Skocz do zawartości

coolerclub

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O coolerclub

  • Urodziny 08.10.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    OKL

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam, bardzo proszę o analizę logów (agr) 3 razy turbo, wszystkie tak samo http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_168190.html oraz raz przepływka http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_110891.html złapał dziś tryb awaryjny na górce 5 bieg 120 km/h (chciałęm przyśpieszyć i wtedy wpadł tryb awaryjny) za opinie będę wdzięczny. pozdrawiam
  2. ustawiać taki kąt? tylko ciągle skacze między 60 - 66. może tak być? że nie jest stały?
  3. ja to sobie wsadziłem same wskazówki czerwone, tak tylko (nie w celu zmiany koloru podświetlania), żeby fanie wyglądało, a okazuje się, że nie świeca w ogóle wieczorem.... czerwony niweluje zielone do zera.... szkoda bo czerwone fajne
  4. ano krótka historyjka: kupiłem nowy n75 i było lepiej przez .... 10 minut, potem auto już w ogóle kompletnie nie miało mocy, nawet po zgaszeniu i odpaleniu, kompletny brak życia turbo :blush: miałem echte SDI :goof: . założenie starego zaworka n75 dalej to samo. no to załatwiłem inne turbo (akurat KKK, a ja miałem garretta) winowajcą okazała sie klapka w turbo, która (chyba) puszcza spaliny w turbo lub w wydech. luźno sobie dyndała i wszystko szło w wydech, dlatego nie miało co ją napędzać (jeśli dobrze rozumuję) i teraz pytania: 1) czy taką klapkę idzie dostać jako część zamienną, czy taka wada tej klapki dyskwalifikuje turbo i tylko na śmieci??? 2) czyli to małe przeładowanie nie jest groźne (czyli nie wina turbo KKK??), bo mam jeszcze trochę ponad tydzień gwarancji rozruchowej
  5. a co myślicie teraz o tych: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_110890.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_110891.html
  6. coolerclub

    VIRTUAL TUNING

    witam potrzeba wsadzić takie fele 17 na takie autko. będę wdzięczny za pomoc
  7. sztangę sprawdziłem i chodzi (trochę skrzypi ale chodzi płynnie i luźno) poprawiłem wężyki bo 2 źle szły poprawa jest ale not lauf występuje nadal :dupablada logi: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_106791.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_106792.html logi z wypiętym wężykiem od gruszki turbo Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_106793.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_106794.html co myślicie?
  8. rzeczywiście było źle połączone- poprawiłem wg schematu, lecz nie ma poprawy (chyba gorzej jest nawet). zaworek n75 rozebrany i przeczyszczony (powinien być sprawny) - nie pomogło. planuję: 1) podmienić przepływkę 2) sprawdzić czy sztanga chodzi / nie zacina się - czy można to sprawdzić vagiem w basic settings?? ma ktoś jakieś pomysły?
  9. jeśli dobrze oznaczyłem fotkę mego silnika, to rzeczywiście przeczyściłem n18 a nie tan w metalowej obudowie n75 :debil schemat, który mi wysłałeś (połączenia wężyków) się zgadzają poza jednym. ten który zaznaczyłem na czerwono nie wchodzi w rurę powietrza tylko idzie do takiego zaworka jak niżej. do czego on jest?? co to jest ten skrót WG??
  10. nie żebym gadał głupoty ale z n75 wychodzi tylko jeden wężyk tylko do zaworu EGR, nic nie idzie do gruszki (o ile jest przy turbo ze stałą geometrią
  11. możliwe, żeby zawór EGR źle zamykał i spaliny szły w wydech niż na turbo? a jak przepływka działa bo chyba połowę z zadanych wartości mierzy?
  12. witam, problem z autem jest następujący: auto wchodzi w tryb awaryjny przy ok 110-130 km/h ale tylko na 5-tym biegu logi dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105292.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105293.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105294.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105295.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105296.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mkilinski_105297.html co myśłicie??
  13. a w którym miejscu jest wzmacniacz zamontowany? bo fajnie jest jak go nie widać, że jest
  14. no chyba nie myślałeś, że Ci wyślą na podmiankę nowe wahacze. niestety za wyjęcie wahaczy i wysyłkę do nich jesteś odpowiedzialny Ty. wniosek z tego co piszesz jest jeden, ze HPS raczej nie opłaca się montować, bo w sumie wyjdzie sporo drożej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności