Skocz do zawartości

WojtekD.

  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O WojtekD.

  • Urodziny 12.06.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Przerabiałem już wszystko z przepustnica w tym modelu aczkolwiek mam samochód z 1996 roku i powiem Ci, że w pewnym momencie czyszczenie nic już nie daj - warto kupić drugą. Falowanie może być także związane z wadliwie działającym przepływomierzem - ten tez warto wymienić ... najtańsze można już kupić za 150-200 PLN W tym modelu chyba z tego co wiem nie ma silnika krokowego ...
  2. Witam Kupiłem nowy przepływomierz i....... szarpanie całkowicie ustało - to tyle w temacie Może dla niektórych to będzie rozwiązanie problemu. Pozdrawiam.
  3. Witam Pojeździłem - posprawdzałem i .... szarpie dalej - nic się nie zmieniło. Tracę powolutku cierpliwość do mojego samochodziku. Zwłaszcza, że potrafi się czasami przydusić przy wyprzedzaniu albo przy zjeździe ze skrzyżowania kiedy to trzeba bardzo szybko się poruszać. Czy możliwe jest żeby np. padła przepustnica albo przepływomierz i komputer tego nie wykrył ??? tzn nie pokazał żadnych błędów ??? Proszę o jakieś podpowiedzi - - - - - aktualizacja - - - - -
  4. Witam Tak właśnie zrobiłem - wyczyściłem ta kanaliki od spodu, bo nie udało mi się tej blachy ściągnąć. Żadnym sposobem ów plastykowy element nie chciał szyby puścić - taki uparty byłe, że hej. Podgiąłem blachę i wysmarowałem uszczelniaczem dekarskim poskręcałem i mam nadzieję, że będzie trzymał
  5. ostatecznie tak właśnie zrobię jednak chciałbym także te kanaliki odpływowe wyczyścić .... Próbowałem właśnie wypchnąć tę tulejkę ... za cholerę nie idzie i chyba jak mocniej popchnę ją to szyba pęknie !!! Ktoś może ma jakiś patent na wyjęcie tej tulejki i szyby prawych tylnich drzwi
  6. Tylnie prawe drzwi, mechanizm korbowy szyby - nie elektryczne Jak zdjąć tę blachę aby nie stłuc szyby. Odkręciłem wszystkie możliwe śruby a w tej wnęce pod zaślepką gumową nie ma żadnej śruby trzymającej samą szybę (szyba w pozycji opuszczonej, ale także w każdej innej możliwej). Też mi zalewa i chciałem tę blachę uszczelnić i kanaliki przeczyścić. Odkręcałem także te trzy śruby trzymające sam mechanizm korbowy - nic to nie dało oraz ta wnęka ......... UZUPEŁNIAM ......... Znalazłem na Naszym forum, że należny wcisnąć tę plastikowa tulejkę we wnęce co ją widać za linką i będzie można wyjąć szybę oraz zdemontować tą blachę. Mam nadzieję że mi się to uda bez zniszczeń.
  7. Witam Najpierw ad vocem: szyba u pasażera jakiś miesiąc temu zaczęła mi wariować a potem bardzo ciężko chodziła ... na koniec całkowicie padła - okazało się, że linki prowadzące cały mechanizm po prostu się przetarły i zaczęły pękać blokując mechanizm a potem go całkowicie blokując. Kupiłem cały mechanizm (linki z prowadnicami) za około 50 PLN i teraz działa. ....... a teraz dalej ... bo jest jeszcze szyba od kierowcy Mam dokładnie to samo co kolega. "ostroch" od strony kierowcy. Moduł komfortu dziś sprawdziłem - suchutko jak na pustyni, żadnych białych ani zielonych wykwitów, przewody czyściutkie (jak na 20 lat) nie widać nigdzie pęknięć izolacji ani tego typu problemów. Bezpieczniki sprawdzone. rozebrałem i na wszelki wypadek przeczyściłem styki w samym mechanizmie otwierania choć nie były w żaden sposób brudne zniszczone czy zaśniedziałe. Moduł wygląda jak nowy nawet odrobiny wilgoci nie widać. a szyba wariuje
  8. Regulator w końcu doszedł do mnie ale pojawiły się wątpliwości ... W kilku miejscach pytałem mechaników, którzy odradzają wymianę skoro nie ma pewności, że to ten regulator padł to nie ma po co wymieniać. Tylko jak się pytałem jak sprawdzić w stu procentach, że padł to kazali zrobić test wtrysków ???? Pytanie zatem - czy można to jakoś domowym sposobem sprawdzić, że to na pewno ten regulator (czujnik padł) ??
  9. Odpinałem akumulator dosłownie kilka dni temu jak kierownice ściągałem - co by poducha nie złapała błędów. Na razie nie szarpie ale za krótkie dystanse robiłem (10 - 15 km) żeby tak naprawdę sprawdzić. Zobaczymy co się zmieni
  10. Jako ciekawostka .... Taką śruba zamontowaną mam kierownicę .... ale działa Choć nie powiem zaskoczyłem się po zbieraniu opisów z naszego forum klucze, które przygotowałem musiałem zmienić ... Kierownica jak widać była wymieniana / ściągana bowiem nawet znaczniki były co widać na trzecim obrazku. Pytanie ciekawe po co ??? Poprzedni właściciel nic na temat wymiany kierownicy nie wiedział. PS Zdejmowałem aby wymienić włącznik zespolony kierunkowskazów i wycieraczek.
  11. Choć wcześniej wyskakiwały też takie ale te raczej nie odpowiadają za silnik Choć do końca też nie wiem co te błędy oznaczają ...
  12. Wyskoczył mi błąd sondy lambda, który jeden z kolegów z forum ...... zgodnie Z opisem z ross tech ten twój konkretny błąd na sondzie oznacza: Activated Charcoal Filter Solenoid Valve 1 (N80) leaking/sticking Injector faulty (not closing completely) Fuel Pressure Regulator faulty czyli: -czujnik N80 filtra węglowego przecieka -wtryski benz. uszkodzone (nie zamyka się któryś do końca) - Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony Zatem biorę się za sprawdzanie kolejnych elementów najpierw regulator - bo jest najtańszy ... na koniec wtryski bo najdroższe. Komputer żadnych innych błędów nie pokazuje.
  13. Wielkie dzięki za informację Obroty silnika wariują i czasami aż gaśnie (zwłaszcza na wolnych obrotach) i już walczę z nim od dłuższego czasu. Skoro nie przepływka i przepustnica ani czujnik temperatury to może to będzie to. Jak nie to jeszcze sonda lambda zostanie a na koniec wtryski ale tego mam nadzieję uda mi się uniknąć bo to wielgaśne koszta, mam nadzieję, że po wymianie tego regulatora będzie już dobrze. Jeszcze raz dziękuje za odpowiedź.
  14. Witam Czy wymieniał może ktoś regulator ciśnienia paliwa w silniku 1,6 AHL (mój to akurat z 96 roku), albo w jakimś podobnym silniku benzynowym .... jakby co to nie mam instalacji gazowej. Czy trzeba odpinać akumulator ?? Wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa ??? Czy nie zacznie walić paliwem ??? Jest jakaś specjalna procedura wyjmowania/ zakładania/ adoptowania ??? Czy wystarczy po prostu na wyłączonym silniku odpiąć wężyki, wyjąć tą zawleczkę podtrzymującą ów czujnik, wyjąć go i włożyć nowy. Nie chciałbym coś zwalić a wymiana wydaje się dosyć łatwa zwłaszcza, że dostęp jest dosyć dobry. aa i rozumiem, że to jest ten zaznaczony na zdjęciu ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności