spokojny Zgłoś #101 Napisano 14 Listopada 2008 (edytowane) Zdjęcie Edytowane 14 Listopada 2008 przez spokojny co? nie mog? doda? zdj?cia :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek wiórek Zgłoś #102 Napisano 14 Listopada 2008 raczej pompa halasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adixx87 Zgłoś #103 Napisano 15 Listopada 2008 kola na maxa skrecone w lewo czy w prawo na postoju na zapalonym silniku i na luzie. jak dodam leciutko gazu do 1k-1.1k obrotow na max skreconych kolach nie ma piszczenia. pasek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #104 Napisano 15 Listopada 2008 Moze sie komus przyda http://picasaweb.google.pl/d4tura/PompaWspomagGolf02# Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pawllo123 Zgłoś #105 Napisano 23 Listopada 2008 to moze sprawdz stan płynu do wspomagania przynajmnie umnie tak było uzupełniłem płym i ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #106 Napisano 14 Marca 2009 Panowie, trochę stary ten temat ale nie chcę już zakładać nowego. No więc mam pytanie apropos pompy wspomagania - chciałbym ją sprawdzić. Ciśnienie tłoczenia bodajże 7,5 - 8,2 MPa?? Czy wystarczy jak wkręcę zegar w pompę odpalę silnik i mogę sprawdzać, czy przed zegarem trzeba mieć zawór?? A jak sprawdzam przekładnię, to kręcę kierą i ciśnienie też ma być takie samo jak na prostych kołach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hexen30 Zgłoś #107 Napisano 27 Kwietnia 2009 Witam. Mam objaw taki, że przy maksymalnym skręceniu kierownicy, do oporu, słychać delikatne piszczenie. Gdy tylko odrobinę popuszczę kierownicę, jest cisza. Innych objawów nie ma. Kierownica chodzi lekko, płyn ok. Tak jest od samego początku, czyli od 2 lat. Niezaleznie od temperatury otoczenia. Czy to normalny objaw, czy raczej nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #108 Napisano 27 Kwietnia 2009 Normalne , myślę że nie ma czym się przejmować Pozdrawiam Miłosz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter22 Zgłoś #109 Napisano 28 Kwietnia 2009 miałem to samo wymien płyn tylko przepłukaj kilka razy nowym i bedzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #110 Napisano 28 Kwietnia 2009 a co z moim pytaniem?? Umie ktoś na nie odpowiedzieć, bo chciałbym być pewny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #111 Napisano 29 Kwietnia 2009 ciśnienie w granicach 85-95 barów Ciśnieniomierz z zaworem. Wpinasz szeregowo w wyjście z pompy. Zawór otwarty. Odpalasz silnik, zamykasz zawór (nie dłużej niż 5 sek) i odczytujesz ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #112 Napisano 29 Kwietnia 2009 o dziękuję za odpowiedź. Czyli to ciśnienie o którym mówiłem byłoby za niskie - bo takie wartości widziałem w książce sam naprawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #113 Napisano 1 Maja 2009 a ten tego... bo ja tez walcze ze wspomaganiem ostatnio... Gdzie można się zaopatrzyć w taki ciśnieniomierz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcin000 Zgłoś #114 Napisano 2 Maja 2009 mam pytanie jak mogę zlikwidować luz na układzie kierowniczym w passacie b3 z 1990 roku ze wspomaganiem. od jakiegos czasu ten luz się powieksza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #115 Napisano 4 Maja 2009 mam pytanie jak mogę zlikwidować luz na układzie kierowniczym w passacie b3 z 1990 roku ze wspomaganiem. od jakiegos czasu ten luz się powieksza. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29078&highlight=%B6ruba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #116 Napisano 4 Maja 2009 Mam objaw taki, że przy maksymalnym skręceniu kierownicy, do oporu,słychać delikatne piszczenie. Gdy tylko odrobinę popuszczę kierownicę, jest cisza. Normalny objaw, pompa chodzi na max obrotach. Zapewne obrotomierz tez delikatnie faluje miałem to samo wymien płyn tylko przepłukaj kilka razy nowym i bedzie ok Chciałbym to usłyszeć/zobaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #117 Napisano 26 Maja 2009 Wymieniłem płyn ( bo mi się zachciało) i profilaktycznie rozebrałem zaworek w pompie jest tam filterek siatkowy był ,co tu ukrywać przytkany syfem, wymyłem ,złożyłem, zalałem płynem , odpowietrzyłem , i... m o ż e trochę lżej sie kręci ale piszczenie paska na gwałtownym skręcaniu czy też na maksymalnym skręcie znikło a pasek klinowy jest nawet bardziej luźny niż wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris22bln Zgłoś #118 Napisano 27 Maja 2009 w moim starym mk3 tez teraz padla pompa od wspomagania ,mam zamiar kupic nowa pompe i niewiem jakim olejem zalac ,poniewaz wczesniej byl czerwony ,a kazdy poleca zielony ,nawet jak olej bedzie spuszczony to i tak w maglownicy zostanie ,,resztka,, moge zalac zielonym czy lepiej wlac czerwony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil86j Zgłoś #119 Napisano 4 Sierpnia 2009 Passat B5 kombi 1997r. 110KM Witam dziś posypało mi się coś ze wspomaganiem, jechałem sobie autkiem aż w końcu zacząłem słyszeć dziwny dźwięk ma prostej drodze, podczas skręcania jeszcze gorzej, przy dodawaniu gazu na postoju też słychać że coś trzeszczy z lewej strony auta (od kierowcy), zauważyłem ze coś wycieka mi przy kole tez od strony kierowcy. Po zdjęciu koła wyciek ciężko było określić zauważyłem że gumowa osłona na drążku od wspomagania jest popękana i w tych okolicach też było mokro od oleju ze wspomagania. Czy możecie mnie jakoś poratować? w czym tkwi problem i czy wymianie będzie podlegał cały układ wspomagania? Kilka dni przed tą tragedią sprawdzałem olej w układzie i było ok 2 milimetry ponad MIN tak jak w książce pisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #120 Napisano 4 Sierpnia 2009 oj chyba leje Ci się z przekładni kierowniczej niestety I nie chcem cię smucić ale raczej czeka cię wymiana lub regeneracja przekładni a to tanie rzeczy nie są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach