emate Zgłoś #61 Napisano 2 Lutego 2010 za wiadomości i umiejętności związany z programowaniem nowych fleszy żądają 1200 zł tak mi powiedzieli no niestety wiedza kosztuje, jednak muszę się z tobą zgodzić...Już czuję jaka się wojna wydarzy zaraz jak to napiszę... Nie wiem ile kosztuje virus za granicą,dlatego nie mam porównania cen naszych z zachodnimi. Domyślam sie że same kostki nie są tak drogie jak może być droga hamownia przez pobór prądu który zużywa podczas tuningu. Jednak w Polsce jest kilka firm, zliczymy je na palcach dwóch rąk, które się liczą w całym tym światku i to one ustalaja ceny. Ok cena jest jaka jest, nie będę polemizował, wiedza kosztuje, a w dodatku wielu z was tunerów dzieli sie z nami naprawdę cenna wiedzą na rozlicznych forach. Najbardziej zastanawia mnie jedna sprawa....ile osób wśród tych, którzy juz zrobili chipa dostali za to faktury...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #62 Napisano 2 Lutego 2010 a jak możesz to zrób logi i wklej na forum Otoz to. Albo trafilo sie cos dobrego albo program napisal rzeznik i samochod moze i ladnie sie zbiera, ale co tam siedzi w sterowniku to kaszana Wiedza kosztuje i nikt za darmo nie bedzie robil chipow I myslicie, ze znane firmy nie maja przez to klientow bo wolaja 1200zl i wiecej? Na pewnie nie narzekaja wrecz musza sie opedzac od niektorych nadgorliwych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #63 Napisano 2 Lutego 2010 Witam wszystkich pisałem już że muszę kupić wtryski , mam AHH 90 KM szfankuje mi wtrysk sterujący-cewka robi gdzieś zwarcie , mam na oku wtryski z audi 90 KM i seata 110KM . Mam pytanie które z nich mogę założyć nie ruszając czipa ani softu czyli nie ingerując w oprogramowanie - nie chcę go tuningować by zwiększyć mu moc .Chodzi mi tylko o doradę czy po wymianie tych wtrysków na te które zaznaczyłem wyżej nie rozprogramuje się komputer w moim pasku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #64 Napisano 2 Lutego 2010 jak chcesz parek KM więcej... to od 110KM, ale ja bym je sprawdził przed zakupem w jakimś serwisie od pomp paliwowych Jeżeli chodzi o komputer - nic Ci się nie przeprogramuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #65 Napisano 3 Lutego 2010 (edytowane) Legenda glosi, ze w AHH siedzi pompa 11 Az sie prosi o chip i wymiane turbo. Ale 11tki byly chyba tylko w automatach ahh i alh. To sa Gieraltowice kolo Gliwic? Jesli tak to w Kobiorze masz Boscha Smietana. Przekladalem u nich koncowki wtryskow, maja sprzet do regulacji i sprawdzenia cisnien. Edytowane 3 Lutego 2010 przez Bradley Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #66 Napisano 3 Lutego 2010 to nie legenda w AHH siedzi 11tka! wystarczy zamontować większe wtryski i zrobić program turbo takie same jak AFN więc na początek wynik powinien być dobry! Jak kolega nie chce robić power'a z tdika to możemy się zamienić pompami paliwowymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #67 Napisano 3 Lutego 2010 A to blizniaczy silnik jak ALH... Tez wykastrowany ale z VNT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #68 Napisano 3 Lutego 2010 no wykastrowany konkretnie, przy czym wtryski ma mniejsze niż AHU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #69 Napisano 15 Lutego 2010 witam wszystkich znalazłem nowe wtryski ze 110 , ale mają ciśnienie 220bar,a nie 190bar,czy mogę je bez problemu założyć, żeby nie cza było niczego zmieniać.Dzięki za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #70 Napisano 15 Lutego 2010 Wkladasz jedziesz, sprawdzasz kat wtrysku na vagu. U mnie sie troche opoznil jak zalozylem jeszcze wieksze szpryce z 220/300. Kwestia malej regulacji i nie ma klopotow z odpalaniem w zimie. Jak zalozysz te wtryskiwacze to poczujesz ogromna roznice, tym bardziej na pompie z AHH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muzzy Zgłoś #71 Napisano 21 Lutego 2010 W tych sprawach jestem kompletnym laikiem, więc stąd moje pytanie. Mój silnik to AHU 90KM. Zastanawiałem się nad wymianą komputera na wersję 105 lub 110 konną. Jest sens takich przekładek czy może założyć chip np. taki: http://moto.allegro.pl/item920131556_audi_seat_skoda_vw_ford_tdi_chip_box_30km_mocy.html Miał ktoś z takowym do czynienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #72 Napisano 21 Lutego 2010 muzzy wymiana komputera może się odbić tylko na gorsze - nie będzie pasował po prostu, immo też nie, więc samochód nawet nie odpali. Chip z allegro ? Nawet nie pokazuj tego tutaj, była masa tematów na temat chipów z allegro. Badziew badziew i jeszcze raz badziew narażający silniki na problemy. Jak już to wydaj ten 1000zł na porządny chip, albo kup same wtryski 216-tki. Najlepiej połącz te dwie rzeczy (wtryski + chip) - i będziesz miał bezpiecznie, i mocno pod maską :-) Tyle, że to nie koszuje te 235zł, a 10x tyle Ale uwierz - nie warto oszczędzać na tuningu auta ! Zwłaszcza jeżeli ma ono jeszcze trochę pojeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #73 Napisano 21 Lutego 2010 (edytowane) muzzy wymiana komputera może się odbić tylko na gorsze - nie będzie pasował po prostu, immo też nie, więc samochód nawet nie odpali. Odpalić odpali wystarczy immo przeprogramować Co do kompa, to trzeba by było znaleźć schemat PINów w ECU hmmm Ciekawe jakby Turbo zachowywało się po takim zabiegu, z racji innego sterowania pewnie by gadało, tylko Ciekawe jak Co do gotowców, z serwisów aukcyjnych, których ceny są równoważne zbiornikowi paliwa z passka, zdania raczej negatywne Co możesz zrobić, załadować wtryski jak pisał Daron, ale to też nie na dłuższą metę a z druciarstwa to możesz jeszcze sobie podmienić Map Sensor z końcówką "C" małe oszukano kompa i załadować boxa za złotówkę "made home" ale o tym więcej u chłopaków z forum golfa Edytowane 21 Lutego 2010 przez jarucki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #74 Napisano 21 Lutego 2010 ale o tym więcej u chłopaków z forum golfa poplułem monitor:rotfl: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #75 Napisano 22 Lutego 2010 Map Sensor z końcówką "C" małe oszukano kompa ale jak powiedział Rogalotti to zabójstwo dla turbiny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #76 Napisano 22 Lutego 2010 ale jak powiedział Rogalotti to zabójstwo dla turbiny... a no tak powiedział ja tam tylko piszę że w zestawie opornikowym można załadować jeszcze coś takiego, jak ktoś odważny to może dokonać testów ale jak coś, co złego to nie ja poplułem monitor yhyy ale to nie było złośliwe, tam naprawdę jest taki post Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #77 Napisano 3 Marca 2010 witam wszystkich , mam pytanko chodzi o wymianę wtrysków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #78 Napisano 3 Marca 2010 witam wszystkich , mam pytanko chodzi o wymianę wtryskó no i... ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #79 Napisano 3 Marca 2010 założyłem wtryski nowe ze 110 do silnika 90 . Silnik pali na dotyk tylko zużycie paliwa okropnie wzrosło , komputer pokazuje średnie 5.5l/100,a z wyliczeń wychodzi 8-8.5l/100.Nie wiem czy muszę coś przestawić na pompie czy na komputerze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #80 Napisano 3 Marca 2010 coś to dużo za dużo korekta by się przydała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach