zawodnik
-
Liczba zawartości
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zawodnik
- Urodziny 08.01.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Sk-ce
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
-
zawodnik obserwuje zawartość → Spryskiwacz tylnej szyby (Kombi)
-
panowie jaki klucz potrzeba aby odkrecic dziwne sruby od mocowania klapy przy zawiasach?
-
Wycinanie katalizatora (1.9 TDI AVF AWX)
zawodnik odpowiedział robertAVF → na temat → Poradniki i instrukcje
u mnie tez slychac metaliczny dzwiek i jestem juz zdecydowany an wyciecie kata, bo spalanie wysokie w miescie 10l a na trasie zeby zejsc ponizej 7 to trzeba jechac jak emeryt, mysle ze to zwiazane jest z katem bo mi sie az rezonans na bude przenosi chyba ze jakies inne opcje? jaka jest srednica rury ktora wstawiamy w puche kata i i grubosc scianki i jej dlugosc? -
Wymiana końcówek drążków kierowniczych passat b5 - opis
zawodnik odpowiedział pwlkwcnsk → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a jak o0dkrecic drazek z koncowka calosc? -
raczej nie bedzie to wina wydechu, sprawdz przewod powrotu paliwa do zbiornika moze pękł
-
a jak wstawiacie kawalek rury zamiast kata to powiedzcie jaka rure wstawiacie? srednica, grubosc scianki i jaki material stal, kwasówka etc?
-
Wymiana końcówek drążków kierowniczych passat b5 - opis
zawodnik odpowiedział pwlkwcnsk → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
bo normalnie jak odkrece konrte to kluczem chyba 18 tym na drazku powinienem krecic i powinna sie wykrecic koncowka? a jak bym chcial wykrecic calosc drazek z koncówką to jak odkrece kontre to mam odkrecic tez koncowke od zwrotnicy i dopiero krecic drazkiem calym z koncowka zeby wykrecic drazek? czy jak? -
Wymiana końcówek drążków kierowniczych passat b5 - opis
zawodnik odpowiedział pwlkwcnsk → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
ja jezdze na Napoleońska od lodzkiej odchodzi koles marduny jest ale takie fury ustawia ze ho, ja do niego jezdze za zbieznosc bierze 30 a z katami 70 przod -
Wymiana końcówek drążków kierowniczych passat b5 - opis
zawodnik odpowiedział pwlkwcnsk → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
widzę ze kolega z moich okolic he he no ale do rzeczy mi sciaga troche auto na oko koncowki wygladaja ok nie sa krzywe, ale jak zadzwonilem do kolesia zeby sie umowic na zbieznosc to powiedzial ze jak mi sie uda wkrecic koncowke to sie podejmie tak to odpuszcza, dobralem sie do tego ale dziwna to troche konstrukcja, i tu pytanie czy zeby wkrecic np o 1 obrot koncowke to musze wykrecic srube 13 i 16 i wybic koncowke? bo jak poluzowalem kontre i ruszalem kluczem 16 to sie gwint krecik w koncowce tzn lekko w jedna i druga strone ale nie moglem wykonac nawet pol obrotu, czy takto ma byc? -
Gwizdanie, świszczenie przy wzroście obrotów
zawodnik odpowiedział Krembul → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a da rade ta rure czyms zastapic? -
a powiedzcie mi jak rozebrac tylnia lewa czesc bagaznika bo musze wymienic przewod od tylniej wycieraczki z klapa sobie poradzilem, gorzej ze oslona slupka nie chce wyjsc no i boczek w bagazniku jak go zdjac???
-
Passat AVB, rezonans na biegu jałowym,bardzo irytujące,pomożecie?
zawodnik odpowiedział azymut38 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
podniesienie obrotow mija sie z celem obstawiam ze to katalizator ktory juz nie dziala, czy to jest taki metaliczny dzwiek tak jak by lkawalek blachy wirowal? ja tak mam i czytalem sporo postow na temat niesprawnego kata i bede go wycinal -
mam ten sam problem co wiekszosc z was tez mi wiecej pali po zimie, ale robie testy i wychodzi mi ze jak sie jezdzi dynamiczniej nie przesadzajac oczywiscie to po trasie (taki trochę tryb mieszany) pali ok 7,3
-
a napize ktos jakiej srednicy sa rury w b5fl i b4? i jak gruba scianka jest bo tez zamierzam wywalic kata i ile tej rurki potrzeba bo w b5 ciezko mi teraz zmierzyc srednice zewnetrzne mi wyszly b5fl (jak w opisie) 55mm b4 1,9 tdi 90KM 50mm
-
a jaka moze byc przyczna niedzialajacego tempomatu po wymianie przegubu przod lewy? jak wlaczam tempomat to kontrolka sie swieci ale brak reakcji na guzik co to moze byc? wyskakuje mi od czasu do czasu blad ze szczytywaniem predkosci z kola ale licznik wksazuje dobrze
-
ja mam b5 fl 2003 131Km 1.9 tDI spalanie miasto 10L trasa roznie srednio ok 7,5 (to taki troche tryb mieszany), ale po tranie 7 czasami starcza, a nie jezdze jak emeryt (dynamicznie) 131 fajny motor bez obwa sie wyprzedza i wogole;) a i skrzynie mam 6tke cos wspanialaego naprawde polecal jezdze nim 5 miesiecy (7 tys km) takze juz sie troche z nim oswoilem ojciec ma b4 90KM za slaby motor jak na to auto, ale ekonomiczny 6 L takze decyzja twoja co wybierzesz, ja sobie benzyne odpuscilem bo duzo pala PB a gzu mam dosyc:) no tylko elektronika w b5 kiepska!!!!!!!!!!!!!!! (ostatni problem toniedzialajacy tempomat po wymian ie przegunu prawego;(