Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

2 masa nie byla robiona.---- jednak byla przy przebiegu 150tkm

i szara tapicerka jest juz troche brudna.

czy to da rade jakos doczyscic??

 

 

kupilem go.

dalem zaliczke i w srode odbieram

bylem w salonie VW sprzwdzic go i pa w serwisie powiedzial, ze rzadko ma klienta co do samego konca robi wszystko w serwisie.

mam nowe pol roczne turbo i pompe oleju z rachunkiem na 14 tys zl.

teraz tylko musze dostawic rns 510 i przyciemnic szyby i bedzie git.

Edytowane przez bullet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem pierwsze 6 stron i zrezygnowałem.Czy są elementy,po których poznać że auto jest przekładką z angola?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przeczytałem pierwsze 6 stron i zrezygnowałem.czy są elementy,po których poznać że auto jest przekładką z angola?

 

 

vin !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vin !!!
Pomijając rzeczy oczywiste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no np. jak ktos byle jak przelozyl auto,

to masz wszystko na odwrot, np. normalnie aby zwiekszyc dmuchanie,

krecisz w normalnym pasku w prawo a tam w lewo.

Tylko to jest wiadomo robota robiona na byle jak,

ale jest bardzo duzo takich wlasnie fachowcow, byle by jak najtanszym kosztem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowanych grupowiczów, jak widać jestem newbie na tym forum. Pragnę poinformować iż kilka wyróżnionych wątków starałem dokładnie prześledzić, aby dowiedzieć się co nie co o tym samochodziku.

 

Mam w chwili obecnej szansę kupić:

2,0 TDI z DSG 140 KM / kombi (2006) 120 tys - sprowadzony z włoch - 49 tys brutto

2,0 TDI z 140 KM / kombi (2006) - 150 tys - sprowadzony z włoch - 47 tys brutto

Są to samochody które nie były do końca serwisowane w ASO, natomiast sprzedawca zagwarantował mi, że np. wymieni olej, rozrząd itp itd jakieś takie podstawowe elementy.

 

Znalazłem również:

2,0 TDI 140 KM (2007) - 149 tys - polski - 62 tys brutto z pełnym serwisowaniem w ASO, ostatnio przegląd mały był robiony na 138 tys, przy około 140 były dwie pompowtryski robine, były wymieniane klocki hamulcowe oraz tarcze + coś przy przednie ośce było robione. Koło dwumasowe nie było jeszcze wymieniane, a ni nic o głowicach nie było wspomniane. Na moje oko laika samochód ładnie pracuje, ale tutaj musiałby zerknąć na to mechanik. Tutaj jest jeszcze gwarancja na lakier i blachy + 2 lata gwarancji gdzie VW pokrywa część napraw.

 

Waszym zdaniem, osób które trochę jeździły takimi samochodami, lepiej jest kupić droższy samochód z dokładniejszą informacją o nim i tą dodatkową gwarancją producenta, czy iść w kierunku tych samochodów z włoch. Nie ukrywam, że planowałem kupić samochód na maksa za 50 tys, a tutaj jest jednak ten budżet znacząco przekroczony:(

 

Mankament jest jeszcze taki, że w tym z 2007 roku nie kojarze czy był rozrząd wymieniany, a jeśli był to przy ilu km i teraz kiedy czekały by mnie jakieś dodatkowe wymiany.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi w tym temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd książkowo 120 kkm, a realnie co 100 kkm.

Różne są szkoły kupowania.

Jedni wolą drożej i niby pewniej.

Inni taniej i mieć kasę na ewentualne naprawy.

Ja jestem z tej drugiej grupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to jestem ciekaw jak się sprawdza ta opcja gwarancji, że po tym głównym okresie gwarancyjnym, VW część rzeczy refinansuje :) bo ładnie o tym posłuchać, ale jak to w praniu wychodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam w chwili obecnej szansę kupić:

2,0 TDI z DSG 140 KM / kombi (2006) 120 tys - sprowadzony z włoch - 49 tys brutto

2,0 TDI z 140 KM / kombi (2006) - 150 tys - sprowadzony z włoch - 47 tys brutto

Są to samochody które nie były do końca serwisowane w ASO, natomiast sprzedawca zagwarantował mi, że np. wymieni olej, rozrząd itp itd jakieś takie podstawowe elementy.

 

Haha ciekawe w jaki sposób Ci to zagwarantuje.

Powie, że wymienił i naklei naklejki?

Śmiech na sali.

Rozrząd + olej + filtry to jakieś 1,5k zł. Przy DSG + olej w skrzyni ok 500-600.

Handlarz na pewno Ci takiego prezentu nie zrobi.

Szukaj auta od właściciela, nie koniecznie za 62k.

 

Jak poczekasz to na jesieni być może będę się swojej 170ki zadbanej pozbywał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Handlarz normalny nie :) ale jest to autoryzowany serwis samochodowy (Fiata, Lancii i alfy) który oferuje takie samochodziki i im zrobić coś takiego to nie stanowi większego problemu opróćz ewentualnie kosztu elementów które trzeba tam wstawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja to jestem ciekaw jak się sprawdza ta opcja gwarancji, że po tym głównym okresie gwarancyjnym, VW część rzeczy refinansuje bo ładnie o tym posłuchać, ale jak to w praniu wychodzi

Ja mam tą dokupioną na +3lata w full pakiecie i ten pakiet ma wyłączenia na całą tapicerę i Radio(w moim wypadku RNS510)

Kolega z serwisu VW Powiedział że ta "gwarancja" działa w miare dobrze tylko to nie oni decydują tylko robią kosztorysy i wysyłają a jak naprawa jest powyżej 2tyś to Alianz przysyła rzeczoznawce> To nie jest Gwarancja tylko Ubezpieczenie kosztów naprawy!!!!!!!!!!!! Ja z tego nie korzystałem jeszcze z tej dokładanej bo GW mam jeszcze podstawową(fabryczną) do stycznia, ale kolega już miał z tym doczynienia i sprawa była załatwiona pozytywnie tylko trochę za długo to trawło...

Edytowane przez Angelus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie .

Podejrzewam , ze pytań jak i odpowiedzi na temat co kupić i dlaczego padło już sporo.Przepraszam z góry jeśli się dubluje ale nie mam czasu czytać całego forum od początku w poszukiwaniu odpowiedzi na moje pytanie . Wiec tak Panowie , uzbierałem sobie 50 tysięcy na moje wymarzone auto B6,lecz nie chciałbym wydać tych pieniędzy w sposób który będę żałował a czytając opinie o Passacie sugerujecie jedno :) zle wydane pieniądze . Moje pytanie dotyczy modelu po roku 2007 i silniku 20tdi 140 koni , czy zostało coś poprawione w tym modelu ?. Czytałem o usterkach które go trapią takie jak kolumna kierownicy , pompa oleju , zębatka na wale , wtryski . czy rzeczywiste to prawda proszę o szczere doradztwo jak już pisałem nie chciałbym wydać pieniędzy i za parę miesięcy okaże się , ze muszę w ASO wydać kolejne 10 tys :) Moze jest ktoś na forum kto oczywiście za opłata pomoże w kupnie i sprawdzeniu takiego paska , ja jestem kompletnym laikiem i nie chciałbym popełnić błędu . Z góry dziękuje za odpowiedzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego te wszystkie usterki, które wymieniłeś zdarzają sie w Paskach ale tylko w jakims procencie, które poruszaja się na polskich drogach.Forum służy do tego żeby o takich usterkach pisać dlatego wydaje Ci się, że jest ich aż taki ogrom.Jeśli samochód, który chcesz kupić jest serwisowany w ASO i masz pewność co do przebiegu i bezwypadkowości samochodu to kupuj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Forum służy do tego żeby o takich usterkach pisać dlatego wydaje Ci się, że jest ich aż taki ogrom.Jeśli samochód, który chcesz kupić jest serwisowany w ASO i masz pewność co do przebiegu i bezwypadkowości samochodu to kupuj

 

Zgadzam się. Niektórzy uważają, że jak na forum pisze się dużo o usterkach itp. to auto ogólnie jest do d...y

 

Heh, zaglądnij na forum Laguny, tam się nic nie pisze o usterkach :D więc nasze Passki, to niezła padaka :D :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok , to co warto sprawdzić przy zakupie i ewentualnie wymienić dla świętego spokoju .

słucham Panowie waszych opini wyciągniętych z własnego doświadczenia z tymi autami . słyszałem również , ze po roku 2007 zostały troszkę poprawione silniki ale to nie do końca . a co sie dzieje cały czas z ta pompa oleju , często pojawia sie dylemat zabieraka czy włkow wyrównujących . Myślę tez nad zakupem silnika 19tdi 115koni i zmienić mu mapę plus turbo , możne to będzie lepsze rozwiązanie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w b6 nie ma 115KM, jest 105,

w audi A4 jest 115KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fakt 105 ale można zmienić soft i włożyć większe turbo . to chyba najlepsze rozwiązanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko sie da,

1.9 TDI to mocne motory do modyfikacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jest sens robienia wirusa w passku 2007 170PS. DSG, przebieg 250tkm??

czy juz lepiej nie ryzykowac??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszystko sie da,

1.9 TDI to mocne motory do modyfikacji.

cytat takiego co tez mu sie wydawalo ze 1,9tdi 105ps to kozak "A teraz się dowiaduje iż silnikami BKC trzeba ostrożnie gdyż podobno tłoki nie są już tak mocne jak w starych 1.9 tudzież turbo pada jak się przegnie z dmuchaniem etc etc i że bezpiecznie to 140 i 300Nm itd itp!

Nie wspominając iż w aucie z delikatnym dwumasem max moment przy 2000!?!" polecam watek "Doświadczenia po chipowaniu 105 KM w B6" i uzytkownika TEQUIL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności