Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

aaaaa i jeszcze podgrzewane siedzenia...:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W silnikach CR 2.0 TDI nadal problem z głowicami ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trasek- nie. Ogólnie i na szybko. Passaty z lat 2005 -2007 miały zła opinie z kilku powodów ale dzisiaj większość z nich jest łatwa do ogarnięcia. Mowię o napędzie pompy oleju- koszt 12zl w ASO

Psujące się wtryski które nie jednej rodzinie popsuły wakacje- ale była i nadal jest akcja serwisowa i za druków ASO ci to naprawia zanim się wybierzesz w podróż. Poza tym koszt naprawy wtrysku to juz tylko 250zl i jest to dostępne a kiedyś tylko ASO za 3600 za sztukę.

To spowodowało zła famę o tych silnikach. Nie wiem czy pamiętasz jak ludzie się bali w ogóle passata b5 bo wielowahaczowe zawieszenie. Kto dzisiaj się tego obawia??? Części tanie jak barszcz. Potem bali się silników 130 bo wtryski a w 110 tylko pompa wiec niema się co popsuć- tak jakby pompa się nigdy nie popsuła. A silniki CR to juz zupełnie inna liga. Cichutkie i bardzo mało awaryjne. A koszty napraw nie da duże. Aha ale są filtry cząstek stałych wiec znowu się ludzie tego boja. A nikt nie wie o tym ze jak robisz trasy to do 250 tys km możesz zapomnieć o filtrze. ojciec ma obecnie 270tkm i nigdy się nie zapaliła kontrolka DPFa.

 

Ludzie nie dajmy się zwariować. Nawet niezniszczalne mercedesy 124 nie są wieczne bo a zadbany egzemplarz tez kosztuje sporo.

 

Jak chcemy aby się nie psuło to najlepiej się położyć i zasnąć bo od chodzenia tez podeszwy można zetrzeć i trzeba będzie jechać na serwis do szewca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok martwi mnie tylko skrzynia DSG na koniec, bo to model DQ250 .. Mam mieszanie uczucia. Dużo opinii, że zła skrzynia, że naprawa bardzo droga itd

 

A i zastanawiam się czy nie lepsza benzyna 1.8 lub 2.0 (mniej w silniku do robienia, prostsza konstrukcja).. Coraz mocniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A i zastanawiam się czy nie lepsza benzyna 1.8 lub 2.0 (mniej w silniku do robienia, prostsza konstrukcja).. Coraz mocniej.

 

I to jest dobry tok rozumowania, którym podąża coraz więcej ludzi którzy zostawiali majątek na naprawy diesli u mechaników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ale czy te benzyny tez sa bezawaryjne??

własnie mam do sprzedania passata 2.0T, kupiony w dobrym pieniądzu w niemczech bo do roboty łańcuszek rozrządu i wariator.

Wariator tylko do kupna w ASO i cena 1800 zł.

Mechanik się śmiał bo mówił że widział juz auto z przebiegiem 45 tys i łancuszek już "rozciągnięty"

 

naprawde nie dajcie sie zwariować.

wejdz na forum jakiejkolwiek marki - zawsze sie auta bedą psuły - każde jedno.

Boje sie DSG bo źle o niej piszą. - jak to czytam to od razu chce sie powiedzieć, nie lubie szpinaku, a jadłeś kiedyś?? NIE ale na pewno niedobry.

Po co elektryczne szyby, przeciez te na korbki tez sie otwieraja.

po co klima - przeciez kompresory padają.

 

Stary nie znam nikogo kto mając DSG powiedziałby że chce znowu manuala. Ta skrzynia jest GENIALNA.

4 passki b6 miałem i kazdy z nalotem ponad 200 - najwiecej obecnie 270km, w żadnym z nich nie miałem nigdy problemów z DSG.

ogólnie auta CR uważam za bezproblemowe.

 

trasek podstawowe pytanie do czego Ty ten samochód potrzebujesz i jakie robisz roczne przebiegi.

Edytowane przez bullet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trasek podstawowe pytanie do czego Ty ten samochód potrzebujesz i jakie robisz roczne przebiegi.

 

od 10k do 15k. Więc nie dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od 10k do 15k. Więc nie dużo.

 

To nawet nie myśl o Dieslu tylko BENZYNA !!! ewentualnie benzyna GAZ np 2.0 TFSI lub TFSI + gaz ja bym o ni m od razu myślał na Twoim miejscu lub nawet o 3.2 lub 3.2 + gaz przy takim przelocie ...

 

Sam teraz coraz mniej latam i już się rozglądam za benzyną nawet 3.2 wchodzi w grę + gaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy gazu w benzynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nigdy gazu w benzynie.

 

No spoko jak chcesz , kiedyś też tak miałem.

 

A teraz powoli leczę się z DIESLA , ale na serio przy twoim przelocie rocznym nie kupuj DIESLA nie ma sensu uwierz mi !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://postimg.org/gallery/29ncdj720/

jak wam sie podoba i na ile byscie wycenili?

1. taki sobie

2. góra pincet

 

Kiepskie zdjęcia, straszna koza, lewy tył był bity.

Edytowane przez mkpol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A teraz powoli leczę się z DIESLA

 

witaj w klubie :bry2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nawet nie myśl o Dieslu tylko BENZYNA !!!

to ciekawe co piszesz....

 

ja też robię rocznie ok 15 tyś km i nawet nie myślę o benzynie.

 

taka szybka kalkulacja:

Pb - Passat B6 2.0 FSI 150 KM, spalanie na trasie ok 7 l , spalanie w mieście ok 11 l

ON - Passat B6 2.0 TDi CR 140 KM, spalanie na trasie ok 5 l, spalanie w mieście ok 9 l

 

robiąc 15 tyś w trasie na benzynę wydalibyśmy 6100 zł, a na ropę 4100 zł - różnica 2000 zł na korzyść diesla

robiąc 15 tyś w mieście na benzynę wydalibyśmy 8130 zł, a na ropę 6170 zł - różnica ok 2000 zł na korzyść diesla

 

myślisz że te 2000 zł wydałbyś na naprawy diesla w ciągu roku, a do benzyny nie musiałbyś włożyć ani złotówki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam to i ja mam jedno pytanko być może powtorze się lecz chciałbym konkrentej odpowiedzi od kogos kto się zna .. do tej pory wierzyłem tylko w dobro silnikow 1.9 i takich tez szukam w pasacie b6 w audi a4 b7 ostatecznie audi a3 sportback chociaż ciężko dobrą opcje wyrwac z 1.9 dlatego ostatnimi czasy zainteresowal mnie silnik 2.0 dokładnie ten 170 ps rocznik nie starszy niż 2007 czyli to te silniki które sa ponoc poprawione moje pytanie jaka roznica procz mocy i pompowtryskow miedzy 140 ps i tym 170 ps czy sa zasadnicze roznice co do ich awaryjności i jakie największe bolączki tego 170ps który byscie polecili czy jednak nadal unikac ich jak ognia? z góry dziekuje za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
myślisz że te 2000 zł wydałbyś na naprawy diesla w ciągu roku, a do benzyny nie musiałbyś włożyć ani złotówki?

 

Myślałem jak ty, ale nowoczesny diesel wyleczył mnie z takich wyliczeń, na naprawy wydawałem dużo więcej niż 2000 rocznie (2masa 3 koła (tak wiem w FSI też jest, ale w benzynie nie pada tak często), wtryski 2 koła, inne pierdoły ... skarbonka bez dna), a na PB nie wydałem ani złotówki poza wymianą oleju i żarówek.

 

Moim zdaniem diesla opłaca się kupować tylko nowego, albo jak ktoś mało jeździ i nie zdąży mu się nic zepsuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na PB nie wydałem ani złotówki poza wymianą oleju i żarówek.

To tak jak ja na moje diesle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności