Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

matsil co ty za bzdurki piszesz???

jak auto z dospawanym przodem moglo miec taka sama grubosc lakieru na calym aucie??

poza blachami zewnetrznymi sa jeszcze blachy wewnatrz auta i te rowniez sie sprawdzac powinno.

dodatkowo roznice sa na zewnetrznych wartwach i wewnetrznych. Wewnatrz drzwi tzw felce maja okolo 90 mikroM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochod wygląda jak nowy

Jednak samochód ma 106.000 i ma kilka rys/obtarć na zderzaku. W weekend spróbuje to zetrzeć. Ja szukałem samochodu w ktorym nic nie może być zrobione pod sprzedaż. Sam chciałem ocenić co jest do zrobienia a nie oceniać co zostało zrobione bawiąc się w detektywa.

Po wizycie w ASO wiem że mam do wymiany tuleje na wahaczach przód, sztuk cztery - wg ASO jakieś 1100 zł (cena z pamięci). Czy możecie powiedzieć jakiej marki wkładane są tuleje? Czy są to też same wkłady czy komplet?

komplet lub wkład za 55 zł i 45

 

Znalazłem w sieci książkę sam naprawiam, warte to coś? link //ciach - Reg 4.8 /by tony_w

Edytowane przez tony_w
literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesters a jak byles w ASO to dlaczego nie sprawdziles przebiegu tyko teraz sie zastanawiasz czy aby na pewno przebieg prawdziwy??

100k w 4 lata to naprawde malo prawdopodobne- chociaz z drugiej strony to benzyna. moze tylko sie czepiam niepotrzebnie :) ale sprawdz w ASO VIN i bedzieproblem z glowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesters a jak byles w ASO to dlaczego nie sprawdziles przebiegu tyko teraz sie zastanawiasz czy aby na pewno przebieg prawdziwy??

100k w 4 lata to naprawde malo prawdopodobne- chociaz z drugiej strony to benzyna. moze tylko sie czepiam niepotrzebnie :) ale sprawdz w ASO VIN i bedzieproblem z glowy.

Czytaj co napisałem wcześniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko.

przepraszam.

ale powiedz w koncu jak jest z ta historia. potwierdzil ja serwis i faktycznie jest 106tkm??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, o VINach i konkretnych egzemplarzach są inne wątki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, o VINach i konkretnych egzemplarzach są inne wątki.

A gdzie piszemy o VIN?

Pisze o swoich doświadczeniach przy zakupie samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
100k w 4 lata to naprawde malo prawdopodobne- chociaz z drugiej strony to benzyna. moze tylko sie czepiam niepotrzebnie

 

To ja już się boję - mój ma 22k, ma dwa lata, za miesiąc idzie na sprzedaż (jak się leasing skończy). Ciekawe jakie opowieści o przebiegu usłyszę od potencjalnych kupujących :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak auto z dospawanym przodem moglo miec taka sama grubosc lakieru na calym aucie??

poza blachami zewnetrznymi sa jeszcze blachy wewnatrz auta i te rowniez sie sprawdzac powinno.

dodatkowo roznice sa na zewnetrznych wartwach i wewnetrznych. Wewnatrz drzwi tzw felce maja okolo 90 mikroM.

Tak jak pisałem wyżej, jest to jak najbardziej możliwe. Kupujesz przód po kolor i po problemie. Co do wnęk to mają one z reguły 70-80 mikronów, ale co mają wnęki do przodu tj. maska, błotniki, zderzak, pas przedni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
matsil co ty za bzdurki piszesz???

jak auto z dospawanym przodem moglo miec taka sama grubosc lakieru na calym aucie??

poza blachami zewnetrznymi sa jeszcze blachy wewnatrz auta i te rowniez sie sprawdzac powinno.

dodatkowo roznice sa na zewnetrznych wartwach i wewnetrznych. Wewnatrz drzwi tzw felce maja okolo 90 mikroM.

Bzdurki? Widać, że nie masz na ten temat pojęcia. Porozmawiaj z lakiernikami jak się takie rzeczy robi. Auta, które widziałem miały ucięty przód na wysokości 2/3 przednich słupków. Nowe elementy były polakierowane jak fabryczne, wszystko złożone jak w fabryce, jedyny mankament był taki, że na długości 2-3 cm na przednich słupkach lakier musiał się na łączeniu nakładać i tam miernik wykazywał, że jest grubszy. Gra warta była świeczki, bo auta miały niewiele ponad rok, więc ich wartość oscylowała w granicach 70-80tys pln. Jak się takiego rozbitka kupi za 30, "wyklepie" za dodatkowe 20, to sie opłaca ;). Na własne oczy to widziałem, więc wiem co piszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drogie i nowe auta często widać w mieście na lawetach rozebrane na czynniki pierwsze.

Jak można ugryźć kilkadziesiąt koła PLN to gra jest warta świeczki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie tak jak piszesz a jak auto jeszcze wiecej warte to nie tna zadnych elemetow tylko rozwiercaja na spawach i tam lacza nowe elementy pelna fabryka widzialem juz tak zrobione auta ktore po ogledzinach serwisu uznawane byly za bezwypadkowe:zeco

 

Od kiedy nasze samochody są spawane żeby rozwiercać spawy? Ja myślałem że passaty są ocynkowane, więc spawanie odpada. Chyba że masz na myśli zgrzewy. Ale zgrzewane punktowo są tylko błotniki. Konstrukcja auta (np podłoga) jest łączona inaczej

 

---------- Post added at 08:31 ---------- Previous post was at 08:30 ----------

 

Samochod wygląda jak nowy

Jednak samochód ma 106.000 i ma kilka rys/obtarć na zderzaku. W weekend spróbuje to zetrzeć. Ja szukałem samochodu w ktorym nic nie może być zrobione pod sprzedaż. Sam chciałem ocenić co jest do zrobienia a nie oceniać co zostało zrobione bawiąc się w detektywa.

Po wizycie w ASO wiem że mam do wymiany tuleje na wahaczach przód, sztuk cztery - wg ASO jakieś 1100 zł (cena z pamięci). Czy możecie powiedzieć jakiej marki wkładane są tuleje? Czy są to też same wkłady czy komplet?

komplet lub wkład za 55 zł i 45

 

Znalazłem w sieci książkę sam naprawiam, warte to coś? link

 

Możecie pomóc w tym zapytaniu?

Edytowane przez tony_w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możecie pomóc w tym zapytaniu?

Proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak jest dokładnie z grubością na drzwiach, błotnikach, masce? Do ilu max. fabrycznie może mieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak jest dokładnie z grubością na drzwiach, błotnikach, masce? Do ilu max. fabrycznie może mieć?

Myślę, że 140 mikronów to góra granica, zależy to w dużej mierze od miernika, oraz od tego czy lakier byl woskowany/polerowany. Grubość lakieru zawsze mierzymy na WYŁĄCZONYM zapłonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że 140 mikronów to góra granica, zależy to w dużej mierze od miernika, oraz od tego czy lakier byl woskowany/polerowany.
piszesz tak, ktoś sprawdzi...będzie 155 i powie malowany i ktoś sie wtedy walnie w pierś. VW to nie Toyota, gdzie warstwa lakieru jest cienka i w miare równa na całej karoserii. Końcówki drzwi itp zawsze będą miały więcej. Przyjmuje sie, że do 170-180 jest bez malowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
piszesz tak, ktoś sprawdzi...będzie 155 i powie malowany i ktoś sie wtedy walnie w pierś. VW to nie Toyota, gdzie warstwa lakieru jest cienka i w miare równa na całej karoserii. Końcówki drzwi itp zawsze będą miały więcej. Przyjmuje sie, że do 170-180 jest bez malowania.

Jeśli ktoś dysponuje profesjonalnym miernikiem i zmierzy 180 to nie zaliczałbym tego do oryginału. Lakiery wodne są naprawdę cienkie, 180 mikronów to bardzo dobrze położony drugi lakier.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sebek a czemu na wylaczonym zaplonie??

mnie tez sie wydaje ze 140 to gorna granica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sebek a czemu na wylaczonym zaplonie??

Ponieważ na zapłonie samochód/masa wytwarza pewne pole magnetyczne, a jak wiemy miernik grubości lakieru dziala na zasadzie magnesu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli ktoś dysponuje profesjonalnym miernikiem i zmierzy 180 to nie zaliczałbym tego do oryginału. Lakiery wodne są naprawdę cienkie, 180 mikronów to bardzo dobrze położony drugi lakier.
no tak tak, ale ile osób z kupujących posiada profesjonalny przyrząd? Mierzyłem to samo miejsce i gdzie na dobrym mierniku pokazywało ~142, to przy takim "allegrowym" podchodziło pod 175, więc wszystko zależy...a moge Ci pokazać co najmniej 2 sztuki kompletnie bezwypadkowe, gdzie wychodziło 140-155.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności