coolerclub
-
Liczba zawartości
24 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O coolerclub
- Urodziny 08.10.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Maciek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
OKL
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
-
coolerclub obserwuje zawartość → Wymiana Wahaczy ! Trudne czy nie ?, potrzeba analizy logów, proszę o analizę logów 1.9 tdi 90km AGR i oraz 6 innych
-
Witam, bardzo proszę o analizę logów (agr) 3 razy turbo, wszystkie tak samo http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_168190.html oraz raz przepływka http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_110891.html złapał dziś tryb awaryjny na górce 5 bieg 120 km/h (chciałęm przyśpieszyć i wtedy wpadł tryb awaryjny) za opinie będę wdzięczny. pozdrawiam
-
ustawiać taki kąt? tylko ciągle skacze między 60 - 66. może tak być? że nie jest stały?
-
ja to sobie wsadziłem same wskazówki czerwone, tak tylko (nie w celu zmiany koloru podświetlania), żeby fanie wyglądało, a okazuje się, że nie świeca w ogóle wieczorem.... czerwony niweluje zielone do zera.... szkoda bo czerwone fajne
-
proszę o analizę logów 1.9 tdi 90km AGR
coolerclub odpowiedział coolerclub → na temat → Analizy logów
ano krótka historyjka: kupiłem nowy n75 i było lepiej przez .... 10 minut, potem auto już w ogóle kompletnie nie miało mocy, nawet po zgaszeniu i odpaleniu, kompletny brak życia turbo :blush: miałem echte SDI :goof: . założenie starego zaworka n75 dalej to samo. no to załatwiłem inne turbo (akurat KKK, a ja miałem garretta) winowajcą okazała sie klapka w turbo, która (chyba) puszcza spaliny w turbo lub w wydech. luźno sobie dyndała i wszystko szło w wydech, dlatego nie miało co ją napędzać (jeśli dobrze rozumuję) i teraz pytania: 1) czy taką klapkę idzie dostać jako część zamienną, czy taka wada tej klapki dyskwalifikuje turbo i tylko na śmieci??? 2) czyli to małe przeładowanie nie jest groźne (czyli nie wina turbo KKK??), bo mam jeszcze trochę ponad tydzień gwarancji rozruchowej -
proszę o analizę logów 1.9 tdi 90km AGR
coolerclub odpowiedział coolerclub → na temat → Analizy logów
a co myślicie teraz o tych: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_110890.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_110891.html -
witam potrzeba wsadzić takie fele 17 na takie autko. będę wdzięczny za pomoc
-
proszę o analizę logów 1.9 tdi 90km AGR
coolerclub odpowiedział coolerclub → na temat → Analizy logów
sztangę sprawdziłem i chodzi (trochę skrzypi ale chodzi płynnie i luźno) poprawiłem wężyki bo 2 źle szły poprawa jest ale not lauf występuje nadal :dupablada logi: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_106791.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_106792.html logi z wypiętym wężykiem od gruszki turbo Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_106793.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_106794.html co myślicie? -
proszę o analizę logów 1.9 tdi 90km AGR
coolerclub odpowiedział coolerclub → na temat → Analizy logów
rzeczywiście było źle połączone- poprawiłem wg schematu, lecz nie ma poprawy (chyba gorzej jest nawet). zaworek n75 rozebrany i przeczyszczony (powinien być sprawny) - nie pomogło. planuję: 1) podmienić przepływkę 2) sprawdzić czy sztanga chodzi / nie zacina się - czy można to sprawdzić vagiem w basic settings?? ma ktoś jakieś pomysły? -
proszę o analizę logów 1.9 tdi 90km AGR
coolerclub odpowiedział coolerclub → na temat → Analizy logów
jeśli dobrze oznaczyłem fotkę mego silnika, to rzeczywiście przeczyściłem n18 a nie tan w metalowej obudowie n75 :debil schemat, który mi wysłałeś (połączenia wężyków) się zgadzają poza jednym. ten który zaznaczyłem na czerwono nie wchodzi w rurę powietrza tylko idzie do takiego zaworka jak niżej. do czego on jest?? co to jest ten skrót WG?? -
proszę o analizę logów 1.9 tdi 90km AGR
coolerclub odpowiedział coolerclub → na temat → Analizy logów
nie żebym gadał głupoty ale z n75 wychodzi tylko jeden wężyk tylko do zaworu EGR, nic nie idzie do gruszki (o ile jest przy turbo ze stałą geometrią -
proszę o analizę logów 1.9 tdi 90km AGR
coolerclub odpowiedział coolerclub → na temat → Analizy logów
możliwe, żeby zawór EGR źle zamykał i spaliny szły w wydech niż na turbo? a jak przepływka działa bo chyba połowę z zadanych wartości mierzy? -
witam, problem z autem jest następujący: auto wchodzi w tryb awaryjny przy ok 110-130 km/h ale tylko na 5-tym biegu logi dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105292.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105293.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105294.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105295.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105296.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105297.html co myśłicie??
-
Subwoofer pod zabudowe b5 kombi
coolerclub odpowiedział tysszek → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
a w którym miejscu jest wzmacniacz zamontowany? bo fajnie jest jak go nie widać, że jest -
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
coolerclub odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
oddali za ten rachunek od mechanika? -
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
coolerclub odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
no chyba nie myślałeś, że Ci wyślą na podmiankę nowe wahacze. niestety za wyjęcie wahaczy i wysyłkę do nich jesteś odpowiedzialny Ty. wniosek z tego co piszesz jest jeden, ze HPS raczej nie opłaca się montować, bo w sumie wyjdzie sporo drożej