Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Co można powiedzieć mam auto innej marki na CR i też ma przejechane ponad 200tys. ale ja wymieniałem wtryski gdzieś przy 130tys.( nie było potrzeby, ale leżały na półce) i na pompkach z przebiegiem ponad 230tys i jak na razie jestem zadowolony, ale dbam o tankowanie na sprawdzonej stacji. Z opinii mechaników CR jest bardziej wrażliwy na jakość paliwa niż PD. A i tak wybór należy do ciebie, nikt jednoznacznie nie jest wstanie odpowiedzieć. A tak naprawdę to trzeba zapomnieć o tak bezawaryjnych autach ja stary mesio i vw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tankowanie, to wiadomo, można ogarnąć i lać tylko te lepsze paliwa, na uznanych stacjach renomowanych producentów.

Jak już się chwalimy, to mój pasek ma 400 kkm i nie wiem co to są pompki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ale ty masz B5 i to ta różnica, a 2.0 TDI w B6 maja złą opinię ale też przejeżdżają po 400tys. i Polak kupuje go z przebiegiem na liczniku poniżej 200tys. i dalej śmiga, a co niektórzy będą biadolić, że to takie gó...o itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grabot, OK wiem, że 2.0 TDI maja złą opinię, ale ta opinia dotyczyła głównie 2.0 na pompo-wtryskiwaczach, a jaka jest opinia o CR ? No i jest jeszcze 1.6 TDI CR 110 KM, i jednostka podstawowa 105KM 1.9 TDI. Jak mam wybierać pomiędzy 1.6 a 1.9 to wybór jest prosty, ale już o CR jak na razie opinie są podzielone, z tym że nikt nie podaje konkretów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki za wpadkę z CR - mea culpa

 

Co wy z tym paliwem??

Chyba nie tankijecie aut na stacjach krzak

Ja od lat tankuje na Auchan i nigdy nie było żadnego problemu.

CR jest bardziej kulturalny i cichy w porównaniu do PD.

Jedyne opinie jakie słyszałem o CR były zawsze pozytywne. A jak zamiast nowoczesności wolisz bezawaryjnosc to zawsze można kupić mercedesa 123.

Moj Passat ma 215 tkm i nigdy sie z Nim nic nie działo

Spokojnie kupuj CR a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cr sa w VW bardzo poprawione i ogolnie dobre silniki mniej awaryjne od pd. znajomy ma nowe b7 ma go jakies pol roku 120 tys najechane bez awarii. Ale slyszalem o nowym cr co sypal sie 5 razy powaznie w przeciagu roku. Ogolnie cr maja mniejsza moc znamionowa sa ciut slabsze ale mniej paliwozerne i lepsza kultura pracy sa poprawione bledy z pd z glowicami itp. Ogolnie jak sie dba tak sie ma ale pewniejsze jest cr. Poza tym maja wieksze mozliwosci krecenia. Na cr 300km to pikus w pd ni uja sie nie da. Chcesz kupic to musisz sam zdecydowac. A przede wszystkim zobaczyc czy ma zrobione bledy mlodosci tak jak moj obecnie. Ja wiem E jesli cos moze pasc to tylko turbo reszte włącznie z glowica mam nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ogolnie cr maja mniejsza moc znamionowa są ciut słabsze

 

jak ciut słabsze ?

2.0 na PD to równe 140 KM i a 2.0 na CR to też 140 KM, a czasem nawet 143 KM (105 KW)

 

A przede wszystkim zobaczyc czy ma zrobione bledy mlodosci tak jak moj obecnie.

 

to znaczy co ?

Niemiec jak znam życie to nie poprawia fabryki.

A jak zamiast nowoczesności wolisz bezawaryjnosc to zawsze można kupić mercedesa 123.

 

Synonimem bezawaryjności był W 124.

 

No to jeszcze jedno pytanie.

 

Dwa autka :

 

140 KM 4 Motion 2009 czerwiec czy 1-07-2010 143 KM CR Blue . Przebiegi identyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 Motion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie użytkowników VW, do niedawna jeździłem Mazdą 6 D, zrobiłem na niej 195 tyś bez problemów. Najistotniejszą jej wadą była rdza !!!!!

Dlatego postanowiłem przesiąść się na VW (diesel 2,0 lub 1,6 2008-2009 rok) i tu moje pytanie napiszcie proszę gdzie sprawdzić (czy na bloku czy w VIN czy może jeszcze gdzieś) czy dany silnik jest CR. Według tabel które znalazłem okres produkcji silników z "pompkami" zazębiał się z okresem od kiedy zaczęto stosować CR,stąd moje pytanie.

Zdaję sobie sprawę że być może była o tym kiedyś mowa, ale znaleźć to wśród 218 stron to jak szukanie igły w stogu.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wlepce jest kod silnika. PD to 3 litery, CR to 4 litery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moje pytanie napiszcie proszę gdzie sprawdzić

Po VINie też, ale najpierw musiałbyś go rozkodować.

Najprościej po oznaczeniu silnika. Wlepa w bagażniku lub książce serwisowej ewentualnie karta pojazdu. Silniki na CR oznaczone są 4 literowym kodem zaczynającym się na literkę C, starcze na pompowtryskach miały tylko 3 literki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naklejka we wnęce na koło zapasowe w bagażniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... i książce serwisowej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję.

Pod koniec tygodnia jadę na południe Niemiec po samochód (prawdopodobnie Passat lub Jetta ewentualnie A4 z silnikiem 2,0 lub 1,6 na CR).

Jak wrócę to się odezwę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lpa

Witam,

Przymierzam się do zakupu passata 2007r z przebiegiem 220kkm. Ogólnie wszystko było robione dwumasa, wtryski itp. Jednak nigdzie nie ma informacji o pompie oleju. Jako że zakup równa się że sporym szarpnieciem budżetu regeneracją pompy mogłaby mnie dobić :) stąd moje pytanie czy jeżeli kupię i wymienię sam zabierak na ten z aso to będę mógł spać spokojnie przez jakiś czas (aż znikną zera z mojego konta) i dopiero dajmy po 15 czy 30tys km bym ją zregenerował?

Z góry dzięki za rady :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stąd moje pytanie czy jeżeli kupię i wymienię sam zabierak na ten z aso to będę mógł spać spokojnie przez jakiś czas (aż znikną zera z mojego konta) i dopiero dajmy po 15 czy 30tys km bym ją zregenerował?

 

Wszystko zależy w jakim stanie będzie ten stary zabierak, jeżeli będzie mocno objechany, to na pewno gniazdo też będzie wyrobione, wtedy nie ma sensu wymieniać samego zabieraka, trzeba robić regenerację wałka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Przymierzam się do zakupu passata 2007r z przebiegiem 220kkm. Ogólnie wszystko było robione dwumasa, wtryski itp. Jednak nigdzie nie ma informacji o pompie oleju. Jako że zakup równa się że sporym szarpnieciem budżetu regeneracją pompy mogłaby mnie dobić stąd moje pytanie czy jeżeli kupię i wymienię sam zabierak na ten z aso to będę mógł spać spokojnie przez jakiś czas (aż znikną zera z mojego konta) i dopiero dajmy po 15 czy 30tys km bym ją zregenerował?

Z góry dzięki za rady

 

Jeszcze jest sprawa w jakim stanie będzie gniazdo zabieraka.

 

Ja mam propozycję kup sobie 1.9 tdi i nie będziesz musiał myśleć o napędzie pompy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam propozycję kup sobie 1.9 tdi i nie będziesz musiał myśleć o napędzie pompy :)

 

A może niech rower kupi to nie będzie się martwił o zera na koncie i naprawę pompy. Stary ja mam z przebiegiem ponad 230 tys. i jeszcze nie zaglądałem tam od zakupu auta a zrobiłem 12 tys. Auto miało akcje serwisową na pompę, ale nie pamiętam przy jakim przebiegu. Sprawdź a ASO czy było coś robione z napędem pompy, a później decyzja kiedy to robisz ja sprawdzę (wymienię) zabierak przy następnej wymianie oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale ta akcja nie dotyczyła zabieraka ani wałka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności