykać zamki kluczykiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja brałbym 2. Kupowałem u tego sprzedawcy kilka alarmów, sterowników, zabezpieczeń i z żadnym nie było problemów.

Dodatkowym atutem jest możliwość sterowania szybami z pilota. Zazwyczaj tanie sterowniki mają tak, ze jak zamykasz auto a masz podłączony komfort to zamyka Ci szyby i nie możesz tego zatrzymać (chyba, że otworzysz zamki). Aby zostawić auto z uchyloną szybą trzeba zamykać zamki kluczykiem.

 

Dzięki kolego, o taką opinię mi chodziło. Piwko dla ciebie. Niestety tylko słowne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem pierwszy raz na tym forum. Mam pytanie: Mam passata B5 z97r. mam centralny zamek ale bez pilota. Po przekręceniu kluczyka szyby i szyberdach i dzrzwi się zamykają, a w drugą strone gdy przekręce kluczyk to się otwierają więc czy jest mozliwe że w moim aucie był pilot tylko poprostu ktoś go zawieruszył czy poprostu pilota nigdy nie było??? Prosze o odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, nie było po prostu już fabrycznie zdalnego sterowania ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A można to jakoś sprawdzić czy napewno nie było centralki z pilota? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jest to jeden z pierwszych postów na forum vv ( więc proszę o wyrozumiałość) :manga wiec pragnę pozdrowić wszystkich .

Dziś zakupiłem centralkę z pilotem i mam problem z podpięciem jej , może któryś z kolegów mi pomoże gdzie podpiąć się z wszystkimi kablami

img001.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie podpiąć się z wszystkimi kablami
Zdemontuj tapicerkę drzwi kierowcy.

W wiązce idącej od zamka znajdź dwa przewody, do których podłacz :

-przewód czerwono-zielony zamykanie

-czerwono-niebieski otwieranie

Pod osłoną po lewej stronie dywanika kierowcy, znajduje się kilkanaście złączy(kostek), w jednej z nich odnajdź przewody :

-czarny z białym paskiem

-czarny z zielonym

,do których podłącz przewody "kierunkowskaz lewy" i "kierunkowskaz prawy".

 

Przy skrzynce przekaźników znajdziesz przewód czerwony("+"), dołącz do niego przewód zabezpieczony bezpiecznikiem.

Masa ("-"), to przewód brązowy (bez kolorowych pasków !);po lewej stronie szkrz. przekażników znajduje się punkt masy z dołączonym/nymi przewodami(kol. brazowego) . Do odnalezionego, przyłącz przewód oznaczony na schemacie "-".

 

Edit : W dołączanej centralce masz wybór długości impulsu, ustaw na 0.8 s

Jeśli sterownik auta obsługuje funkcję domykania szyb, do przewodu czerwony z zielonym paskiem, dołącz przewód oznaczony "komfort"

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie kolego już gotowe i wszystko działa :marecek . Może nie do końca działa :rumieniec jak włączę funkcje domykania szyb to domyka przy zamykaniu , ale jak otworze to otwiera szyby myślę ze mało dopracowane to jest

Edytowane przez scorpionpl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może nie do końca działa jak włączę funkcje domykania szyb to domyka przy zamykaniu , ale jak otworze to otwiera szyby myślę ze mało dopracowane to jest
W dołączanej centralce masz wybór długości impulsu, ustaw na 0.8 s . Do czerwono-zielonego przewodu podłącz przewód oznaczony " komfort"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

---------- Dodano o 21:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:47 ----------

 

Ups :sese ja komfort podpiąłem do masy , mam podpiąć komfort i zamykanie do przewodu czerwono - zielonego . Czyli jutro od nowa dzięki wielkie za pomoc i objaśnienie schemaciku :manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, przewód oznaczony "komfort" ma być, jako jedyny, podłączony do czerwono-zielonego.

Przestaw czas impulsu w centralce na 0.8 s .

 

ja komfort podpiąłem do masy
Po jaki czort ? Przewody niepodłączone(luźne) izolujemy, nie wpinając w inst. elektr. auta. Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok zasugerowałem się przewodem nr 4 " zamykanie " sorki :aniolek

 

Podpięte już działa super dziękuje za cierpliwość :manga

Edytowane przez scorpionpl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Passat B5 z 96 roku. Centralny zamek jest i działa :) co w tak wiekowym samochodzie (za rok będzie pełnoletni) jest już sukcesem. Chciałbym drzwi otwierać i zamykać (co logiczne) z pilota.

 

Czy jak kupię oto taki zestaw (idę po totalnej taniości ale cóż kryzys jest ...): to wystaczy?

 

http://allegro.pl/sterownik-zamka-bx10-20-30-40-50-60-70-i3211389139.html

 

nie ma dla mnie znaczenia jak będzie wyglądał pilot, ważne żeby działał a domykanie szyb czy otwieranie bagażnika (u mnie to chyba nie możliwe bo mechaniczne jest) to byłby chyba nadmiar luksusu (no chyba że da się w miarę prosto)

 

Chciałbym tylko aby otwierał i zamykał wszystkie drzwi (czyli robił to co ja robię z kluczyka). Czy posiadając zatem taki zestawik poradzę sobie z montażem

 

i tu uwaga .......

 

 

rozbierając tylko jedne drzwi np te od kierowcy no i oczywiście te wszystkie "schowki" pod i obok kierownicy. Czy kable jakie są w tym zestawie wystarczą i nie będę musiał coś dodatkowo sztukować ciągnąć po całym samochodzie przy okazji rozpruwając wszystkie drzwi itp

 

 

Jak ktoś zechce odpowiedzieć w miarę prostym językiem z góry dziękuję.

 

 

 

 

 

 

 

 

... proszę ...

 

 

 

 

.... jeszcze raz proszę ...

Edytowane przez WojtekD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... to buy or not to buy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

Czytam i czytam to forum, wiem ze najlepsza opcja bylo by wybranie alarmu seo dolphin lub amt zamstera jednak oba nie produkuja alarmu z pilotem scyzorykiem, natomiat uwazam to za fajny bajer :) , mimo iż wielokrotnie widzialem negatywne komentarze na chinszczyzne z allegro, mam zamiar kupic wlasnie taki typ alarmu ze scyzorykiem, mogłby ktos mi polecic najlepsza kompatybilna opcje z naszymi passatami B5 ( 97r ) oryginalnie byl kluczyk z pilotem ale nie dziala , bo ciagle mu sie dioda pali... , reasumująć potrzebuje sterownik alarmu ze scyzorykiem i prosił bym o jakis godny polecenia... p.s jak wyglada opjca immo ? czy w tych kluczykach scyzorykach jest miejsce na pastylke immo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zam-ster.jpg

Witam przeczytałem dokładnie temat, ludzie na forum polecają polską produkcję zam-stera wiec zakupiłem taki :) wspierając naszą produkcje (AMT ZAMSTER PLUS (V051)) Zakupiłem ostanio Passata b5 1,9 tdi 90km rok 99 ponieważ moduł komfortu był zalany wymieniłem go ( 1J0959799R) teraz mając odsłonięte kabelki chciałby zamontować tą centralkę. Czy mógłby ktoś opisać do jakich dokładnie kolorów kabli mam podłączyć przewody żeby było domykanie szyb oraz otwieranie bagażnika

Pozdrawiam Marcin

ps czy oprócz zastosowania bezpieczników muszę w układ wlutować diody ??

pozsiadam również ze starego alarmu działającą syrenkę czy mogła by powiadamiać o zamykaniu samochodu lub o niedomkniętych szybach ??

Edytowane przez kanos1
ktokolwiek proszę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta:

Witajcie, opisze mój problem z centralnym zamkiem następująco:

Po zakupie auta Passata B5 wersja bez pilota, przekręcenie kluczyka w drzwiach kierowcy powodowało tylko zamknięcie/otwarcie jedynie drzwi kierowcy, natomiast przekręcenie w drzwiach pasażera zamykało wszystkie drzwi łącznie z drzwiami kierowcy. Postanowiłem iż zakupie pilota z centralką, więc zakupiłem sprzęt firmy AMT Zamster plus, według schematu sterowania masą podłączyłem z centralki normalne zasilanie +12 i mase, do sterowania otwieranie zamykanie podłączyłem się wiązką biegnącą do siłownika pod czerwono zielony kabel i czerwono niebieski, oraz 2x masa z centralki (fiolet) po złożeniu całości i zaprogramowaniu pilota wszystko działa lecz drzwi pasażera ani się nie zamykają ani nie otwierają natomiast pozostałe 3 i bagażnik tak, lecz gdy zrobić to kluczykiem w drzwiach pasażera zamyka i otwiera wszystkie. Spróbowałem przeciągnąć wiązkę kabli ze sterownika dołączyć do niego jeszcze prawe drzwi w identycznym połączeniu ale nic to nie dało. Panowie w czym może być problem? Spotkał się ktoś może z takim czymś?

 

Stoje teraz w znaku zapytania... :P wnętrze porozbierane i nie wiem jak dalej to ruszyć, wiem że prawdopodobnie mikrostyki w obu drzwiach są uszkodzone bo nie działa oświetlenie wnętrza po otwarciu i brzęczyk przy włączonych światłach, ale czy one mogą mieć coś do tego? skoro w lewych jest uszkodzony ale zamykanie otwieranie pilotem działa?

Może dobrać się bezpośrednio do siłownika w prawych drzwiach? ale znów z kluczyka w tych drzwiach on działa i pozostałe wszystkie...

Jak ktoś miał coś podobnego bardzo bym prosił o jakieś wskazówki.

Edytowane przez Gostas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Masz uszkodzony zamek centralny w drzwiach , jest to do naprawienia , trzeba wyjąć zamek centralny i poprawić zimne luty , które tworzą się po jakims czasie. Wv w tych latach stosował lut eko bezołowiowy , który jest stosunkowo kruchy, także wystarczy tylko wszystko poprawić lut+ topnik i powinno działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności