Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

kolego Stavage sat assist owszem super sprawa ale wiedzę że samochód masz nowy i prawdopodobnie kupiony w Polce ja auto mam sprowadzone z za zachodniej granicy i założenie tego wynalazku kosztuje majątek nie mówiąc już o abonamencie. jeśli komuś nie szkoda kasy proszę bardzo ale ja podziękuje. Za ten alarm co pisałem dałem 500zł nie wiem ile kosztuje ten ukryty wyłącznik zapłonu ale wydaje mi się że te zabezpieczenia mi wystarczą a jak nie to w ostateczności mam ubezpieczenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile kosztuje przedłużenie gwarancji, na jakich warunkach to jest? Warto się tym interesować? Sat Assist - ile kosztuje abonament? :>

 

Dlatego właśnie napisałem o tym, że powinno być auto kupione u dealera (w Polsce) i u tegoż powinno być zakładane. Majątku nie kosztuje, bo raptem instalacja 1000 zł netto z wliczonym abonamentem na najbliższy rok.

 

A tak a'propos, to właśnie czekam na wydanie auta, więc JESZCZE nie użytkuję.

 

 

Odpowiedź odnośnie Sat Assist powyżej, a jeśli chodzi o przedłużenie gwarancji, to niestety ostatnio podrożało. Teraz w pełnym zakresie przedłużenie do 5 lat od zakupu kosztuje 4725 zł do 2000 cm3 i 6625 zł powyżej 2000 cm3 pojemności silnika. Jeśli zakupi się w ciągu 6 miesięcy od zakupu auta, to odliczyć należy 20% od podanej ceny. Wydaje mi się, że jeśli już wydawać pieniądze na dodatkową gwarancję, to warto wziąć właśnie pełny zakres - takie mam przemyślenia po przeczytaniu warunków.

 

Pozdrawiam

Stv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siedziałeś w nowych wozikach klasy D? Jeździłeś nimi ? Nie mówię tutaj oczywiście o prowadzeniu gdzie Mondeo bije wszystkich po dupie jeżeli chodzi o prowadzenie.

Jakość wykończenia może już "lekko" DESIGN nie ten no ale w końcu każdy kupuje to co mu się podoba i nie oszukujmy się to na co kogo stać.

tak sie sklada ze jezdzilem z 3 mies temu mondeo, i nie uwazam ze jest to lepszy samochod, napewno zawiecha ma super VW powinno troche swoje dopracowac,

CR fajna sprawa, niewiesz nawet czy jedziesz czy diesel czy benzyna,

taki ma glos, ale no VW tez na CR, to sa zalezy mondeo, ale

tez tandetny plastyk z tylu (blady, jak w toyocie yaris z 2000roku!),

silnik cich ale wogole nie chcial ciagna mnie nic 2000tys, jak weszedl ponad 2000ty obr to nawet ok, ale tak to troche mogl,

paska 1.9 TDI czuc juz przy 1650, 1800 to juz ciagnie mocno, i wiele wiele innych m tore mnie wkorzaly.

Jeżdzilem tez jakis miesiac temu SEATEM EXEO, weszedl w tym roku,

wiec nowa konstrukcja, gdyby to auto bylo wieksze,

bo ciasno w srodku, bo naprawde fajne auto,

takie troche twardsze zawiecho (na podzespolach audi, zachowywalo sie tez tak twardzeje jak audi), w srodku calkiem ladnie, ladnie schodza plastyki z drzwi na deske rozdziecza... itd.

GDYBYSCIE mnieli okazje sie przejechac exeo, to polecam,

duzo cisniej i napewno bym nie zamienil, ale dosyc fajne auto,

takie w "kupce"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego piszesz jakieś bzdury.

 

Exeo to nowa konstrukcja? Hehe - buda od A4 B7, deska od A4 cabrio...

 

Poza tym polecam (zamiast na forum) posiedzieć w szkole, bo o ortografii i interpunkcji masz takie pojęcie jak o autach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poza tym polecam (zamiast na forum) posiedzieć w szkole, bo o ortografii i interpunkcji masz takie pojęcie jak o autach.

Tu się zgodzę niestety chodź czasami też nie piszę (ę, ą z lenistwa...)

 

A co do tej wypowiedzi

buda od A4 B7, deska od A4 cabrio...

Jeszcze chyba nie jest tak źle w miare dobra , sprawdzona konstrukcja sam miałem dylemat między właśnie A4 a Passatem no ale wygrał Passat bagażnikiem.

 

ale no VW tez na CR, to sa zalezy mondeo, ale

tez tandetny plastyk z tylu (blady, jak w toyocie yaris z 2000roku!),

Jeździłem Mondeo w wersji TITANIUM(spojlery wielkie koła w środku kubły czerwona nitka i inne bajery) z najmocniejszym Dieslem ... auto bajka w porównaniu do Passata. I nie czuć tej "tandety" .Oczywiście cena też odpowiednia z tym wyposażeniem oscylowała w granicach 140.000tyś zł. Chociaż silnik dieslowski VW CR nie jest już taki zły aczkolwiek porównując do nowego D-4D Toyoty Avensis... który chodzi jak mała kosiareczka to jest konstrukcja z przed 20lat.

paska 1.9 TDI czuc juz przy 1650, 1800 to juz ciagnie mocno,

Nie mówmy tutaj o 1.9TDI który jest nie oszukujmy się konstrukcją rodem z B5-tki pierwszej. Oczywiście 2.0TDI PD jest to to samo praktycznie tylko rozwiercony i jak to mówią posiadacze 1.9TDI "awaryjne , nie warto kupować". U mnie jest naprawdę wielka ale to wielka turbodziura przy 140konnym dieslu ... czuć dopiero "lekkie" wciśniecie w fotel przy 1950obr/min (no licznikowe 2000). To jest tego typu "nic nic nic, i rura" To nie jest przyjemne no ale cóż.

Przy 1600 obr/min nic sie nie dzieje w 2.0TDi...

jak weszedl ponad 2000ty obr to nawet ok, ale tak to troche mogl,

To tak jak wyżej właśnie...

 

GDYBYSCIE mnieli okazje sie przejechac exeo, to polecam,

duzo cisniej i napewno bym nie zamienil, ale dosyc fajne auto,

takie w "kupce"

Dobra konstrukcja , dobre części "w miare" dobra cena jak na tej klasy autko.

Takie jest moje zdanie

 

pozdrawiam

Edytowane przez Rojasek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hehe - buda od A4 B7, deska od A4 cabrio...

 

I zawieszenie tez zmienili. Jest miekkie teraz, wg mnie porazka.... Nowa konstrukcja hehehe....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory zle sie wyrazilem,

chodziło mi o nowa bude,

a nie konstrukcje, chociaz niewiem czy audi a4 b7 ma wielowachaczowe

zawieszenie ale exeo ma wielowachaczowe, niewiem jak to sie bedzie trzymalo , w audi a6 bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodziło mi o nowa bude,

Strasznie nowa :D znaczek SEATA i wielki napis EXEO jak w RENAULT-cie rozstrzelony (szkoda,że skopiowali ale ok)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu się zgodzę niestety chodź czasami też nie piszę (ę, ą z lenistwa...)

 

Nie miałem namyśli polskich znaków, tylko konkretnie ortografię i interpunkcję, składnię itp., np.:

silnik cich ale wogole nie chcial ciagna mnie nic 2000tys, jak weszedl ponad 2000ty obr to nawet ok, ale tak to troche mogl,

 

Jeszcze chyba nie jest tak źle w miare dobra , sprawdzona konstrukcja sam miałem dylemat między właśnie A4 a Passatem no ale wygrał Passat bagażnikiem.

 

Nie mówię, że to zła konstrukcja. Ale w żadnym wypadku Exeo nie jest nowe - po prostu kopia starszego, sprawdzonego Audi ze znaczkiem Seata na masce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Exeo to prawie Audi tyle, że nie... Brzydsze choć łudząco podobne, a b7 już leciwe jest, więc Seat wypuścił stary nowy model... Dla mnie niewypał, wolałbym 3 letnie b7 niż nowe Exeo. W cenie passata można szukać 407 z 1.8 140 km-stary, 5biegowy... lipa, Lagunę kombi z 1.8 140 km... Z trójki jednak najlepszy jest passat, myślę, że na niego się zdecydujemy ;). Warto rozważać dłuższą gwarancję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Exeo to prawie Audi tyle, że nie... Brzydsze choć łudząco podobne, a b7 już leciwe jest, więc Seat wypuścił stary nowy model... Dla mnie niewypał, wolałbym 3 letnie b7 niż nowe Exeo. W cenie passata można szukać 407 z 1.8 140 km-stary, 5biegowy... lipa, Lagunę kombi z 1.8 140 km... Z trójki jednak najlepszy jest passat, myślę, że na niego się zdecydujemy

 

W 100% się zgadzam i też bym wybrał Passata.

Dłuższą gwarancję bym sobie odpuścił - co ma się zepsuć to się zepsuje w 2 lata (ew. wady fabryczne).

Po tym okresie w benzynie praktycznie nie ma co paść... jakby to był diesel + większe przebiegi roczne to sprawa to przemyślenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak w końcu z tym spalaniem 1.8? Wyszukałem jakieś posty o octavi 1.8 tsi, większość pisze (manual jak i dsg) w mieście to raczej 10l i więcej i to nie przy super dynamicznej jeździe? Nie da się uzyskać 8/9 l nie jadąc stricte eco?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrocław jest w tym względzie podobny do wawy - a tu poniżej 10l jest ciężko (znajomy jeździ Octavią 1.8 po FL). W trasie za to (spokojnej) ok 6. Niestety jak miasto zakorkowane to czy diesel czy benzyna swoje musi wziąć (nawet przy ekonomicznej jeździe).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W trasie za to (spokojnej) ok 6

A no to pozdrów kolege :D Nie wiem jak on to robi bo mi ciężko w dieslu zrobić taki wynik.

 

W mieście? Lekko 10L ... diesel pali 9-11L w mieście więc benzynka powinna podobnie.

 

to nie przy super dynamicznej jeździe

Spokojnie 10L. Przy "dynamicznej" jeździe czyli opór hamulec i tak w kółko myślę ,że 15-20L nie byłby wielkim wyczynem :) w 1.8T z 3BG bez najmniejszego problemu osiągałem spalanie rzędu 15L/100km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale taki 2.0 TDI 140 KM mimo wszystko weźmie pewnie mniej... Obecna astra pali ponad 10l przy jezdzie mieszano-ekonomicznej, ale dynamiki raczej trudno się doszukać, więc i tak będzie lepiej z 1.8 tsi, choć na trasie nie było tak źle, mogłem spokojnie jechać lewym pasem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obecna astra pali ponad 10l przy jezdzie mieszano-ekonomicznej,

Mając swego czasu 1.6ECOTECA silnik w Asterce 10L to normalny wynik w mieście benzynki na 100km.

 

więc i tak będzie lepiej z 1.8 tsi, choć na trasie nie było tak źle, mogłem spokojnie jechać lewym pasem

1.6 leciała przejechałem nią prawie całą Europę nawet nie pierdnęła leciała lewym pasem 180+km/h

Ale taki 2.0 TDI 140 KM mimo wszystko weźmie pewnie mniej...

Tzn we Wrocławiu może i mniej ale w takim mieście jak ja mieszkam (do 50.000mieszkańców) żałuję ,że nie kupiłem 1.8TSI...te PD diesel w mieście w korku to chodzi jak 30letni URSUS poprostu porażka. A benzynka nawet nie wiesz ,że chodzi cicha, dynamiczna, w miare ekonomiczna bajka!

 

A co do ubezpieczenia... za 5000? Pal licho nie kupuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O dieslu tak tylko palnąłem, nie wchodzi w grę, ponieważ za małe przebiegi i 1.8 wydaję się lepszy. Ta astra to 1.6 ecotec 100KM , zjada olej smoczysko, ale z lekkiej górki 187 poszło, ale piłuję raczej do max 160/170, a i tak na a4 mrugają co jakiś czas za mną...

Z innej beczki, jak to jest z tą turbiną, nie miałem nigdy związku z tym... Wiem, że po jeździe trzeba odczekać kilkadziesiąt sekund zanim się zgasi silnik, zanim się nagrzeje silnik to max 3k obr... A co jak np. w czasie jazdy zgasnie silnik przy ruszaniu i sie od razu zapali, to i tak kolejny gwóźdź do trumny dla turbiny? Wiem, że to idiotyczne pytania, ale czas już zapoznać się z techniką ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A no to pozdrów kolege Nie wiem jak on to robi bo mi ciężko w dieslu zrobić taki wynik.

 

Spokojnej - czyt. przepisowej poza miastem 90, w mieści 50 km/h itp.

Przy takiej jeździe i ten 1.8 dużo nie spali.

 

Ja przy prędkościach ok 100 schodziłem do ok 5.3 (DSG, 170, dane z kompa, ale co to za jazda).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z innej beczki, jak to jest z tą turbiną, nie miałem nigdy związku z tym... Wiem, że po jeździe trzeba odczekać kilkadziesiąt sekund zanim się zgasi silnik, zanim się nagrzeje silnik to max 3k obr... A co jak np. w czasie jazdy zgasnie silnik przy ruszaniu i sie od razu zapali, to i tak kolejny gwóźdź do trumny dla turbiny?

kolego zaden gwozdz do trumny, wszystko w instrukcji jest ladnie napisane ;) turbine chlodzimy po dynamicznej jezdzie (albo zalozmy 200km/h po autostradzie i zjezdzamy na stacje), przy normalnej jezdzie bez wiru w baku nie nalezy sie za bardzo przejmowac. polecam jeszcze raz artykul o 1.8TSI - to naprawde super jednostka :) no i pomysl kolego o skorze vienna do comfortline'a, w cenie sa od razu podgrzewane siedzonka z przodu i grzane dysze spryskiwaczy (czyli pakiet zimowy wyjdzie taniej) :] wtedy wsiadajac do passiora czuje sie ta malutka nutke rozpieszczajacego luksusu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w lecie gdy auto postawisz na sloncu na godzinke, przyklejisz sie porzadnie do fotela co wspomoze jego wlasciwosci wsparcia bocznego w dynamicznie pokonywanych zakretach. Poczujesz wtedy nutke sportowego zaciecia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności