Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ponawiam moje pierwsze pytanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 110tkach nie były montowane pompy 11mm.

Pompa 11mm ma końcówkę "J", a normalna 10mm (jak np. u mnie) ma "M".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w jakich modelach była montowana pompa 11mm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

90HP -> AHH ALH (automat tylko chyba?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daron a chip tez robiłeś u siebie ?? i ty u sienie pompe zmieniałeś ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie robił, jedyne co ma zmienione to wtryski, założony fmic i przekombinowane ciśnienie turbo. I dla walorów słuchowych założony stożek. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie ile ma kucy teraz ??

 

ja tez coś muszę podnieść moc ale własnie nie wiem czy zrobić pier chip a pózniej np. wtryski FMIC i turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz za bardzo środków, to tylko program.

 

Jak masz trochę, to pierw wtryski, fmic turbo, dopiero potem strojenie wszystkiego programem. Ale zapytaj kogoś bardziej w temacie, bo ja dopiero analizuję wszystko.

 

Ale planuję zmontować pierw FMIC u siebie, dopiero potem wtryski, na koniec kolektor i turbo od AWX'a. :P

 

pytanie ile ma kucy teraz ??

 

Nie wiedzą tego najstarsi Indianie. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no z tymi środkami jest rożnie właśnie może pierw zrobię chipa a później FMIC wtryski i turbo. Ale to co słyszałem ze lepsza jest pompa 11,a jak mogę sprawdzić jaką mam pompę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej i najrozsądniej dogadać się z osobą u której będzie robiony program do auta!

w przypadku AHU pompa da wielki + ale należałoby zmienić turbo na VNT, albo pomyśleć o czymś większym z WG :)

jak sprawdzić czy się ma pompę 11tkę... spisać numer z pompy (reszta info jest na forum)! ale w twoim przypadku na pewno masz 10tkę, no chyba że masz motor AHH a nie AHU!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no z tymi środkami jest rożnie właśnie może pierw zrobię chipa a później FMIC wtryski i turbo.

Albo pojechać na program już z większymi wtryskami tj. 216tki;) można więcej wtedy programem wydusić, a później jak będą pieniądze dodać turbo i fmic'a:)

PS może w końcu we Wrocku przybędzie trochę zmodzonych B5 :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maciek, zakładaj na początek wtryski 216, a jeżeli myślisz o pompie 11mm to zakładaj 230tki. Później do tego daj turbo większe, kolektor od awx i na koniec program zapodaj (tylko jak będziesz miał pompe 11 i wtryski 216/230 to program dosyć szybko rób, żeby nic sie nie wysrało po kilku pałowaniach auta - kopcił będzie jak lokomotywa, no i po prostu za mało powietrza będzie miał w stosunku do dawki paliwa).

 

Ja aktualnie coś tam niby robie w swoim tzn :

- wywalony katalizator

- przeczyszczony caluteńki dolot, zaslepiony egr

- stożek (fajnie turbo słychać, ale kultura pracy silnika ulega zmianie - chodzi dużo bardziej basowo, głębiej - ogólnie utrata na komforcie)

- wtryski 216tki + dawka na 2.0mg (więcej i silnik już nie równo pracuje)

- cisnienie doładowania (początkowo - jak na filmiku na YT - 1bar), aktualnie over boost do 1.4 a później 1.25 i spada do 1.15 przy 4tyś obr.

- no i ostatnio zamontowany FMIC od Audi A5 (jak na razie za zimno, żeby coś o nim powiedzieć, bo temperatura w dolocie jest wyższa o jakieś 5-10 stopni od tempratury na zewnątrz, poczekamy do lata to się zobaczy co potrafi)

 

Koni i NM nie wiem ile ma teraz, ale jakoś to się toczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ty coś u siebie robiłeś ??

 

no bede musiał przemyśleć jak i co zrobić czy zostać przy popie 10 czy założyć 11 a przykładowo ile chodzą wtryski 216

 

a coś daje zaślepienie zaworu erg

Edytowane przez maciek.wroc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

By cowboy- vw-golf:

 

OPCJA NR 1

kompletny zestaw naprawczy 4 wtrysków - oznaczenia BOSCH: 2437010060 - 220 bar - VW Transporter AHY - 151KM - 925 PLN

 

 

jest możliwość wystawienia faktury VAT na końcówki BOSCH

 

kupujemy to co zaznaczone w czerownym kółku:

1. rozpylacz (końcówka z iglicą)

2. przekładka

3. trzpień regulujący

 

jest kompletny zestaw do naprawy wtrysku przewidziany przez BOSCH-a, zostaje praktycznie tylko stary korpus (kawał metalowej rurki) i sprężyny, które wg BOSCHa się nie zużywają na tyle by je zmieniać...

spadek cisnienia nie wynika z osłabienia spręzyn tylko z głównie wybicia się iglicy we wtrysku i trochę z wyrobienia przekładki i trzpienia ..

czyli można powiedzieć że po wymianie tych kompletów naprawczych otrzymujemy praktycznie nowe wtryski

 

OPCJA NR 2

naprawa przesłanych do mnie wtrysków, czyli wsadzenie końcówek i regulacja na dowolne cisnienia (zwykle robi się 220/300 ale moze być też 190/300) - 1150 PLN

 

OPCJA NR 3

jak wyżej, tylko odbieram stare wtryski pod warunkiem że sa OK z pracującego auta - 1200 PLN - płacisz 1400, a po wymianie odsyłasz stare wtryski a ja zwracam 200 PLN

 

 

OPCJA NR 4

kompletne wtryski do założenia na aucie - 1400 PLN

 

Do wtrysków dodaję podkładki miedziane, wysyłka zawsze wliczona w cenę !

 

UWAGA: wtryski maja wyregulowane OBYDWA ciśnienia !!

 

są 2 sprężyny i każda odpowiada za jedno cisnienie otwarcia wtrysku, podkładając odpowiednie podkładki dobierane mikrometrem w odpowiednich miejscach i uzywając przekładki i kołeczka regulacyjnego doświadczony pompiarz jest w stanie ustawić obydwa cisnienia otwarcia z dokładnościa do 1-2 Bar !!

 

 

Dużo osób go poleca, więc najlepiej walić do niego. Ewentualnie kolega od nas z forum olek_wroc, na końcówkach bosio;

 

PRZEDMIOTEM OGŁOSZENIA SĄ HYBRYDOWE WTRYSKI Z KOŃCÓWKAMI BOSIO 216-TKI.

 

JEST KLIKA MOŻLIWOŚCI ZAKUPU, CZYLI:

 

- CAŁE WTRYSKI NA GOTOWE DO MONTAŻU ZA 960ZŁ!!!

 

- KOŃCÓWKI WTRYSKÓW BOSIO 216 520ZŁ KPL (4SZT)

 

- WYMIANA KOŃCÓWEK NA PRZESŁANYCH DO MNIE WTRYSKACH 770zł!!

 

EGR:

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10967&highlight=egr

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8886

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40535

 

Na następny raz, użyj magicznej opcji szukaj. :marecek :P

Edytowane przez Koucz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to ja sie do ciebie odezwę po wtryski 216 oczywiście w atrakcyjnej cenie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko zapraszam:) Cena będzie atrakcyjna;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy nie ma różnic między końcówkami wtrysków Bosio a Bosch? Bo różne opinie słyszałem na temat Bosio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są - cena oraz trudniejsze wyregulowanie ciśnień (niby dla wprawnego pompiarza to nie problem).

 

BTW - wystarczy porównać ilość stron na forum Golfa pomiędzy końcówkami Boscha a Bosio :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko czy nie ma różnic między końcówkami wtrysków Bosio a Bosch?

Jasne, że są różnice:) Takie, że bosio jest bardziej dokładnie wykonane co potwierdzają zdjęcia z mikroskopu i nie całe dwa razy tańsze niż bosch gdzie przede wszystkim płacisz za ułatwienie życia osobie która ustawia ciśnienia na wtrysku;)

Ogólnie dla Ciebie jako odbiorcy i użytkownika nie ma to znaczenia.

Z resztą w USA czy u Niemców, Włochów, Czechów końcówki Fratelli Bosio są bardzo popularne, a wspomniany bosch nie produkuje sportowych końcówek już nie mówiąc o tym, że nie ulepsza produktów pod kątem modyfikacji samochodowych robiąc np. więcej otworów w końcówkach (jak np. 764powerplusy stage2, 7-otworów) żeby zwiększyć ich wydajność.

Jedyne co mogłeś słyszeć złego o bosio to to że raz na kilkadziesiąt sztuk zdarza się, że na końcówce nie da się złapać ciśnienia bo jest wadliwa. Tylko takie coś jest wychwytywane na etapie wymiany i regulacji i najzwyczajniej w świecie końcówka jest zmieniana na nową:)

Ja osobiście jak i wiele innych osób jeżdżę na Bosio i nie słyszałem narzekania;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie, że bosio jest bardziej dokładnie wykonane co potwierdzają zdjęcia z mikroskopu

Podobno zdjecia porownawcze z mikroskopu sa niemiarodajne. Gdyz porownywane wtryskiwacze nie sa porownane przy jednakowym powiekszeniu mikroskopu elektronowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności