Patryk_ Zgłoś #61 Napisano 30 Września 2010 podajesz mi znowu ten link w ktorym pisze ze po przekreceniu kluczyka pojawia sie lampka,ja go juz czytalem ze 100 razy,a nie odpowiadasz na zadaNE PYTANIE.POZD. Inaczej-przy włączonym silniku zdejmij kabelek.Powinna się pokazać kontrolka i trzykrotny pisk.Nie zwieraj do masy!! no i jeśli czujnik jest bardzo zanieczyszczony nagarem (resztkami spalonego oleju) może nigdy nie zamknąć obwodu (czyli zewrzeć do masy). Sprawdź czujnik (na wyłączonym silniku czujnik zwiera do masy) odłącz przewód i możesz go sprawdzić multimetrem powinien zamknąć obwód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #62 Napisano 30 Września 2010 podajesz mi ten link w ktorym jest ze po przekreceniu kluczyka zapala sie lampka,ja go juz czytalem pare razy,odpowiedz na zadane pytanie.Ja chce poprostu ta lampke sprawdzic.pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #63 Napisano 30 Września 2010 podajesz mi ten link w ktorym jest ze po przekreceniu kluczyka zapala sie lampka,ja go juz czytalem pare razy,odpowiedz na zadane pytanie.Ja chce poprostu ta lampke sprawdzic.pozd. Podałem Ci sposób powyżej,innej możliwości niema... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #64 Napisano 30 Września 2010 ok,tak tez zrobilem na odpalonym silniku zdjalem kabelek i nie swieci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #65 Napisano 30 Września 2010 ok,tak tez zrobilem na odpalonym silniku zdjalem kabelek i nie swieci Czyli musisz sprawdzić samą kontrolkę-bo powinna się była zaświecić...Z tym że dokłądnie nie wiem jak sądzę jednak że VAG'iem powinno się dać to sprawdzić,chyba że VAG TACHO.Tu już Ci nie pomogę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #66 Napisano 30 Września 2010 no ok,a ten czujnik jak pisales ze nagarem moze byc zasyfiony tez moze nie swiecic po odpieciu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #67 Napisano 30 Września 2010 no ok,a ten czujnik jak pisales ze nagarem moze byc zasyfiony tez moze nie swiecic po odpieciu? Nie,jak zdejmiesz kabel z czujnika to już powinno zaświecić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #68 Napisano 30 Września 2010 a co to VAG TACHO? MOZE jeszcze ktos wie jak ja sprawdzic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #69 Napisano 30 Września 2010 a co to VAG TACHO? MOZE jeszcze ktos wie jak ja sprawdzic ? Vag Tacho sobie odpuść Zerknij tutaj http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=643563&postcount=2 ---------- Post added at 09:28 ---------- Previous post was at 09:27 ---------- Nie,jak zdejmiesz kabel z czujnika to już powinno zaświecić. Patryk, jestem pełen podziwu za Twój spokój. (chyba wiesz o czym mowa). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #70 Napisano 30 Września 2010 Patryk, jestem pełen podziwu za Twój spokój. (chyba wiesz o czym mowa). Taa,wiem...Idę na kawę pozdrawiam EOT Tak sobie pomyślałem-fakt,self test pokaże czy wsio działa... Ehh Już rzeczywiście powinienem "odpuścić" ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #71 Napisano 30 Września 2010 GURAL,jakby bylo wszystko jasno namalowane to bym nie zadawal zbednych pytan,jest to tak wszystko zmielone ze szok,a po drugie chyba po to to forum jest.Bardzo mnie to zaciekawilo ze silnik sie rozsypal a nie zaswiecila kontrolka.Wiekszosc aktywnie sie tu udziela,ale nie umie odpowiedziec jasno na zadane pytania.I tak nic nie sprawdze z tego linka co mi wkleiles,wiec musze udac sie chyba do elektryka. Jedni pisza ze maja dwie kontrolki zolta i czerwona u mnie jest tylko jedna czerwona.Na wyswietlaczu mam ich wszystkich szesc po miedzy zegarami a ta od oleju znajduje sie w drugim rzedzie od lewej pierwsza.pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #72 Napisano 30 Września 2010 GURAL,jakby bylo wszystko jasno namalowane to bym nie zadawal zbednych pytan,jest to tak wszystko zmielone ze szok,a po drugie chyba po to to forum jest.Bardzo mnie to zaciekawilo ze silnik sie rozsypal a nie zaswiecila kontrolka.Wiekszosc aktywnie sie tu udziela,ale nie umie odpowiedziec jasno na zadane pytania.I tak nic nie sprawdze z tego linka co mi wkleiles,wiec musze udac sie chyba do elektryka.Jedni pisza ze maja dwie kontrolki zolta i czerwona u mnie jest tylko jedna czerwona.Na wyswietlaczu mam ich wszystkich szesc po miedzy zegarami a ta od oleju znajduje sie w drugim rzedzie od lewej pierwsza.pozd. No jak nie masz VAG'a to nic sam nie zrobisz-pisałem powyżej-SELF TEST(to ten podczas którego wszystkie wskazówki wędrują na max i z powrotem) zegarów (licznika) wskaże Ci czy coś jest uszkodzone,czy może błąd leży gdzie indziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #73 Napisano 30 Września 2010 Mam VAG,tylko akurat liczniki,wskazniki nie moze zdiagnozowac,a moze ja nie umiem. Ale i tak Ci dzieki.pozd.Jak bede w Ustroniu to Cie odwiedze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #74 Napisano 30 Września 2010 Mam VAG,tylko akurat liczniki,wskazniki nie moze zdiagnozowac,a moze ja nie umiem.Ale i tak Ci dzieki.pozd.Jak bede w Ustroniu to Cie odwiedze. Wchodzisz VAG-COMem lub VCDSem w Instruments (17) i robisz Output tests (03). Sprawdzisz działanie wszystkich wskaźników i kontrolek w liczniku.Polskim VAG'iem nie da się tego zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #75 Napisano 30 Września 2010 ok,podzialam jutro to napisze co i jak.pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew015 Zgłoś #76 Napisano 30 Września 2010 Witam.Czytam,czytam i chyba mam trudności ze zrozumieniem,bo nie wiem jak zrobić żeby świeciły wszystkie kontrolki.Jak uruchomię pasy to nie mam stanu spryskiwaczy i odwrotnie,o klockach nie wspomne.Dysponuje LAUNCHem X431,ale nie jest tak mądry żeby myśleć za mnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #77 Napisano 30 Września 2010 Podepnę się pod temat. Mam 1/2 Fis w Passacie. Przy włączonym silniku lub przekręconym zapłonie (gdy auto stoi) i otworzę drzwi to na Fisie pokazuje mi się mały samochodzik z otwartymi drzwiami. Gdy otworzę klapę bagażnika to mam napis, że klapa jest otwarta i pika. Ostatnio na spocie siedziałem w takim aucie jak mój - też 1/2 Fis ale gdy otworzyłem drzwi przy włączonym zapłonie to u kolegi oprócz rysunku małego auta z otwartymi drzwiami pojawił się napis, że np. prawe albo lewe drzwi są otwarte. U mnie natomiast pokazuje taki napis po niemiecku ale tylko wtedy, gdy w czasie jazdy otworzę drzwi. Czemu tak jest, o co w tym chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #78 Napisano 6 Października 2010 Witam,sprawdzilem dzialanie wszystkich wskaznikow i kontrolek w liczniku i nic nie pokazuje nie ma bledow.Co zauwazylem,ze przy sprawdzaniu kontrolek zaswiecily sie wszystkie,ale ta od oleju nie,gdzie dalej szukac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #79 Napisano 6 Października 2010 Witam,sprawdzilem dzialanie wszystkich wskaznikow i kontrolek w liczniku i nic nie pokazuje nie ma bledow.Co zauwazylem,ze przy sprawdzaniu kontrolek zaswiecily sie wszystkie,ale ta od oleju nie,gdzie dalej szukac? W takim razie,skoro sama kontrolka działa poprawnie,winny był czujnik ciśnienia oleju.Bardzo możliwe że był zaśniedziały,lub pokryty nagarem i dlatego kontrolka Ci sie nie zaświeciła-nie zaświeca. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #80 Napisano 6 Października 2010 ok zgodze sie,ale teraz mam inny silnik i czujnik tez,w tym silniku tez by czujnik ponosil wine zbieg okolicznosci,a moze wina lezy gdzies w kabelku samym? A czy mogl ktos tak zrobic zeby tej kontrolki nie bylo widac wcale np. dla zatajenia?pozd. ---------- Post added at 11:48 ---------- Previous post was at 11:44 ---------- Aha,jak robilem test tego licznika to wskazowki poszly na maxa i pozniej wrocily,a np. jesli tyczy sie tych kontrolek to podczas testu powinny sie swiecic wszystkie ktore dzialaja,bo np.od oleju nie swiecila wcale.pozd.moze jeszcze cos zle sprwdzam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach