tomluk84 Zgłoś #101 Napisano 19 Maja 2011 ok dzięki sprawdzę to i dam znać co tam jest napisane a powiedz mi jeszcze czy poduchy były wszędzie takie same ??? czy też spisać nr i będzie wiadome Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #102 Napisano 19 Maja 2011 ok dzięki sprawdzę to i dam znać co tam jest napisane a powiedz mi jeszcze czy poduchy były wszędzie takie same ??? czy też spisać nr i będzie wiadome poduchy tylko kolorystycznie się różnią ale spisz nr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaVWiDs Zgłoś #103 Napisano 20 Czerwca 2011 mam takie pytanie , chcę zdjąć kierownicę żeby ją obszyć. czy jak wyciągnę poduszkę przy odłączonym akumulatorze ,to żeby zamknąć centralkę , będę mógł spowrotem podpiąć aku i nie wykaże mi żadnego błedu od poduszki? Chodzi że będę musiał kilka dni zostawić auto bez kierownicy potem jak oddam kierę do obszycia a auto będę musiał zamknąć - czy poprostu mogę podpiąć poduszkę pod wtyczki , albo odłączyć jakiś bezpiecznik?? Jak to wygląda...bo raczej nie zamknę centralki jak aku będzię odłączony;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #104 Napisano 20 Czerwca 2011 Mozesz nie odpinac klem, ważne żeby nie wlączać zaplonu bez podpiętej poduszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaVWiDs Zgłoś #105 Napisano 20 Czerwca 2011 zrób jak piszesz ale jeśli auto stoi pod chmurką to zrób tak ze jeden drzwi zostawiasz otwarte i zamykasz auto odłączasz potem aku i spokojnie możesz odpiąć kiere i mieć zamknięte auto po powrocie kiery z obszycia otworzysz przednie drzwi kluczykiem i założysz kiere potem podepniesz aku i po sprawie właśnie w drzwiach nie mam zamka żeby otwierać kluczykiem , mam zaślepki Mozesz nie odpinac klem, ważne żeby nie wlączać zaplonu bez podpiętej poduszki. oooo jeśli to pomoże to tak zrobię , Dzięki wielkie za szybką pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #106 Napisano 20 Czerwca 2011 ja tak robilem w 97r i w 100% skuteczne. Po wlaczeniu zaplonu wykrywa zbyt dużą oporność w ukladzie i daje bląd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #107 Napisano 2 Lutego 2012 Odkopię temat Czy to jest taki sam klucz jak do odkręcania zamków w drzwiach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SKM_sk-ce Zgłoś #108 Napisano 17 Marca 2012 (edytowane) Witam, Często pojawia się pytanie o typ, wygląd klucza do odkręcania kierownicy w B5. Dokładnie jest to nasadka trzpieniowa Spline M12 doradzam kupić cały komplet ( cena od 55 do 80 zł , cena jednej sztuki około 23zł ) Musiałem wymienić nie działający przełącznik/wyłącznik świateł Podziękowanie dla kolegi Marka za bardzo pomocny opis rozkręcania kierownicy :ok Pozdrawiam Edytowane 17 Marca 2012 przez SKM_sk-ce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #109 Napisano 28 Sierpnia 2013 Koledzy może i głupie pytanie ale jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o motoryzację. Który to jest kabel masowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #110 Napisano 28 Sierpnia 2013 Który to jest kabel masowy ?A jak się przedmiotowy kabel masowy do tematu, w którym zadałeś pytanie ...?PS. Przewody masowe(minus) w autach grupy VAG oznaczane są kolorem brązowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #111 Napisano 11 Listopada 2013 przeczytałem cały temat, kilka innych również i nadal nie wiem - jeśli będę zdejmował kierownice do montażu manetki tempomatu, to wyskoczą mi później błędy abs i esp? różne są wypowiedzi. niektórzy piszą, że tak, że będą błędy a inni że nie. wiec jak to jest? na co mam uważać aby owe błędy się nie pojawiły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #112 Napisano 11 Listopada 2013 Odepnij aku przed tym i błędów nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #113 Napisano 11 Listopada 2013 I uważaj na taśmę, żeby się nie rozwinęła, i abyś ją zamontował tak jak była. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #114 Napisano 11 Listopada 2013 co do aku to wiem, zawsze odpinam jak coś grzebie, a grzebałem już duuużo, że chyba pora przedstawić auto w dziale 'moj passat' właśnie, chodzi mi tutaj o tą taśmę - jak mam ją zdjąć, aby się nie rozwinęła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #115 Napisano 3 Marca 2014 Panowie a czy kierownica wielofunkcyjna stanowi jakieś większe utrudnienie przy jej demontażu ? Pytam ponieważ planuję obszycie i nie wiem czy sobie z tym poradzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry_poznan Zgłoś #116 Napisano 3 Marca 2014 Panowie a czy kierownica wielofunkcyjna stanowi jakieś większe utrudnienie przy jej demontażu ? Pytam ponieważ planuję obszycie i nie wiem czy sobie z tym poradzę. Nie stanowi, ma tylko wiecej kafelków do odpiecie, ale to chyba nie jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #117 Napisano 6 Lipca 2014 Witam. Napisałem juz podobny post tylko nie w tym dziale co trzeba, dopiero przed chwila znalazlem ten temat wiec adminow z gory przepraszam. Ja u siebie wymienialem tasme i przy demontazu wyskoczyla mi ta oto blaszka i za nic nie wiem gdzie ja wsadzic. Caly czas mi wywala blad poduszki, kasuje go i od razu kontrolka poduszki sie zaswieca. Doszedlem juz z innych tematow ze moze to byc blaszka zwierajaca piny ale ktore? Przy wtyczce od poduszki do tasmy czy od tasmy juz dalej? Jezeli ktos wie o co chodzi to prosze o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juniper Zgłoś #118 Napisano 7 Marca 2015 Witam, mam pytanie, wymieniałem kierownicę z czteroramiennej na trójramienną i mam wątpliwość co do airbaga. Kupiłem na allegro poduszkę, wygląda ok, ale kiedy nacisnę pod znaczkiem VW dosyć mocno jak dla mnie się ona ugina. Zamieszczam zdjęcia nie wiem czy będzie na nich widać efekt. Co o tym sądzicie? Czerwonym kołem zaznaczyłem gdzie naciskam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #119 Napisano 7 Marca 2015 Ja w czteroramiennej mam to samo z poduszką, i też nabieram watpliwości. Czy ktoś może to wyjaśnić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juniper Zgłoś #120 Napisano 7 Marca 2015 Hm skoro masz tak samo to może jednak tak wychodziły z fabryki? Nie ukrywam że na to liczę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach