SNEYK Zgłoś #41 Napisano 15 Listopada 2010 Witam , odświeże temat , czy taki zamiennik dobrze się sprawdza w użyciu ? , bo zastanawia mnie fakt ze jest wykonany z aluminium.... no i w razie jakichś przeróbek nie będę mial czym go pospawać . Stary katalizator mam zamiar wyciagnąć i sprzedać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #42 Napisano 15 Listopada 2010 Piotr @ Rafał ,wszystko spoko ale jak wygląda kwestia drgań od wydechu i hałasu? Nie ukrywam że na tym mi najbardziej zależy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #43 Napisano 15 Listopada 2010 Piotr @ Rafał ,wszystko spoko ale jak wygląda kwestia drgań od wydechu i hałasu?Nie ukrywam że na tym mi najbardziej zależy. Pozdrawiam. Drgań nie będzie bo łącznik elastyczny zostaje na swoim miejscu , hałas w dislu ?.. nie będziesz widzial różnicy , mnie raczej niepokoji to aluminium z którego jest wykonany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #44 Napisano 15 Listopada 2010 mnie raczej niepokoji to aluminium z którego jest wykonany. to nie jest wykonane z aluminium tylko jest aluminiowane (cienka powłoka aluminum) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #45 Napisano 16 Listopada 2010 to nie jest wykonane z aluminium tylko jest aluminiowane (cienka powłoka aluminum) Aha ,no to dzięki za informację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freon Zgłoś #46 Napisano 12 Marca 2011 Witam, A co jeśli chodzi o sonde lambda? Nie zeświruje wszystko? Co z kontrolką? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #47 Napisano 12 Marca 2011 A co jeśli chodzi o sonde lambda? w starszych dieslach nie ma takowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #48 Napisano 12 Marca 2011 A co jeśli chodzi o sonde lambda? U ciebie nie ma sondy lambda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #49 Napisano 31 Marca 2011 a jak wstawiacie kawalek rury zamiast kata to powiedzcie jaka rure wstawiacie? srednica, grubosc scianki i jaki material stal, kwasówka etc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #50 Napisano 31 Marca 2011 Podłącze się pod temat. Mam takie pytanie. Chodzi o moje drugie auto czyli Brave 1.4 12V w benzynie. Auto dałem rodzicom ale teraz żona postanowiła, że będzie nim jeździć więc wziąłem ją z powrotem. I teraz tak. Od jakiegoś czasu w aucie strasznie śmierdzi benzyną, auto ma już dosyć dawno temu wycięty katalizator a wydech końcowy to Ulter. Kiedys nie było takiego smrodu jak jest teraz. Byłem 2 dni temu na badaniu technicznym u znajomego i diagnosta powiedział, że wydech środkowy jest pusty, sam metal. Czy to może mieć wpływ na taki smród spalin? Na pewno z wydechu wylatuje więcej dymu bo za mną jest chmura. Możecie coś podpowiedzieć? Może jeszcze lambde spróbować podmienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #51 Napisano 31 Marca 2011 raczej nie bedzie to wina wydechu, sprawdz przewod powrotu paliwa do zbiornika moze pękł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #52 Napisano 31 Marca 2011 Bo generalnie to śmierdzi takim nieprzepalonym paliwem albo spalonym. Ciężko to określić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moby Zgłoś #53 Napisano 3 Kwietnia 2011 Raczej jakaś nieszczelność na układzie paliwowym. ale wracając do tematu strumienic, rurek etc. to montował ktoś jeszcze coś takiego od czasu zalozenia tego posta? Bo pękła mi plecionka i bedę musiał coś z tym zrobić, a że wywalenie kata lekko odmuli auto to warto skorzystać ;] sa dwie opcje: http://allegro.pl/katalizator-strumienica-audi-a4-a6-vw-passat-i1521413834.html?source=ob albo http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-i1499535507.html jedno to chyba taka realna strumienica, a to drugie to chyba po prostu kawalek rurki - co wydaje mi się lepszym rozwiązaniem. Co myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedmau Zgłoś #54 Napisano 12 Kwietnia 2011 Strumienica nic Ci nie da, raczej zwykła rura wystarczy w zupełności. A ja mam pytanie do Was koledzy. Mianowicie czy istnieje jakaś zależność kiedy pozbyć się kata? Tzn. określony przebieg, albo po prostu należy wymontować całość i sprawdzić wzrokowo stan? Poproszę o jakieś wskazówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #55 Napisano 25 Lutego 2013 Temat coś dawno nie ruszany... Powie mi ktoś jak to jest z tymi AVB 101 z 2003r Czy jest jakis problem z błędami po wywaleniu kata? Sypie mi się plecionka i zastanawiam się czy nie wywalić katalizatora przy okazji rozbiórki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #56 Napisano 26 Lutego 2013 (edytowane) ja w swoim autku problemów nie mam żadnych, a goła rura ciągnie sie aż do końca bez żadnych tłumików. Zresztą ze tego co wiem to nie ma zadnych sond ani nic i mozna smiało wywalać te badziewiaste katy. Kup gotowca z kwasa(z plecionką, zamiennik katalizatora), na allegro jest tego od groma. pozdrawiam. A i nazywa się to downpipe A tu daje link; http://allegro.pl/1-9tdi-1-9-tdi-audi-a4-a6-vw-passat-downpipe-b5-b6-i2988493988.html Gość przeze mnie sprawdzony. Mogę polecić Edytowane 26 Lutego 2013 przez Maciek91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #57 Napisano 26 Lutego 2013 No cena widzę stosunkowa do jakości myślę.... Nie tanio... Przyznam że celowałem raczej na coś w tym przedziale...http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-i2998327524.html Mogło by się prawie zwrócić po sprzedaży katalizatora:) Zastanawia mnie tylko jeszcze kwestia przechodzenia przeglądów....czy idzie to załatwić bez tzw znajomości;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #58 Napisano 26 Lutego 2013 No cena widzę stosunkowa do jakości myślę.... Nie tanio... Przyznam że celowałem raczej na coś w tym przedziale...http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-i2998327524.htmlMogło by się prawie zwrócić po sprzedaży katalizatora:) Zastanawia mnie tylko jeszcze kwestia przechodzenia przeglądów....czy idzie to załatwić bez tzw znajomości;) Zamiennik od tego sprzedawcy mogę Ci polecić. Jeżdżę na jego zamienniku od lipca 2010, zrobiłem ok. 70 tys km i na razie ma się dobrze. Na przeglądach spalin w dieslach nie sprawdzają więc nie ma obaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #59 Napisano 26 Lutego 2013 Przemku czy możesz napisać jak wygląda sprawa plecionki w tym zamienniku, tzn. czy po zmianie nie odczuwasz wibracji od silnika, czy plecionka nie rozrywa się już ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #60 Napisano 26 Lutego 2013 Przemku czy możesz napisać jak wygląda sprawa plecionki w tym zamienniku, tzn. czy po zmianie nie odczuwasz wibracji od silnika, czy plecionka nie rozrywa się już ? Plecionka do tej pory żyje i nic się z nią nie dzieje. Tak jak wspomniałem wyżej jeździ na aucie od 2,5 roku i ok 70 tys km. Wibracji żadnych nie ma, została założona bo stara plecionka była już sztywna i nie tłumiła drgań przenosząc je na całe auto. Zamontowanie zamiennika w miejsce oryginalnego katalizatora z plecionką wyeliminowało drgania i wibracje (odczuwalne szczególnie na biegu jałowym). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach