tomi.nvw Zgłoś #141 Napisano 10 Kwietnia 2012 Rozrząd mam na 100% dobry , bo sprawdzałem wszystko od początku. Odkęcałem dekle, blokowałem wał i tam wiem , że jest dobrze. Przypuszczam, że coś z pompą. Ale nie jestem pewien. Ciekawy jestem czy uda mi się samemu to naprawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kwasek007 Zgłoś #142 Napisano 22 Kwietnia 2012 Witam . Proszę o analize wykresu . Będe wdzięczny .. Silnik ALH 90 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość colcichy Zgłoś #143 Napisano 9 Maja 2012 Chcialbym sie podpiac pod temat a mianowicie po wymianie rozrzadu autko zaczelo nierowno pracowac ale tylko jak zimny i na biegu jalowym .Moje pytanie to czy musze ustawiac kat wtrysku czy nic sie nie stanie !!??Dodam tylko ze auto pali duzo mniej!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #144 Napisano 10 Maja 2012 Ty masz na pompowtryskach i tu się kąta nie ustawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beryss Zgłoś #145 Napisano 13 Maja 2012 (edytowane) witam jestem po wymianie rozrzadu czy mozliwe ze mechanik cos przestawil? (nie sprawdzilem ile mialem przed wymiana -czy mozliwe ze przestawila mu sie pompa o 1 zabek?) , wydaje mi sie ze dluzej musze krecic na rozgrzanym zeby zapalil. te wahania 58-63 oznaczaja ze trzeba klin zmienic na kole pasowym walu korbowego? trzeba skorygowac kat do wartosci 49-54? Edytowane 13 Maja 2012 przez beryss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertyuiop696 Zgłoś #146 Napisano 13 Lipca 2012 Witam!!! Założyłem do mojego pb5 (AFN) pompę 11 i nie mogę ustawic konta wtrysku wartości jakie udało mi się usyskać: - 255 - 130-150 - nie odpalał (brak odczytu) były to wartości powtarzalne czyżby pompa była przestawiona na rozrządzie o 1 ząbek ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #147 Napisano 24 Marca 2013 Wymieniałem cały rozrząd 2 dni temu w swojej B6 2.0 TDI (silnik BKP). Nie wiem czy to kwestia niższych temperatur, ale mam wrażenie, że samochód pali mi więcej (średnio o 1-2 l/100km i przy ruszaniu średnie spalanie to od kilkudziesięciu litrów do 99l/100 km czego wcześniej nie miałem). Czy to możliwe, że coś nie tak ustawiono lub wyregulowano z rozrządem ? Dodam, że innych niepokojących objawów nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolerclub Zgłoś #148 Napisano 5 Września 2013 ustawiać taki kąt? tylko ciągle skacze między 60 - 66. może tak być? że nie jest stały? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgiwerr Zgłoś #149 Napisano 17 Lutego 2015 Witam.Mam pytanko odnosnie ustawienia kata. Posiadam skaner http://viaken.pl/pl/skaner-v-scan-vag5053-its-nowosc.html .Z tego co mi powiedziano kat wtrysku sprawdza sie w blokach 004 pozycja 2 wartosc zadana a pozycja 3 wartosc osiagana.. Czyli trzeba w pozycji 3 otzrymac wartosc zadana z pozycji 2. Jest ktos kto potwierdzi ta informacje. pozdro i dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #150 Napisano 28 Lutego 2015 (edytowane) Witam . Po zlozeniu rozrzadu i wymianie zaworu N108(uzywany) martwi mnie kat wymagany i rzeczywisty. Czego moze to byc przyczyna? Statyczny kat wtrysku waha sie w okolicach 55-60 Edytowane 28 Lutego 2015 przez baksik28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach