Skocz do zawartości
pogromca

Vag-Comem sprawdziłem sobie przebieg...

Rekomendowane odpowiedzi

Jest kilka możliwości, wymieniany sterownik, wymieniany licznik lub skorygowany dziwnie, może potrzebował szybciej zrobić przegląd gwarancyjny? ;) Ostatecznie nieudolnie skorygowane przebiegi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam przypadki, że ludzie dodają sobie kilometrów, bo mają tak niskie przebiegi, że nikt nie uwierzyłby w ich autentyczność. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku rozbieżność jest niewielka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś napisać w jakiej cenie można mieć klona odczytującego EDC16?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem rekordzistę: szafa 164 tys, ECU 320 tys

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj miałem rekordzistę: szafa 164 tys, ECU 320 tys

Jak model autka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj miałem rekordzistę: szafa 164 tys, ECU 320 tys

 

nic nowego ... przerabialem juz kilka przypadkow mocno podobnych [te co pamietam]

A4 - 180 na blacie 370 w sterowniku

pasek B5 - 190 na blacie w sterowniku 390

 

widac dosyc popularna 50 % promocja ... ;)

 

 

a tak z innej beczki ostatnio asystowalem/pomagalem w kupnie Forda Galaxy 1.9 TDI PD 115 PS 2002 rok ...160 blat - 160 sterownik ,ksiazka serwisowa ,pelna dokumentacja od pierwszego wlasciciela - okazje sie zdarzaja ... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A4 - 180 na blacie 370 w sterowniku

pasek B5 - 190 na blacie w sterowniku 390

Pamiętasz może roczniki?

 

Kurcze nie kumam ludków, którzy boją się przebiegów 300-400 tyś w 10-letnich i więcej autach i zapewne uważają, że silniki TDI to to samo co jednostki z poloneza, które wymagają remontu po 150-200 tys km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pamiętasz może roczniki?

 

pasek- pamietam ze PD-ek 100 PS chyba okolice 2001-2002 rok

przy diagnostyce wyszlo ze turbo zaczelo sie przycinac ale po kilkukrotnym przegonieniu przedmuchalo sie i jezdzi dalej, tak poza tym motor/pompowtryskiwacze bez zastrzezen

 

A4 ~ 1999-2000 po wymianie dziurawego weza od IC wrocilo w nim zycie ,reszta byla jak najbardxiej akceptowalna ...

 

Kurcze nie kumam ludków, którzy boją się przebiegów 300-400 tyś w 10-letnich i więcej autach i zapewne uważają, że silniki TDI to to samo co jednostki z poloneza, które wymagają remontu po 150-200 tys km.

 

ja u siebie mam prawie 300 kkm auto po kilku softach i jak narazie zaczyna mi puszczac sprzeglo [które siedzi od nowosci] a reszta w stanie idealnym.

Edytowane przez spanky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wita,jestem tu nowy i proszę o poradę.Czym ruszyć licznik przez obd w vw t5 r.2004(edc16).Mam kabel od viakena vag k+can commander 1.4 ale nie zczytuje,natomiast zwykłym kablem kkl zczytuje eeproma ale nie ze sterownika tylko z licznika pod opcją np.audi a6 a8 lub b5.Jak zczyta to jest przebieg 1040300 za każdym razem,a na blacie mam 141700.Czym to ruszyć?

Edytowane przez bubas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czym to ruszyć?

HEX-CAN+USB? VCDS 90x?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się jeszcze nad tachopro od Viakena 2.2 lub 3.01,ale jest napisane,że 3.01 nie robi wszystkich VDO od VW do roku 2004.a czy ta wersja 2.2 da radę?.Jeszcze jedno pytanie Vw polo 2008 idzie po Canie czy po lini k?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za ile można mieć klona nowego VCDS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vw polo 2008 idzie po canie czy po lini k?

can...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Golf IV TDI 90 koni z Holandii przez kumpla przywieziony. Rocznik 1999 piękne zadbane autko. Na zegarkach 210 000 w sterowniku silnika 470 000 - to jest fajna cofka. Aż następnym razem zrobię zdjęcie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
can...

Jesteś pewien

Na zegarkach 210 000 w sterowniku silnika 470 000

Jaki silnik? Pamiętasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesteś pewien

 

polo 2008 juz tylko po CAN ....

 

Jaki silnik? Pamiętasz?

 

jak 90 to ALH ... tam wkladali edc15 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem tu nowy wymieniłem licznik i musiał bym zrobić korektę żeby się zgadzało z tym z sterownika passat b5 1997r 1.9 tdi 90km mam program vag-com 409-1 i polskiego vaga da się tym zrobić korektę czy muszę mieć inny program jak tak to jaki ?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności