Siwyx Zgłoś #81 Napisano 3 Marca 2010 czyli diagnostyka pompy czy komputera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #82 Napisano 3 Marca 2010 a skad ty te niby nowe wtryski wziales? robiles na zamowienie czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #83 Napisano 3 Marca 2010 Siwyx a jak dajesz po garach to masz chmure dymu za soba ? Prawdopodobnie podlane są dobrze bo masz pompe 11mm, ale aż takie spalanie to "lekka" przesada ! heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #84 Napisano 4 Marca 2010 Spalanie wg komputera po wymianie wtryskiwaczy na wieksze zawsze spada i jest mniejsze od rzeczywistego. Czy przypadkiem zalozenie wtryskiwaczy nie jest powiazane z czestszym wciskaniem gazu w podloge w celu sprawdzenia czy jest moc? Choc 8l to moj pali po 216 i programie jak ciskam po miescie. Srednio 6,5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #85 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) kupiłem na allegro bynajmniej pisali że są nowe , nie miały zadnych oznak że były używane.Są ze serwisu Rzeszowa cena była w miarę przystępna więc dałem się skusić . Oznakowanie do vw i audi ale produkt Francuski. ---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:03 ---------- DARON w zasadzie nie jeżdzę do dechy i niewidać zamną zasłony dymnej, ale próbowałem go na postoju i przy wysokich obrotach kopci dosić mocno i odnoszę wrażenie jakby miał spóziniony wrtysk bo przy wdepnięću pedału z gazu najpierw go przytłumi, a dopiero póziniej reaguje normalnie. ---------- Post added at 23:27 ---------- Previous post was at 23:19 ---------- Nie wiem jak wygląda rzeczywistość według kompa ale na połowie baku zrobiłem 400km[ok.32l].To że jest mocniejszy daje się odczuć bez wypychania podłogi,więc ta opcja odpada. Chyba że muszę coś w nim podregulować. ---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:27 ---------- Ogólnie to nigdzie po trasach nie jezdziłem , tylko po mieśće i dwa raz tak poza miastem , ale raczej nie nazwał bym tego trasą. Edytowane 5 Marca 2010 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #86 Napisano 4 Marca 2010 No to po mieście więcej spali to normalne. Zwłaszcza jak jeździ się odcinkami po 10-15km (silnik nagrzeje się ledwo i koniec jazdy), przez co spalanie zwiększa się dosyć mocno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #87 Napisano 4 Marca 2010 Sprawdz kat wtrysku na vagu. Pewnie sie opoznil jesli zamontowales wtryski z ASV. ---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:50 ---------- 1.9TDI AHU + Bosch 0.216 + 1.1Bar Ile wyplulo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #88 Napisano 5 Marca 2010 Ile wyplulo? no własnie, dobre pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #89 Napisano 5 Marca 2010 witam szanowne grono wybieram się na vaga ale niewiem jakich wartość mam się trzymać chodzi o kąt wtrysku i dawkę paliwa . jeśli ktoś z was posiada takowe dane to jeśli to możliwe to prosiłbym o podanie . za co serdeczne dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #90 Napisano 5 Marca 2010 wybieram się na vaga a co to do cholery ma wspólnego z tuningiem ?trzymaj się wartości względnych! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #91 Napisano 5 Marca 2010 wyczytałem z waszych relacji że mrugająca kontrolka świec żarowych może być spowodowana właśnie zile pracującom pompom wtryskową chodzi o nostawienia co zaczeło mieć u mnie miejsce.Proszę o relację ewentualnie jakieś komentaże. ---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:26 ---------- wymieniłem wtryski na nowe ale założyłem nie 90 lecz 110 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #92 Napisano 5 Marca 2010 (edytowane) Ile wyplulo? Szczerze nie wiem, bo nie mam kasy na hamownie. A zrobi się hamowanie jak będzie coś jeszcze pod maską Jak na razie nie jest źle (dawka jeszcze w górę poszła), a z takich odniesień to zdrowa 131tka dostała (żeby nie było, że błąd kierowcy to startowaliśmy od 40 z 2ki do 170). Teraz auto jeździ całkiem fajnie, no i wcale jakoś bardzo nie pali - chyba, że go pocisne mocno, to wtedy wskazówka paliwa w oczach spada ... //Edit// Kilka ma tych kuni http://www.youtube.com/watch?v=RJ-2tXpGFrE Edytowane 5 Marca 2010 przez Daron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #93 Napisano 6 Marca 2010 wyczytałem z waszych relacji że mrugająca kontrolka świec żarowych może być spowodowana właśnie zile pracującom pompom wtryskową chodzi o nostawienia co zaczeło mieć u mnie miejsce.Proszę o relację ewentualnie jakieś komentaże. no kontrolka swieć mruga jak sie auto podepnie pod vaga ale to normalne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zidane88 Zgłoś #94 Napisano 8 Marca 2010 Czy wymiana wtryskiwaczy w silniku 1.9TDI AHU daje jakieś efekty w postaci przyrostu mocy? Jeśli tak to jakie wtryski najlepiej założyć? Czy po wymianie wtrysków trzeba coś zmieniać w komputerze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #95 Napisano 8 Marca 2010 Maciek kupuj wtryski Bosch 0.216. Efekt jak należy, nie będziesz żałował kasy wydanej na nie. Do tego zwiększ dawkę na pompie + ciśnienie doładowania i będzie całkiem fajnie do w miarę komfortowego wyprzedzania. Po wymianie wtrysków nic nie zmieniasz w komputerze - tylko czyścisz gniazda wtryskiwaczy (pod nowe podkładki), wkładasz wtryski i jeździsz. Jedynie co to kąt wtrysku zmieni się lekko, ale bez jego ustawiania też można jeździć bez problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #96 Napisano 8 Marca 2010 Mam takie pytanie, po czym poznać pompę wtryskową od 110? ---------- Post added at 23:10 ---------- Previous post was at 23:06 ---------- A i jeszcze jedno o co chodzi jeżeli pompa ma 10 lub 11 mm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #97 Napisano 9 Marca 2010 oj szukać się nie chce 10, 11 średnica tłoczka w mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zidane88 Zgłoś #98 Napisano 9 Marca 2010 Darek mógłbyś powiedzieć ile takie wtryski kosztują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #99 Napisano 9 Marca 2010 Wysłałem Ci na PW źródło z którego większość je zakupuje :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #100 Napisano 9 Marca 2010 a oprócz cowboya olek_wroc ma 216tki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach