Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

pomyłka-liczyłem kilometry i moje przebiegi to 20 km rano i 20 po południu + 150 tygodniowo trasy.

czy nadal uważacie że diesel padnie?

czy jedyny problem to ten filtr cząstek stałych?

to go usunę i po problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj głupot na temat DPF,

normalnie ekslopatowany nawet nie daje znać ze istnieje,

mi sie nie działo z nim nigdy

z 150 tyś km przejechanych 50k mam po miescie (mega korki) 100 k po trasie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 60 tysi odcinki głównie po 2x ~10km + wekend ~50km no i dwa razy do roku jakaś trasa i narazie (a zarazem na szczęście :)) też nie dał znaku,

kupując myślałem, że go nie mam (bo 99% 1.9 TDI go nie ma) a jednak...

Ale narazie jest ok, też mi się wydaje, że dużo bajek jest po necie, że to się aż tak często psuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie ze nigdy nikt nie pisze w necie ze ma DPF i jest mega zadowolony bo nie ma tego w mentalności ludzkiej. Ludzie pisza tylko gdy mają z czymś problem.

tak jest zawsze i nie dotyczy to tylko DPF, ale wtrysków, dwumasy, a także w każdej inne dziedzinie.

 

Jeżeli znajdziemy ile mamy pojedynczych użytkowników którzy odnotowali problemy z konkretnymi elementami i podzielimy to przez liczbę wyprodukowanych aut z tym elementem, to zawsze będzie to 0,0x % lub nawet 0,00x %.

 

Dopiero gdy wartość jest zbliżona do x,0 % to wtedy faktycznie zaczyna się problem, ale w takich przypadkach to już producent bierze to na siebie, gdyż UOKiK zaraz przypomnie o prawach konsumentów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i stało się , po raz TRZECI padł wysprzęglik w Passacie w ciągu 3lat użytkowania co roku nowe, i nie o umiejętności w prowadzeniu czy też użytkowaniu chodzi. Jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątki chyba pomyliłeś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie pierwsze czysczenie DPFu bylo przy 240 tys km, ale auto glownie w trasie latalo.

kup sobie passata b6 2.0tdi jak tak bardzo chcesz a potem bedziesz siedzial na forum i plakal:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim poprzednim Pasku 2.0TDI 140km DSG 2007 rok (modelowo 2008)zrobiłem ponad 60000 w ciągu1,5 roku i tylko czujnik różnicy ciśnień musiałem wymienić ale auto było z pewnym przebiegiem i nie bite i zapłaciłem za nie adekwatną do stanu cenę więc coś za coś

 

a jak ktoś chce tanio i dobrze to tak nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś mi podrzuci ładne foto tych słupków C (nad tylnymi lampami) w celu zobrazowania fabrycznego spawu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczow

Mam takie pytanko, poniewaz zamierzam kupic Paska B6.

Co polecicie 2.0TDI CR Comfortline z 2008 od dealera VW z przebiegiem okolo 140000km w okolicach 50tys zl z gwarancja VW Select czy 2.0TFSI sprowadzonego ze stanow w skorze i z DSG (czy w tych ze stanow to jest DSG czy zwykly automat???) niby z mniejszym przebiegiem z roku 2007. Ogolnie to robie ok 20 tys km rocznie wiec domyslam sie za zaraz bedziecie mowic zebym nie pakowal sie w diesla, ale prosze o jakies komenty...

 

Na co zwrocic uwage kupujac auto ze stanow ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy w tych ze stanow to jest DSG czy zwykly automat???

 

to jest zwykly automat (tiptronic) nie dsg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a te tiptronic to dobrze sie to sprawuje czy nie bardzo???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a te tiptronic to dobrze sie to sprawuje czy nie bardzo???

Jak kazdy automat ,jak dbasz tak masz. Serwisowany regularnie nie powinien sprawiać problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie dal 50k za comfortlina

nie dal bym tez w zyciu 50k za 2007 USA

jedyne co przemawia przy tych 2 autakach to jednostka Common Rail, ale wyposazenie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

A ile trzeba dac za takiego 2008 2.0TDI CR mniej wiecej w dobrym stanie i jakiego przebiegu szukac???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ile trzeba dac za takiego 2008 2.0TDI CR mniej wiecej w dobrym stanie i jakiego przebiegu szukac???

 

Ok. 60kpln, a przebieg to może mieć różny od 40kkm a nawet i 150kkm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Endriu - trochę chyba zaszalałeś z tą ceną za passata z 2008 roku w dizlu....

Coś mi się wydaje że 60 tysia za coś takiego to za bogato....

 

Kaczkalolo - tiptronic sprawuje się bardzo dobrze. Ta skrzynia jest już 6 biegowa i jest tańsza w utrztmaniu od DSG. Poza tym w tfsi nie było DSG ....jedynie tiptronic.

 

Nie rozumiem - po raz kolejny słyszę opinie że auto z USA to be.... A kto te opinie wydaje - przeważnie użytkownicy dizli...

Ja użytkuję auto z USA 2.0 TFSI od 1,5 roku. Przejechałem około 30 tysięcy km i oprócz oleju - nic nie robiłem...dosłownie nic...bo nic nie wymaga jakiegokolwiek nakładu. Patrzeć jedynie trzeba czy nie były zatopione czy bardzo rozbite. Podejrzewam że jeżeli chodzi o przebiegi - auta z USA wypadają korzystniej niż z europy....a jeżeli chodzi o wypadkowość - to tu nie ma reguły...i z USA i europy trzeba dokładnie oglądać. N pewno dizla mają co najmniej dwa razy więcej przebiegu. Pobożnym życzeniem by było gdyby pasek w dizlu z 2008 roku miał tylko 140 tysięcy przebiegu...bo o 40 tysięcy przelotu nie ma co marzyć...chyba że w 3 miesięcznym a nie 3 letnim. Nikt na zachodzie, a nawet w polsce nie kupuje dizla żeby jeździć do kościoła. Nie oszukujmy się - passat to samochód do pracy.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o to, że zwolennicy diesli odradzają auta z USA (bo np. pojawi się więcej benzynowców i staniemy się dieslowską mniejszością :D ) - po prostu są pewne różnice, dla których samochody w Stanach są tańsze.

Poniżej ciekawy artykuł:

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny/news/nowy-passat-za-60-tys-zl-tak-to-mozliwe,1646268,339

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem swiadkiem jak w warsztacie stał focus 1 USA. na pozor identyczny jak EU tylko te zderzaki wieksze ale to przeciez tylko stylistyka i plastik, ale....

mieli w nim zmienic tarcze hamulcowe. niestety od EU 2.0i nie pasowaly, wiem ze pare godzin wisieli na telefoniepo hurtowniach i sprawdzali co ma podobne wymiary.

tak wiec z autami USA jest wszystko OK dopoki nie trzeba czegos wymienic.

cena 60k za CR z 2008 roku mocno przesadzona

 

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-0tdi-bluemotion-C19847203.html

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-comonrail-klimatronik-97-tys-C19949118.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Endriu - trochę chyba zaszalałeś z tą ceną za passata z 2008 roku w dizlu....

Coś mi się wydaje że 60 tysia za coś takiego to za bogato....

cena 60k za CR z 2008 roku mocno przesadzona
Nie miałem na myśli aut bez wyposażenia tylko highliny, ja za swój dałem prawie 50k.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności