Daron Zgłoś #161 Napisano 27 Czerwca 2010 no ale trzeba to zrobić myśląc o 11mm i 230tkach stage II Czyli rozumiem, że celujesz pod 200hp ? No kolor fajny przyznaję rację he Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #162 Napisano 28 Czerwca 2010 Czyli rozumiem, że celujesz pod 200hp ? Jak dobrze pójdzie to będę miał w ofercie oprócz wtrysków również przerabianie pomp z 10mm na 11mm dlatego będę chciał zrobić swoje auto jako "zareklamowanie" pomp i wtrysków;) A w ile celuje to jeszcze nie wiem bo nie wiem na ile brd pozwoli, a taką zapewne zamontuje jak z pompami wypali:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek894 Zgłoś #163 Napisano 28 Czerwca 2010 Witam wszystkich! przyglądam się tej rozmowie którą prowadzicie że szybkim i prostym sposobem jest wymiana przy 90ahu wtrysków na 216-tki i to już daje dobry wynik zwiększenia mocy,będę musiał o tym pomyśleć. czy ma ktoś namiar na tego gościa bosh smietana z kobióra? wielkie dzieki:kwiatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiekbb80 Zgłoś #164 Napisano 28 Czerwca 2010 namiar na tego gościa bosh smietana z kobióra Ludwik Śmietana ul. Kobiórska 77 43-210 Kobiór tel/fax. 32 218 86 16 [email protected] Facet robił mi pompę. Jest mistrzem w swoim fachu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek894 Zgłoś #165 Napisano 29 Czerwca 2010 Robi też końcówki wtrysków czy tylko pompy???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiekbb80 Zgłoś #166 Napisano 30 Czerwca 2010 Robi też końcówki wtrysków czy tylko pompy? Pewnie tak, ale nie jestem pewien. Masz do nich maila to zapytaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek894 Zgłoś #167 Napisano 1 Lipca 2010 Jasne wielkie dzieki.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #168 Napisano 3 Lipca 2010 (edytowane) Tak rozmawialiśmy tutaj o różnych pomysłach na zrobienie z passka 90 i 110km diabła i o celowaniu w 180-200km i przyszedł czas na działanie... i na oglądanie kolejnych zdziwionych twarzy, że stara Passacina jedzie lepiej niż ich nowe "mocniejsze" autko:))) Na składziku do zamontowania czeka już świeżutka pompka 11mm i turbo od brd;) a całość będzie współpracować z Bosio 230 stage II "made by me" ) Mam nadzieję, że we wrześniu będę mógł się pochwalić wykresem po korekcie bo póki co trzeba silnik rozkręcić, wyremontować i przygotować na fajerwerki PS jak ktoś potrzebuje turbinkę BRD to zapraszam bo kupiłem dwie;) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=83431 Edytowane 3 Lipca 2010 przez olek_wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #169 Napisano 4 Lipca 2010 również przerabianie pomp z 10mm na 11mm dobra ile taka przyjemność? co jest zmieniane? głowica + tarcza falowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #170 Napisano 4 Lipca 2010 dobra ile taka przyjemność?co jest zmieniane? głowica + tarcza falowa? jeszcze nie wiem ile taka przyjemność bo nie wiem ile będzie mnie kosztowało przerobienie 1szt. W każdym bądź razie cena będzie zapewne atrakcyjna;) Co do zmian w pompie to tak jak napisałeś + jeszcze kilka drobiazgów;) Jak wszystko wypali to na pewno dam info na forum:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek894 Zgłoś #171 Napisano 4 Lipca 2010 To czekamy na efekty z niecierpliwością,daj czadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
POLMOS Zgłoś #172 Napisano 4 Lipca 2010 Panowie-przeczytałem cały wątek i mam pytanko: Czy jest sens zrobic Fmic'a,wtryski 216 + program bez wsadzania innej suszarki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #173 Napisano 5 Lipca 2010 Wkładać 216tki + fmic+ mod ma sens ale jak chcesz już tyle w auto włożyć to lepiej wrzucić też awx'a bo bez tego na seryjnej turbince będzie za mało powietrza, a wydajność paliwowa będzie miała spory zapas. Można też ustawić mordercze doładowanie na ori turbinie ale szybko się rozleci. Z drugiej strony samym programem zrobisz porównywalnie tyle co po wymianie samych 216tek bez zmiany softu (+15-25km). Na Twoim miejscu pokusiłbym się o założenie większej turbiny jeżeli chciałbyś ponad 135-140km. A jak nie to tylko 216tki + program i będziesz zadowolony. Fmic'a do 145km nie ma aż tak wielkiej potrzeby zakładać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
POLMOS Zgłoś #174 Napisano 7 Lipca 2010 . tylko 216tki + program i będziesz zadowolony i chyba tak zrobie,tylko musze przeanalizowac budżet,a kiedys jak bedzie "lużna"kasa to sie założy wiekszą turbine i fmic-a+korekta softu. dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #175 Napisano 7 Lipca 2010 i chyba tak zrobie,tylko musze przeanalizowac budżet,a kiedys jak bedzie "lużna"kasa to sie założy wiekszą turbine i fmic-a+korekta softu. No i dobre podejście. Tak na początek to na 216tkach + soft wychodzi ok 130-135km... a za jakiś czas wkładaj awx'a i fmic'a i będzie ok 150-160km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #176 Napisano 16 Lipca 2010 No dziewczyny, może któraś z Was robiła Pomiar temperatury w te słoneczne dni ?? Bardzo jestem Ciekawe jak to u Was wyszło.... mowa o FMIC'ach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #177 Napisano 16 Lipca 2010 wpadnij do mnie to sprawdzimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #178 Napisano 18 Lipca 2010 Robi też końcówki wtrysków czy tylko pompy???? Robi na 100% bo u niego przekladalem nowe koncowki do korpusow z AGRa, ktore im dalem. Powiedz tylko, zeby ustawili wyzsze cisnienia 220/300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #179 Napisano 21 Lipca 2010 Powiedz tylko, zeby ustawili wyzsze cisnienia 220/300 koniecznie 220/300 to będziesz bardziej ekologiczny:P A poważnie to akurat to czy 190 czy 220 ma małe znaczenie... rożnica jest taka, że jak ustawisz 220/300bar to będziesz musiał kąt wtrysku korygować PS zaraz pewnie wywołam burzę postów od osób dla których 220/300 wygląda lepiej graficznie niż 190;P jak kiedyś maluch z napisem "riger tuning" i bez:D ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #180 Napisano 23 Lipca 2010 Zaznacz tekst, który chcesz zacytować i naciśnij ten przycisk. Cytat zostanie umieszczony w oknie szybkiej odpowiedzi. To nie o to chodzi. Po prostu z 220 mniej podkapca czyli teoretycznie mozna podlac wiecej paliwa przy tym samym dmuchnieciu turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach