Skocz do zawartości

andrew015

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O andrew015

  • Urodziny 01.01.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radzyń Podlaski

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Jakby ktoś potrzebował przepływomierz Bosch do Passata B5 TDI 110KM silnik AFN,98r. 0 281 002 016
  2. Poproszę i dla mnie :AFN 98r. 110KM - WVWZZZ3BZXP257104. Pozdrawiam
  3. Instrukcja to za mało,trzeba ją stosować we wszystkich punktach a oszczędzi nam wiele czasu.Pierwsza sprawa to podłączenie przed montażem manetki z wiązką i sprawdzenie miernikiem czy są połączenia off/on res i set na końcu kabla.Wykluczy to nam uszkodzoną manetkę lub wiązkę (co mi się przydarzyło) lub ich złe podłączenie.Teraz montaż,ale po nim nie składamy wszystkiego od razu do kupy(chodzi o miejsce przy sterowniku), tylko lutujemy kabelki, izolujemy,aktywujemy vagiem a następnie w odpowiednich blokach vaga sprawdzamy działanie tempomatu,czujników sprzęgła i hamulca.Jeszcze uwaga do lutowania w białej kostce 15 pin w passat B5 po 98 roku.Trzeba ją koniecznie rozebrać i policzyć kolejność pinów,bo kolory kabli w jednym przypadku są takie same z kilku pinów. Tyle moich uwag,montaż zajął mi 3h, drugim razem byłoby pewnie o połowę krócej.Zachęcam do montowania tego ustrojstwa,fajna sprawa.Pozdrawiam
  4. Takie farelki na allegro do wyboru,a ja bym temat rozwinął i inne pomocne rozwiązania w zimę.Na pierwszym zdjęciu jest osłona podszybia w FL.W b5 jej nie ma i kupę śniegu stąd dzisiaj wydłubałem.Przydałoby się coś z tym zrobić,albo orginalną osłonę zakupić http://allegro.pl/vw-passat-b5-b5-fl-podszybie-oslona-i1328991679.html
  5. Witam.Czy spryskiwacze lamp są podgrzewane tak jak te na szybę przednią?
  6. Witam.Czytam,czytam i chyba mam trudności ze zrozumieniem,bo nie wiem jak zrobić żeby świeciły wszystkie kontrolki.Jak uruchomię pasy to nie mam stanu spryskiwaczy i odwrotnie,o klockach nie wspomne.Dysponuje LAUNCHem X431,ale nie jest tak mądry żeby myśleć za mnie...
  7. Miałem tak samo.Cały czas dłubię przy sterowniku i tps aby odzyskać kick down.No i pewnego razu została tylko trójka.Włosy dęba,ale pomogło podpięcie Vaga i wykasowanie błędów,które pojawiły się po odpięciu sterownikai wspomnianego podwójnego tpsu.
  8. O ile mnie pamięć nie myli to ten przewód zakończony jest oczkiem i przykręcony do masy auta
  9. Dzieki za odpowiedź.Sprawdzę go ale to i tak nie załatwia problemu z TPS.A może sterownik skrzyni być walnięty?
  10. Co jeżeli sygnał z TPSu dochodzi do sterownika skrzyni a nadal występuje błąd 518 oraz brak kick down i co to jest za czujnik przy lince od gazu 2 piny?Jak go sprawdzić?
  11. Witam ponownie i drążę temat braku kick down.W moim b3 również jest podwójny potencjometr przepustnicy i ucieszyło mnie bardzo znalezienie urwanego kabla w dolnej kostce.Wymieniłem ją z innej instalacji i przylutowałem kable.Niestety nic się nie zmieniło.Kolega elektryk sprawdził potencjometr i na wyjściu pokazuje się napięcie około 5 v.Dodatkowo podłączając pod kompa Vag Com w bloku danych 001 skrzyni,występuje parametr TPS w woltach i jest 0.00V oraz acces pedal czy coś 50 % i nie zmienia się przy naciskaniu pedału gazu.Pytanie czy to uszkodzony potencjometr a może gdzieś urwany przewód przy skrzyni albo gdzieś po drodze.Nie wiem czy Vag pobiera dane z potencjometra bezpośrednio czy może ze sterownika skrzyni?Pozdro
  12. andrew015

    Naznaczeni

    1.andrew015/andrzej 2.lubelskie/Radzyń 3.wlepa klapa+drzwi L+P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności