Skocz do zawartości
Gość Waldek62

Ustawienie Kata wtrysku

Rekomendowane odpowiedzi

klucz wsadzamy od dołu zbiorniczka wyrównawczego.
Przepraszam za OT ale chyba coś pomyliłeś, o jakiej pompie piszesz, koło zbiorniczka wyrównawczego jest tylko ta od ABS-u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem na myśli pompę paliwową. Tył pompy paliwowej w b5 znajduję się "niedaleko" zbiorniczka wyrównawczego. a klucz 13 wsadzamy od strony zbiorniczka wyrównawczego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeże temat Panowie gdzie znajduje sie pompa wtryskowa w moim pasku? mam kat wtrysku 22 czasami idzie do 24 nic wiecej uwazam ze jest za malyu jak go wyregulowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odświeże temat Panowie gdzie znajduje sie pompa wtryskowa w moim pasku?

W twoim pasku tej pompy nie ma, tylko silniki zasilane olejem napędowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam golfa IV 90 Km silnik ALH 98 rok jestem po wymianie rozrzadu i nie wiem czy mi koles dobrze ustawił wszystko. Autko na trasie pali mi 5,8-5,5 L a prędkość do 100 km.

http://www.bankfotek.pl/view/806023

http://www.bankfotek.pl/view/806025

Mogły ktoś zerkać z gory dzx

Edytowane przez tabla_k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda dobrze, w granicach normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to coś muszę mieć nie tak auto kupiłem w Niemczech zanim dałem do wymiany rozrzadu jezdziłem tydzień wtedy paliło mi 5 max a 4,5 w trasie nie wiem co by sie stało ze tak zaczeło palic wiem ze to nie duza roznica ale jednak cos jest z nim nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontrolka to normalna sprawa

 

a termostat masz do wymiany !!!!!

jak wymienisz go to dopiero weź sie za diagnostyke do tego czasu nic nie rób

 

---------- Post added at 13:06 ---------- Previous post was at 12:54 ----------

 

koledzy a powiedzcie mi dlaczego pomimo ustawiania kąta przesówania pompy nic sie nie dzieje jak kąt wynosił 255 tak cały czas mimo usilnych starań stoi w tym punkcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy a powiedzcie mi dlaczego pomimo ustawiania kąta przesówania pompy nic sie nie dzieje jak kąt wynosił 255 tak cały czas mimo usilnych starań stoi w tym punkcie
musi być w poza regulacją pompy, przestawiony np o jeden ząbek na pasku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy mam polskiego vaga 4.9 w co muszę wejść żeby ustawić kąt wtrysku ? będzie to w 1.9 tdi 1Z

Edytowane przez waldek415

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli można to trochę odgrzeję wątek. Jestem dość świeżo po ustawieniu kąta wtrysku. Mam tylko pytanie-Czy wartości mogą być większe zaraz po odpaleniu (na zimnym silniku)? Chodzi mi o wartości zarówno w MB jak i BS. U mnie te wartości stabilizują się na poziomie 50 dopiero po rozgrzaniu silnika.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Jeśli można to trochę odgrzeję wątek. Jestem dość świeżo po ustawieniu kąta wtrysku. Mam tylko pytanie-Czy wartości mogą być większe zaraz po odpaleniu (na zimnym silniku)? Chodzi mi o wartości zarówno w MB jak i BS. U mnie te wartości stabilizują się na poziomie 50 dopiero po rozgrzaniu silnika.

Pozdrawiam

 

Z tego co mi wiadomo to wartości te bada się na rozgrzanym silniku i to dobrze rozgrzanym (90st na blacie) w VAG nawet podaje komunikat kiedy silnik nie jest rozgrzany wystarczająco, więc gdy silnik jest zimny to wartości będą inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Jeśli można to trochę odgrzeję wątek. Jestem dość świeżo po ustawieniu kąta wtrysku. Mam tylko pytanie-Czy wartości mogą być większe zaraz po odpaleniu (na zimnym silniku)? Chodzi mi o wartości zarówno w MB jak i BS. U mnie te wartości stabilizują się na poziomie 50 dopiero po rozgrzaniu silnika.

Pozdrawiam

Wartości na zimnym silniku będą wieksze, to jest normalne. Silnik rozgrzany jest od 85 stopni, z resztą w BS VAG cię o tym informuje i nie mówię o wskazaniu na blacie, bo tam 90 st bedziesz miał już przy 80 na silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy ja się przymierzam do ustawienia kąta wtrysku bo skacze mi w zakresie 64-69 i kiepawo pali jak jest zimniej niż -15(świece OKi)

znalazłem fajną poradę http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/ i oglądałem u siebie jak wygląda dostęp i trochę się zdziwiłem

podpowiedzcie jak się dostać do śruby nr.4 z tej porady-jak próbowałem to nawet łapę ciężko tam wcisnąć nie mówiąc już nawet u kluczu jakimś

Edytowane przez _pączek_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podpowiedzcie jak się dostać do śruby nr.4 z tej porady-jak próbowałem to nawet łapę ciężko tam wcisnąć nie mówiąc już nawet u kluczu jakimś

Hmm na tej poradzie śruba nr 4 jest źle oznaczona. Śruba nr 4 to nie ta co jest między przewodami wtryskowymi, a pod spodem pod pompą bliżej bloku. Tej pomiędzy przewodami wtryskowymi nie ruszaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm na tej poradzie śruba nr 4 jest źle oznaczona. Śruba nr 4 to nie ta co jest między przewodami wtryskowymi, a pod spodem pod pompą bliżej bloku. Tej pomiędzy przewodami wtryskowymi nie ruszaj.

 

wiem wiem

tylko właśnie do tej z dołu nie umiem się dobrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to długa nasadka i podchodzisz od strony odmy, tą śrubę luzujesz na końcu jak już silnik chodzi. Tylko pamiętaj żeby trzymać pompę. Ustawiasz wartość i dokręcasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja doszedłem zestawem nasadka+przegub+przedłużka. I myślę, że gdyby była dociągnięta odrobinę mocniej to nie dałbym rady. Podobno płaska 13 zdaje egzamin, ale musi być odpowiednio długa(moja była za krótka wiec musiałem kombinować:ocochodzi)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zapytam może ktoś przerabiał już taki temat, mam passata 2.5 AFB 150 km i nie mogę w żaden sposób ustawić początku wtrysku procedurę znam, bo nie raz już ustawiałem. Problem polega na tym, że cały czas pokazuje na wykresie, że jest za wczesny i to dużo, jest pewna granica poniżej której nie mogę zejść, mogę jedynie jeszcze bardziej przyspieszyć. A objaw jest taki ze auto mi ciężko pali. Pomóżcie bo walczę już z tym kilka dni !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz ustawienie rozrzadu i jego synchronizacje na vagu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności