Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

no ale trzeba to zrobić myśląc o 11mm i 230tkach stage II

 

Czyli rozumiem, że celujesz pod 200hp ? :P

 

No kolor fajny przyznaję rację :D he

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli rozumiem, że celujesz pod 200hp ?

Jak dobrze pójdzie to będę miał w ofercie oprócz wtrysków również przerabianie pomp z 10mm na 11mm dlatego będę chciał zrobić swoje auto jako "zareklamowanie" pomp i wtrysków;)

A w ile celuje to jeszcze nie wiem bo nie wiem na ile brd pozwoli, a taką zapewne zamontuje jak z pompami wypali:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

przyglądam się tej rozmowie którą prowadzicie że szybkim i prostym sposobem jest wymiana przy 90ahu wtrysków na 216-tki i to już daje dobry wynik zwiększenia mocy,będę musiał o tym pomyśleć.

czy ma ktoś namiar na tego gościa bosh smietana z kobióra?

wielkie dzieki:kwiatek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
namiar na tego gościa bosh smietana z kobióra

 

Ludwik Śmietana

ul. Kobiórska 77

43-210 Kobiór

tel/fax. 32 218 86 16

[email protected]

 

Facet robił mi pompę. Jest mistrzem w swoim fachu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robi też końcówki wtrysków czy tylko pompy????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robi też końcówki wtrysków czy tylko pompy?

 

Pewnie tak, ale nie jestem pewien.

Masz do nich maila to zapytaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne wielkie dzieki.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak rozmawialiśmy tutaj o różnych pomysłach na zrobienie z passka 90 i 110km diabła i o celowaniu w 180-200km i przyszedł czas na działanie... i na oglądanie kolejnych zdziwionych twarzy, że stara Passacina jedzie lepiej niż ich nowe "mocniejsze" autko:)))

Na składziku do zamontowania czeka już świeżutka pompka 11mm i turbo od brd;) a całość będzie współpracować z Bosio 230 stage II "made by me" ;))

95351cb93a965787med.jpg

e1959d9de1e07d36med.jpg

86a0d52b88d63f26med.jpg

 

Mam nadzieję, że we wrześniu będę mógł się pochwalić wykresem po korekcie bo póki co trzeba silnik rozkręcić, wyremontować i przygotować na fajerwerki :P

 

PS jak ktoś potrzebuje turbinkę BRD to zapraszam bo kupiłem dwie;) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=83431

Edytowane przez olek_wroc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
również przerabianie pomp z 10mm na 11mm

dobra ile taka przyjemność?

co jest zmieniane? głowica + tarcza falowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobra ile taka przyjemność?

co jest zmieniane? głowica + tarcza falowa?

 

jeszcze nie wiem ile taka przyjemność bo nie wiem ile będzie mnie kosztowało przerobienie 1szt. W każdym bądź razie cena będzie zapewne atrakcyjna;)

Co do zmian w pompie to tak jak napisałeś + jeszcze kilka drobiazgów;)

Jak wszystko wypali to na pewno dam info na forum:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czekamy na efekty z niecierpliwością,daj czadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie-przeczytałem cały wątek i mam pytanko:

Czy jest sens zrobic Fmic'a,wtryski 216 + program bez wsadzania innej suszarki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wkładać 216tki + fmic+ mod ma sens ale jak chcesz już tyle w auto włożyć to lepiej wrzucić też awx'a bo bez tego na seryjnej turbince będzie za mało powietrza, a wydajność paliwowa będzie miała spory zapas.

Można też ustawić mordercze doładowanie na ori turbinie ale szybko się rozleci.

Z drugiej strony samym programem zrobisz porównywalnie tyle co po wymianie samych 216tek bez zmiany softu (+15-25km).

Na Twoim miejscu pokusiłbym się o założenie większej turbiny jeżeli chciałbyś ponad 135-140km. A jak nie to tylko 216tki + program i będziesz zadowolony. Fmic'a do 145km nie ma aż tak wielkiej potrzeby zakładać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
. tylko 216tki + program i będziesz zadowolony

i chyba tak zrobie,tylko musze przeanalizowac budżet,a kiedys jak bedzie "lużna"kasa to sie założy wiekszą turbine i fmic-a+korekta softu.

dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i chyba tak zrobie,tylko musze przeanalizowac budżet,a kiedys jak bedzie "lużna"kasa to sie założy wiekszą turbine i fmic-a+korekta softu.

 

No i dobre podejście. Tak na początek to na 216tkach + soft wychodzi ok 130-135km... a za jakiś czas wkładaj awx'a i fmic'a i będzie ok 150-160km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dziewczyny, może któraś z Was robiła Pomiar temperatury w te słoneczne dni ??

Bardzo jestem Ciekawe jak to u Was wyszło....

:)

 

mowa o FMIC'ach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wpadnij do mnie to sprawdzimy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robi też końcówki wtrysków czy tylko pompy????

Robi na 100% bo u niego przekladalem nowe koncowki do korpusow z AGRa, ktore im dalem. Powiedz tylko, zeby ustawili wyzsze cisnienia 220/300

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedz tylko, zeby ustawili wyzsze cisnienia 220/300

koniecznie 220/300 to będziesz bardziej ekologiczny:P

 

A poważnie to akurat to czy 190 czy 220 ma małe znaczenie... rożnica jest taka, że jak ustawisz 220/300bar to będziesz musiał kąt wtrysku korygować;)

 

PS zaraz pewnie wywołam burzę postów od osób dla których 220/300 wygląda lepiej graficznie niż 190;P jak kiedyś maluch z napisem "riger tuning" i bez:D ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaznacz tekst, który chcesz zacytować i naciśnij ten przycisk. Cytat zostanie umieszczony w oknie szybkiej odpowiedzi.

To nie o to chodzi. Po prostu z 220 mniej podkapca czyli teoretycznie mozna podlac wiecej paliwa przy tym samym dmuchnieciu turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności